Zadejte hledaný výraz...

Otázky k PPC – Proč Google navrhuje vysokou minimální cenu a jaktože některé inzeráty mají dlouhé první řádky?

Ten Chlapec
verified
rating uzivatele
4. 11. 2015 14:29:42
Zdravím, hladal som dlhú dobu, no nenašiel som relevantné odpovede na pár otázok spojených s PPC reklamou vo vyhľadávani, konkrétne v Adwords. Ak mi na moje otázky bude vedieť niekto odpovedať, budem veľmi vďačný.
1. Minimálna cena za klik - Ak na dané kw nikto neinzeruje, môžem dať cenu za klik napríklad aj 0,05 €? Ak nechám minimálnu cenu za klik nadstaviť automaticky, google mi navrhne až 0,56 € , čo je podľa mňa veľa, kedže na dané klúčové slová nikto neinzeruje.
2. Titulok reklamy môžem vyplniť maximálne 25 znakmi. Našiel som však vo fulltextovom vyhľadávaní aj reklamu, ktorá ma v titulku až 51 znakov.
Ďakujem
4. 11. 2015 14:29:42
https://webtrh.cz/diskuse/otazky-k-ppc-proc-google-navrhuje-vysokou-minimalni-cenu-a-jaktoze-nektere-inzeraty-maji-dlouhe-prvni-radky#reply1150725
1. Navrženou cenu není nutné respektovat, reklama se může zobrazovat i za nižší. Nutně to ale neznamená, že pokud není žádný inzerent (a to, že žádný zrovna při jednom hledání není vidět zdaleka neznamená, že na slovo nikdo neinzeruje), systém si vyžádá minimální nabídku. Každé slovo v každém účtu má svojí minimální nabídku, kterou si systém vyžádá a může být i v řádech korun (několika desítek centů). Rozhoduje o tom mimojiné skóre kvality.
2. Jednou z možností jsou DSA reklamy, kde se titulek doplňuje automaticky a Google povolí více než 25 znaků (https://support.google.com/adwords/answer/2471185?hl=cs). Druhá možnost je spojení titulku a prvního řádku popisku, které Google běžně dělá v top pozici, v případě, že je první řádek popisku ukončený tečkou, vykřičníkem nebo otazníkem.
4. 11. 2015 15:03:30
https://webtrh.cz/diskuse/otazky-k-ppc-proc-google-navrhuje-vysokou-minimalni-cenu-a-jaktoze-nektere-inzeraty-maji-dlouhe-prvni-radky#reply1150724
Ten Chlapec
verified
rating uzivatele
4. 11. 2015 16:03:31
Ďakujem za pomoc.
Ešte by ma zaujímalo, ako je to z webovou adresou. Zobrazená webová adresa môže byť iná ako cieľová. Takže do inzerátu zobrazím yxc.com a reálne užívateľa presmerujem na abc.com.
Prípadne čo sa stane v prípade, ak pustím dve kampaňe súčastne, ktoré sú cielené na rovnaké klúčové slovo?
4. 11. 2015 16:03:31
https://webtrh.cz/diskuse/otazky-k-ppc-proc-google-navrhuje-vysokou-minimalni-cenu-a-jaktoze-nektere-inzeraty-maji-dlouhe-prvni-radky#reply1150723
Ne. Doména ve viditelné adrese musí odpovídat tomu, kde uživatel skončí (cílové adrese po přesměrování). Tj. v inzerátu zobrazím yxc.com, uživatel dojde na yxc.com. Co si nemusí odpovídat je část za lomítkem. Čili mohu mít v inzerátu yxc.com/sales a uživatel skončí na yxc.com/whatever.
Pustit dvě kampaně současně na jedno slovo je zbytečné a duplicity v účtu jsou chybou. Proběhne klasická aukce a Google si vyhodnotí jeden inzerát, který zobrazí. Pokud by ty dvě kampaně byly v různých účtech, ale pro stejnou doménu, je to porušení pravidel. Za double serving bude jeden účet zastaven (nebo budou účty na pozadí prolinkované a budou se chovat jako jeden, tedy zase zobrazí jen jednu reklamu).
4. 11. 2015 17:56:14
https://webtrh.cz/diskuse/otazky-k-ppc-proc-google-navrhuje-vysokou-minimalni-cenu-a-jaktoze-nektere-inzeraty-maji-dlouhe-prvni-radky#reply1150722
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit