Zadejte hledaný výraz...

Outsourcing zákaznické podpory? Je to zaměstanec nebo někdo na OSVČ?

Leo
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
27. 12. 2015 17:04:13
Zdravím,
deleguje tady někdo zákaznickou podporu emaily/zvedání telefonů jako outsourcing?
To znamená není to váš zaměstnanec, ale někdo na OSVČ?
Jaký s tím máte zkušenosti? Je obtížné najít někoho zodpovědného? A jak řešíte kolik tomu člověku platit?
Díky, Martin
27. 12. 2015 17:04:13
https://webtrh.cz/diskuse/outsourcing-zakaznicke-podpory-je-to-zamestanec-nebo-nekdo-na-osvc/#reply1161288
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 12. 2015 17:34:37
To podle mě snad ani nejde. Buď si zaměstnej vlastního člověka, nebo to dělej sám. Nikdo externí tvému oboru rozumět nebude.
27. 12. 2015 17:34:37
https://webtrh.cz/diskuse/outsourcing-zakaznicke-podpory-je-to-zamestanec-nebo-nekdo-na-osvc/#reply1161287
Vyuziti externich call center je bezn. Zpracovavaji hovory, emaily, klidn i dalsi veci. Ale vzdy musite mit nekoho kdo bude s nimi veci resit. Bude treba nejaky mustek mezi firmou a externistami protoze vzdy budou vznikat situce na ktere nebude manual.
27. 12. 2015 18:05:46
https://webtrh.cz/diskuse/outsourcing-zakaznicke-podpory-je-to-zamestanec-nebo-nekdo-na-osvc/#reply1161286
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit