Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pár otázek začínajícího podnikatele

Napsal h3llc0re;273391
Já to totiž hlavně nebudu prodávat za MOC ale na internetu najdu nejlevnější cenu, za kterou se to dá sehnat a dám aspoň o 10% menší ceny abych nalákal zákazníky
Za měsíc přijde Hellcore2 a sníží cenu o 10% oproti tobě, za půl roku Hellcore3 a sníží cenu o dalších 10%...
Vážně, zkus se zamyslet nad tím, jestli zákazníky můžeš oslovit něčím jiným než nižší cenou, protože to je obecně dlouhodobě nejméně přínosná strategie (i pro tebe samotného!).
Teo +1.
24. 4. 2009 22:00:48
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291769
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 4. 2009 22:01:07
A viděl si někde, že jsem napsal, že je to jediný způsob, jak přivést zákazníky na web a nabídnout jim něco jiného než konkurence? V hlavě už mám dost nápadů, které jsou realizovatelné a už jen čekám, až mi bude 18 a budu s tím moci začít. Doufám, že si příště text přečteš pozorněji a budeš lépe volit slova, protože mi to vyznělo celkem urážlivě. Chtěl jsem tím pouze naznačit, že mi bude jedno, jak draho budu prodávat prvni měsíce zboží ( samozřejmě tak, abych byl v plusu ), ale jako jednu z možných variant jsem zvolil najít přiměřenou cenu na zboží trhu a o trochu ji snížit. Až přivedu stálé zákazníky, tak budu experimentovat a nabízet lepší služby s růstem ceny. Prosím, aby ses takovích komentářů pro příště zdržel když mi nevidíš do hlavy děkuji.
Napsal Teo;273450
A uvědomil jsis, že tento postup v globále neskutečně zabijí jakýkoliv biz na netu? Umění je prodat draho. Já být tebou tak zvažuji i jiné způsoby přivedení návštěvníků na web. Snaž se bojovat s konkurencí v tom, že nabídneš zákazníkovi něco jinak než konkurent, nebo nabídneš zajímavou přidanou hodnotu v něčem atd. Ono totiž ty slevíš 10% pak ti to tygr vrátí, pak ho ty zase podlezeš, protože máš třeba prostor s cenou hýbat, pak zase on a za chvíli na tom budeš mít pár korun za nehtama a tygr taky. A katalogy zboží vám pak pošlou hlášku do mailu ať prodloužíte kampaň, ty to nezajímá, že jste se vzájemně oholili i o chlupy na zádech....
Ať si už někdo pane bože uvědomí, že podlízat nejnižší cenu na trhu je z dlouhodobého hlediska přínosné jen pro zákazníka. Pak se někteří diví, že zničeho nic prodávají pračku a mají na ni 50Kč vývar...
24. 4. 2009 22:01:07
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291768
Až přivedu stálé zákazníky, tak budu experimentovat a nabízet lepší služby s růstem ceny.
Jenže nejnižšími cenami na trhu získáš akorát ty největší šetřílky s velmi nízkou loajalitou. S nimi rozhodně žádné nové, přidané, dražší služby vyzkoušet nebudeš moci.
Jestli tě to Teův text urazil a přiměl se zamyslet, splnil úkol. :)
24. 4. 2009 22:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291767
h3llc0re
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 4. 2009 22:07:07
Ano urazil mě, protože vlastně říká, že jsem jen další bezduchej člověk, kterej si myslí, že přiláká nové zákazníky jen na nízké ceny. Tohle prostě popírám, nemůže mi vidět do hlavy, nemůže vědět co mám v plánu a jak nové zákazníky přivést a nižší cena mi přišla jako dobrý argument.
Nicméně je pravda, že by to přivedlo akorát lidi toho typu, jak správně říká Teo a také ty, tzv. šetřílky, kteří hledají pouze nejnižší cenu na trhu, obešlou deset eshopů a čekají na ten nejlevnější/nerjychlejší. Takže děkuju za rozšíření obzoru a vašeho názoru, kterého si velmi cením a který mě uvedl v činnost zrovnasivařímvečerníuklidnovacíkafe.
Napsal Retal;273464
Jenže nejnižšími cenami na trhu získáš akorát ty největší šetřílky s velmi nízkou loajalitou. S nimi rozhodně žádné nové, přidané, dražší služby vyzkoušet nebudeš moci.
Jestli tě to Teův text urazil a přiměl se zamyslet, splnil úkol. :)
Tak jsem se tedy dozvěděl něco o účetnictví, jak si zhruba ověřit, zda lidi "poletí" na tu značku a ještě by mě tedy zajímalo jak je to se zásobama? Dejme tomu, že sem si od té značky vybral sortiment zboží, které bych chtěl prodávat a ve kterém vidím alespoň trochu naději ( přiznám se, že dámské topy od nich jsem si vybral skoro vsechy :) ) tak by mě zajímalo, zda se vyplatí mít třeba 5 kusů na skladě do záčátku od každé z 200 položek, které jsem si vybral.
24. 4. 2009 22:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291766
m.mujgos
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
25. 4. 2009 12:23:50
Napsal Teo;273450
A uvědomil jsis, že tento postup v globále neskutečně zabijí jakýkoliv biz na netu? Umění je prodat draho. Já být tebou tak zvažuji i jiné způsoby přivedení návštěvníků na web. Snaž se bojovat s konkurencí v tom, že nabídneš zákazníkovi něco jinak než konkurent, nebo nabídneš zajímavou přidanou hodnotu v něčem atd. Ono totiž ty slevíš 10% pak ti to tygr vrátí, pak ho ty zase podlezeš, protože máš třeba prostor s cenou hýbat, pak zase on a za chvíli na tom budeš mít pár korun za nehtama a tygr taky. A katalogy zboží vám pak pošlou hlášku do mailu ať prodloužíte kampaň, ty to nezajímá, že jste se vzájemně oholili i o chlupy na zádech....
Ať si už někdo pane bože uvědomí, že podlízat nejnižší cenu na trhu je z dlouhodobého hlediska přínosné jen pro zákazníka. Pak se někteří diví, že zničeho nic prodávají pračku a mají na ni 50Kč vývar...
hezky řečeno :thumbup:
25. 4. 2009 12:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291765
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 4. 2009 13:51:16
Napsal h3llc0re;273468
Dejme tomu, že sem si od té značky vybral sortiment zboží, které bych chtěl prodávat a ve kterém vidím alespoň trochu naději ( přiznám se, že dámské topy od nich jsem si vybral skoro vsechy :) ) tak by mě zajímalo, zda se vyplatí mít třeba 5 kusů na skladě do záčátku od každé z 200 položek, které jsem si vybral.
Pro rozhodnutí je potřeba alespoň zhruba znát:
1. Předpokladaný počet prodaných produktů za období (týden, měsíc).
2. Šíři sortimentu
3. Rychlost dodání zboží velkoobchodem tobě a náklady s tím spojené.
4. Náklady na skladování.
5. Nedočkavost zázkazníků - velikost konkurence (na různé zboží jsou lidé ochotni čekat různou dobu).
Pokud si mohu typnout, chceš začít prodávat nějaké značkové oblečení, sklad budeš mít doma ve skříni. Zkus zjistit od dodavatele, jak se co prodavá a jak velké zásoby má (jestli taky většiou neobjednává někde dál).
Pokud jsi schopen zboží z velkoobchodu získat do 1-2 dnů, zásoby bych nedělal. Pokud déle, vzal bych do začátku po 1 kusu nejprodávanějších věcí. Následně je potřeba sledovat a analyzovat, o co je největší zájem a podle toho si dělat zásoby.
25. 4. 2009 13:51:16
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291764
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 4. 2009 17:35:46
Napsal Mamejeradi.cz;272957
Účetnictví tě bude stát podle počtu faktur,třeba do 5OO faktur ročne 9k bez dph...
Mimochodem pochybuju,že by se na netu dalo pracovat s marží 220%....
Já jsem rád za 10.....
jestli mas marzi 10% tak rpodavas sakra spatne zbozi... moje marze je u naproste vetsiny zbozi 40%, neco malo je na 20% a neco malo i kolem 80%... mel bys asi prehodnjotit co prodavas
26. 4. 2009 17:35:46
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291763
Napsal AlesiBoss;274549
jestli mas marzi 10% tak rpodavas sakra spatne zbozi... moje marze je u naproste vetsiny zbozi 40%, neco malo je na 20% a neco malo i kolem 80%... mel bys asi prehodnjotit co prodavas
to sis otevřel s nosim trafiku a prodáváš pašovaný cigára z ukrajiny, ne? /ftip/
26. 4. 2009 17:56:32
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291762
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 4. 2009 19:34:42
Napsal AlesiBoss;274549
jestli mas marzi 10% tak rpodavas sakra spatne zbozi... moje marze je u naproste vetsiny zbozi 40%, neco malo je na 20% a neco malo i kolem 80%... mel bys asi prehodnjotit co prodavas
Bohuzel neprodavam nic spatneho,ale konkurence je obrovska.....
26. 4. 2009 19:34:42
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291761
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 4. 2009 19:36:41
Napsal Mamejeradi.cz;274662
Bohuzel neprodavam nic spatneho,ale konkurence je obrovska.....
no prave proto bych asi zvazil zmenu sortimentu, vzdyt takove zbozi ti musi delat jen strasne moc prace a malo vydelku...
26. 4. 2009 19:36:41
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291760
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 4. 2009 21:11:20
Napsal AlesiBoss;274665
no prave proto bych asi zvazil zmenu sortimentu, vzdyt takove zbozi ti musi delat jen strasne moc prace a malo vydelku...
To je složitější já měl vždy jako velkého koníčka chov akvarijních rybek(dělal jsem to při zaměstnání ve větším cca 10000 litrů vody jsem měl v akváriích),z toho vyplynulo koupit zaběhlej krám,bohužel se mnou životní partneka trochu vyběhla a dnes jí z toho platím nájem.
A jelikož tržby klesají,tak jsem skusil E-shop,uvidíme co se z toho vyklube,někdo už umě nakoupil,tak třeba mám šanci,ikdyž ten výdělek je mizivej,přesně jak píšeš.
26. 4. 2009 21:11:20
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291759
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 4. 2009 10:40:36
Napsal AlesiBoss;274549
jestli mas marzi 10% tak rpodavas sakra spatne zbozi... moje marze je u naproste vetsiny zbozi 40%, neco malo je na 20% a neco malo i kolem 80%... mel bys asi prehodnjotit co prodavas
Obchody s IT zbozim maji marze v radech jednotek procent a vydelavaji slusne.
27. 4. 2009 10:40:36
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291758
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 4. 2009 11:19:05
Napsal ninja;275024
Obchody s IT zbozim maji marze v radech jednotek procent a vydelavaji slusne.
Ano, protože ty čtyři úspěšné eshopy prodávají ve stamilionových obratech
27. 4. 2009 11:19:05
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291757
m.mujgos
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 4. 2009 18:34:15
Napsal Souki;275035
Ano, protože ty čtyři úspěšné eshopy prodávají ve stamilionových obratech
Navíc IT odvětví se vyvíjí mílovými kroky a IT techniku zákazníci mění přibližně po čase kdy končí záruční doba a do zákazníků spadá cca 80% populace :). Ale nepřijde mi, že si například CzechComputer účtuje 1% marži, naopak myslím, že sází na svojí popularitu a má vyšší ceny.
27. 4. 2009 18:34:15
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291756
mka
verified
rating uzivatele
29. 4. 2009 10:37:10
Napsal h3llc0re;273468
tak by mě zajímalo, zda se vyplatí mít třeba 5 kusů na skladě do záčátku od každé z 200 položek, které jsem si vybral.
Obávám se, že tohle je spíš otázka na dodavatele. Pokud to od mněj budeš brát po kusech, nedá ti asi nikdy takovou cenu, jako když toho koupíš 2500 kusů naráz :-)
29. 4. 2009 10:37:10
https://webtrh.cz/diskuse/par-otazek-zacinajiciho-podnikatele-2/strana/2/#reply291755
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit