Zadejte hledaný výraz...

Outlook.com mi nepouští některé emaily do Thunderbirdu

Tomasir
verified
rating uzivatele
17. 3. 2014 11:20:06
Dobrý den,
vytvořil jsem si na Domain Live od Microsoftu email na vlastní doméně, pro použití mailu přes Outlook.com. Mám tam více schránek - kapela, firma, osobní mám na gmailu,... Pracuji s emaily tedy pomocí klienta v PC (Thunderbird).
Outlook.com mi ale ty emaily přebírá a některé nechává ve spamu a Thunderbird je tedy nestáhne do PC. Je možné nastavit, aby mi ten Outlook.com nedával do spamové schránky žádné emaily? Třídí se mi to až v tom Thunderbirdu. Mám také maily na jiné doméně řešené ještě přes Google apps a tam mi to takhle nezlobí.
Děkuji za rady a hezký den!
PS: nemusím mít řešeny emaily na vlastní doméně zrovna přes outlook.com. Pokud byste někdo věděl o nějaké alternativě, která takto nezlobí, tak rád vyzkouším.
17. 3. 2014 11:20:06
https://webtrh.cz/diskuse/outlook-com-mi-nepousti-nektere-emaily-do-thunderbirdu/#reply1006195
Klikni v Outlook.com vpravo nahoře na ikonu ozubenýho kolečka (nalevo od jména), vyber "Další nastavení pošty", v kategorii "Přizpůsobení služby Outlook" klikni na "Pravidla pro třídění nových zpráv" a vytvoř nové pravidlo:
Krok 1
"Řádek Komu nebo Kopie" "obsahuje" ""
Krok 2
zaškrtni "Přesunout do složky Doručená pošta"
Uložit a mělo by to fungovat.
17. 3. 2014 12:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/outlook-com-mi-nepousti-nektere-emaily-do-thunderbirdu/#reply1006194
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit