Zadejte hledaný výraz...

Peníze poslány na jiný účet

Jan Pátek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 10. 2011 18:07:37
Zdravím, mám problém.
Ve firmě jsme objednávali zboží z Hong-Kongu, ale omylem jsme částku poslali na pobočku banky v Číně (stejná banka jako ta v HongKongu):). Souhlasí Swift Code, číslo účtu, symboly, prostě jenom jiný stát stejné banky, tudíž se dodavateli peníze na účet nepřičetli.
Máte nějaký tip na to, jak postupovat při takovémto problému?
Psal jsem jim na čínskou pobočku, zda je možné převést peníze na správný účet do Hong-Kongu nebo zpět na náš účet a čekám na odpověď.
Každopádně by mě zajímalo, zda má někdo zkušenosti s tímto problémem.
JP.
27. 10. 2011 18:07:37
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691832
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
27. 10. 2011 18:14:15
Kdyz se to stane u nas, je nutne navstivit banku, kam penize byly omylem zaslany a zadat reklamaci platby. Banka pote kontaktuje toho, kam penize omylem odesly a on se rozhodne, zda posle ci neposle a dle toho se jedna dale. Zahranici bych videl stejny princip, alternativne pozemni postou resit.
27. 10. 2011 18:14:15
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691831
Mylné zahraniční platby se podle telefonátu s bankou a mé zkušenosti samy vrátí do několika týdnů. Pokud se tedy netrefíte do existujícího účtu, což by se ve vašem případě snad stát nemělo.
27. 10. 2011 18:16:23
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691830
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 10. 2011 18:18:08
Napsal Martin Schlemmer;717162
Mylné platby se podle telefonátu s bankou a mé zkušenosti samy vrátí do několika týdnů.
jen v priapde ze ucet na ktery byli odeslany neexistuje, jinak se pricte normlane na ucet an ktery byli odeslany... tudiz pokud ten ucet v cine existuje, pak se tezko vrati...
27. 10. 2011 18:18:08
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691829
Jiří Adámek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 10. 2011 18:30:31
Ty penize se s nejvetsi pravdepodobnosti prictou, akorat se zpozdenim.
SWIFT kod - BIC - je jedinecny pro kazdou banku, tudiz nemuze existovat vice stejnych uctu v ramci jednoho ustavu - jednoho SWIFT kodu.
Navic se vzdycky pro kontrolu uvadi jmeno a adresa majitele, pro pripadne problemy s prirazenim platby.
Z toho vseho plyne, ze banka je schopna spravne identifikovat svou pripadnou pobocku, kde je ucet veden a penize "doposle". Jen to proste chvilu trva, nez kdyby jsi to rovnou uvedl spravne.
27. 10. 2011 18:30:31
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691828
Jan Pátek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 10. 2011 10:38:01
Díky za rady.
Celý problém jsem jim sepsal do e-mailu a nakonec vše dopadlo tak, že mi z banky volali, vrací peníze zpět.
31. 10. 2011 10:38:01
https://webtrh.cz/diskuse/penize-poslany-na-jiny-ucet#reply691827
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit