Zadejte hledaný výraz...

Platba za servis počítače na dálku

Jakub
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 6. 2010 10:01:49
Ahoj všichni,
mezi své služby jsem zařadil možnost dálkové opravy PC. Pokud je klient třeba zrovna mimo republiku... Ale jediné co jsem nedomyslel je platba.
Klientovi dávam záruky, že v případě neúspěšného zásahu neplatí nic. Jak by jste si tuto situaci pojistili ? Nějakou zálohovou fakturou ? co doporučujete ? díky za informace.
28. 6. 2010 10:01:49
https://webtrh.cz/diskuse/platba-za-servis-pocitace-na-dalku/#reply521280
Michal Haltuf
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
30. 6. 2010 03:10:35
V případě platby kartou bych zvolil blokaci částky namísto jejího přímého stržení. Paypal myslím umožňuje něco podobného.
Jinak bych to moc nekomplikoval - zálohová faktura mi přijde moc složitá (je potřeba k ní stejnak vystavit do 15 dní daňový doklad = zbytečný opruz, pokud nemáte vlastní účetní)
Záruka vrácení peněz je standardní institut - my to používáme v e-shopu běžně. Kdybych podobný problém řešil já, udělám obchodní podmínky, kde bude definováno, za jakých okolností klient neplatí nic. Vystavím fakturu a pokud dojde k neúspěšnému zásahu, vystaví se dobropis a vrátí se peníze.
Záleží samozřejmě na procentu neúspěšných zásahů.
Nebo nejdřív pracujete a klient až potom platí?
Pak do určité výše (v rámci firmy máme nastaveno 30000 Kč - záleží na Vašem businessu s ohledem na řízení rizika) imho stačí jen písemná objednávka služeb. Objednávka má interní číslo a je ze dne XXX - pokud se zásah zdaří, vystavím fakturu a odvolám se na objednávku (např. Pohoda má přímo evidenci objednávek a může je párovat s vystavenými doklady - ostatní účetní systémy neznám, ale i kdybyste vše řešil ručně, princip je stejný), pokud se nezdaří, nemusím nic řešit (případně ve své evidenci jen označím, že objednávka se nezdařila/byla zrušena)
30. 6. 2010 03:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/platba-za-servis-pocitace-na-dalku/#reply521279
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit