Zadejte hledaný výraz...

Platba předem u eshopu

Mishoo
verified
rating uzivatele
2. 11. 2016 10:22:22
MMMMM: Nemyslím si, že je natom niečo nezvyčajného, je to výrobok na mieru zákazníka a je úplne normálne a aj logické, že treba zaplatiť vopred, či už zálohu alebo plnú sumu. U nás to funguje bežne, viem že sú ľudia, ktorí s tým majú problém (Tí nech si trhnú sandálom), ale s tým nič nespravíme. Mne osobne to vôbec nevadí, a ako zákazník to plne chápem.
2. 11. 2016 10:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/platba-predem-u-eshopu/strana/2#reply1123407
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 11. 2016 11:34:21
Napsal MMMMM;1335981
Mám taky nyní problém s nevyzvednutím zásilky, jde o zboží, kde si zákazník objedná řemínek na hodinky, zvolí délku a šířku řemínku, zvolí sponu, barvu prošití, atd. Pokud si jej nevyzvedne těžko se toto zboží prodá dál. Výroba trvá cca měsíc a mě nezbývá nic jiného než udělat platbu předem. Co myslíte pomůže nějaké odůvodnění na eshopu, že ze špatné zkušenosti musíme požadovat platbu předem?
Nic bych nezdůrazňoval. Osobně bych nabízel jen platbu kartou nebo PayPalem. Tu má už i v ČR každý (solventní) zákazník. A někde na stránce s obchodními podmínkami bych uvedl důvody. Jde o to, že u těchto dvou plateb, i když zákazník platí dopředu, tak má možnost požádat platební společnost o refundaci, pokud by ho obchodník nějak podvedl. Není tedy nutno se obávat platby dopředu. Což je velký rozdíl proti platbě dopředu hotově, na účet nebo i dobírkou.
2. 11. 2016 11:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/platba-predem-u-eshopu/strana/2#reply1123406
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit