Zadejte hledaný výraz...

Peklo s Kapustou

enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 8. 2010 13:27:52
Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?
---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------
Tak novinka...
Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.
Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.
2. 8. 2010 13:27:52
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537516
Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...
2. 8. 2010 13:48:26
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537515
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 8. 2010 14:02:19
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
2. 8. 2010 14:02:19
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537514
Vilem
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 8. 2010 14:04:48
Napsal Whispere;547319
Podle předmětu jsem si myslel, že to je nějaký nový film :-)...
Námět to není špatný :D
2. 8. 2010 14:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537513
enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 8. 2010 14:27:39
Napsal hofy;547327
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
Jestli se klientovi, který se semnou snaží týden spojit a já ho ignoruju, říká neodbytný... Pak tedy jsem...
2. 8. 2010 14:27:39
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537512
Jednoduché řešení tvého problému....
Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.
Jinak zkusil bych facebook přímo Michala Jeníka, nebo přímo firmu Marmot.
2. 8. 2010 14:41:41
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537511
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 8. 2010 14:47:22
Psal jsem to tu už asi 10x, od kapusty PRYČ jak jen to jde! ... to už totiž není sranda.
2. 8. 2010 14:47:22
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537510
Napsal jvic;547353
Jednoduché řešení tvého problému....
Co nejrychleji vezmi nohy na ramena a uteč. Domény i hosting pryč.
Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)
2. 8. 2010 14:47:27
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537509
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 8. 2010 14:56:25
Napsal Whispere;547358
Proč by utíkal? Vždyť on je u Kapusty proto, protože chtěl ušetřit 5 korun měsíčně, pak tedy s tím i počítá... :-)
Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo
2. 8. 2010 14:56:25
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537508
pes502
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 8. 2010 15:53:16
Napsal baryman;547366
Ne, myslím že je u kapusty proto, protože to býval rok zpátky solidní hosting za dobrou cenu, s rychlou podporou. bejvávalo
Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting
2. 8. 2010 15:53:16
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537507
enodis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 8. 2010 16:58:50
Nevím jestli na to měl vliv tento topic, ale bylo mi vyhověno k mé spokojenosti. Jen doufám, že nebudu muset v brzké době opět kontaktovat podporu.
2. 8. 2010 16:58:50
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537506
Napsal pes502;547392
Přesně tak! Naprostej souhlas, co jsem tam byl, neměl jsem problém. Ale teď bych volil jiný hosting
Býval, ale já zezačátku taky nebyl zrovna nejstabilnější...
2. 8. 2010 19:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537505
FeFeRkA
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 8. 2010 21:37:39
Napsal hofy;547327
Tak to s tou GO kartou ej slusny vymysl, jak se zbavit neodbytnych klientu :) Dle meho je to kravina, operator neuvolnuje stara cisla drive jak za 2 roky od zruseni predeslemu zakaznikovi.
nemáš pravdu je to i rok od poslední akce, což u prepaidu může být třeba 2 měsíce po zrušení čísla.
2. 8. 2010 21:37:39
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537504
Napsal enodis;547300
Týden se snažím spojit s technickou podporou Kapusty, dodnes jsme bohužel nezačali řešit můj problém. Má někdo v poslední době podobnou zkušenost?
---------- Příspěvek doplněn 02.08.2010 v 13:36 ----------
Tak novinka...
Povedlo se mi právě dovolat na číslo uvedené na webu Kapusty a bylo mi sděleno pánem na druhé straně drátu, že si koupil GO kartu v trafice a od té doby mu na ní volá 10 lidí denně s věcmi okolo počítačů, o kterých nic neví.
Záhada Kapustového hlavolamu nabírá na obrátkách jistě nebude zcela jednoduché ji vyřešit.
A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
PS: A budu levnější jak TH ;-)...
2. 8. 2010 22:03:55
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537503
Jiří
verified
rating uzivatele
3. 8. 2010 10:07:16
Napsal Whispere;547635
A to máš štěstí, že jsi nehostoval u mě :-), plánuji si brzy rozjet vlastní webhosting, kde podpora je cizí slovo, kvalitní služby sprosté sousloví, dostupnost neznámý termín a bezpečnost velká neznámá.
PS: A budu levnější jak TH ;-)...
Aha, na to se těším, to budeš chtít VPS, ne? :-P
3. 8. 2010 10:07:16
https://webtrh.cz/diskuse/peklo-s-kapustou#reply537502
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit