Zadejte hledaný výraz...

Panda 4.0: Proč eBay ztratila své pozice v Googlu

Po posledním updatu vyhledávacího algoritmu v Google, nazvaném Panda 4.0, spadla eBay odhadem až v 75% vyhledávaných pojmů z první stránky výsledků hledání. Hlavní příčinou by mělo být málo obsahu v poměru k navigaci a reklamám (thin content) a vytváření specializovaných stránek určených jen pro zachycení návštěvnosti z vyhledávačů (doorway pages).
The actual product listing pages consistently have three features:
  • eBay’s own, internal search results
  • Ads – text ads, display ads and PLAs
  • Internal links to other product results pages
They're also employing aggressive internal linking on super-long-tail keywords in their footers.
Panda 4.0: Why eBay lost many of its organic rankings (wordstream.com)
25. 5. 2014 23:37:48
https://webtrh.cz/diskuse/panda-4-0-proc-ebay-ztratila-sve-pozice-v-googlu#reply1026617
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 5. 2014 12:39:49
Já si myslím že to bude jen dočasné, eBay je velký inzerent a tak věřím tomu že to Google manuálně srovná. Buhví co bylo za tím, možná se jen eBay nedohodl na cenách a toto bylo jen něco jako veřejně várování jaký může přijít trest za přeoptimalizované stránky, ale jinak si nemyslím že by Google po něm ve skutečnosti chtěl jít.
26. 5. 2014 12:39:49
https://webtrh.cz/diskuse/panda-4-0-proc-ebay-ztratila-sve-pozice-v-googlu#reply1026616
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
27. 5. 2014 18:44:53
Pokud někoho zajímá, jak to bylo doopravdy:
Deconstructing eBay.com’s Organic Loss Using SEMrush | RefuGeeks
"It Was A Manual Action Against eBay, Not Panda 4.0" That Caused A Drop In…
27. 5. 2014 18:44:53
https://webtrh.cz/diskuse/panda-4-0-proc-ebay-ztratila-sve-pozice-v-googlu#reply1026615
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit