Zadejte hledaný výraz...

Péče o zákazníky

vosika
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 2. 2021 18:02:05
Zdravím, má někdo zkušenosti s nějakým softwarem, který by dobře zpracovával emaily v menší firmě - přiřazování tiketů, zprávy z chatu, emailové komunikace...
Poradil by mi někdo?
Případně jaké je vše zkušenost jak efektivně řídit a zpracovávat komunikaci se zákazníky?
Díky
3. 2. 2021 18:02:05
https://webtrh.cz/diskuse/pece-o-zakazniky/#reply1477065
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
3. 2. 2021 19:49:58
To je strašně široké téma a těch nástrojů na to můžeš najít mraky. Někomu vyhovují služby jako Supportbox, někdo to chce mít u sebe a tak používá třeba Jiru. Já dlouhou dobu používal OsTicket, Nyní používám Freelance Cockpit 3, který umí X věcí a mimo jiné též umí sbírat maily.
3. 2. 2021 19:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/pece-o-zakazniky/#reply1477064
crs
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 2. 2021 23:17:17
Známej dělá v tomto - https://www.sentisquare.com/cs/understanding Vypadá, že je určený na větší hráče, ale zkusit je kontaktovat můžeš.
Zprávy z chatu může částečně nahradit automatizace podle předem daných scénářů. Jedno řešení z několika se jmenuje messageOk.
3. 2. 2021 23:17:17
https://webtrh.cz/diskuse/pece-o-zakazniky/#reply1477063
Náš SupportBox řeší přesně to, co popisujete. Mrkněte na web, jak řešíme e-maily a live chat.
Rád si s vámi následně zavolám a ukážu osobně.
Mário
Napsal vosika;1614312
Zdravím, má někdo zkušenosti s nějakým softwarem, který by dobře zpracovával emaily v menší firmě - přiřazování tiketů, zprávy z chatu, emailové komunikace...
Poradil by mi někdo?
Případně jaké je vše zkušenost jak efektivně řídit a zpracovávat komunikaci se zákazníky?
Díky
4. 2. 2021 08:40:45
https://webtrh.cz/diskuse/pece-o-zakazniky/#reply1477062
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit