Zadejte hledaný výraz...

otázka na reklamáciu notebooku Asus

Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
28. 7. 2009 08:43:23
ahojte, pre necelým rokom som si kúpil notebook Asus
,cez eshop. Hned v prvý týždeň sa mi začala na ňom stávať taká vec že display sa rozmazal a nešlo s tým nič iného robiť ako to natvrdo vypnúť. Myslel som si že sa to deje pre to že notebook mám v posteli a prehrial sa, ale ono sa mi to začalo stávať pravidelne. Napísal som predajcovi ohladom reklamácie ale on mi ako odpoveď poslal že Asus má vlastný systém reklamácie. Mám len zavolať do asus centra a oni sa po notebook zastavia. Dnes som sa rozhodol , že ma to už po roku prestáva baviť stále počítač vypínať a zapínať a chcem ho poslať na reklamáciu. No ked som otvoril reklamačnú kartu bolo v podmienkach že karta musí byť aktivovaná do 30 dní od zakúpenia. :banghead: . Na to ma však predajca neupozornil. Chcem sa spýtať či existuje nejaký spôsob ako notebook vyreklamovať aj ked som kartu neaktivoval (netuším akým spôsobom). Doklady o kúpe notebooku mám.
Ďakujem za každú radu
28. 7. 2009 08:43:23
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-na-reklamaciu-notebooku-asus#reply344248
free.bratt
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 7. 2009 09:15:34
opravte ma ak sa mylim...
nereklamuje sa asus priamo v servise v ceskej republike,to posielas priamo a tam to menia kus za kus...:-D
znami co robili reklamaciu tak ani ziadny doklad nedavali a predajcu hned obisli tak ci tak by to slo do ciech a takto sa dohodnes priamo, vyplnis par formularov kurier dojde potom a do tyzdna to mas opravene..
kontakt
formulare
28. 7. 2009 09:15:34
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-na-reklamaciu-notebooku-asus#reply344247
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
28. 7. 2009 09:47:36
Normálně použí ten formulář, na který odkazuje free.bratt. Na mail ti pak přijdou další instrukce, objednáš si svoz a DPD, se kterýma má Asus smlouvu, si pro to v uvedený den přijede.
Co se týče zjištění, zda je notebook v záruce, tak jim nic neposíláš, oni si to zjišťují sami podle sériového čísla. (aspoň takový byl postup v mém případě)
28. 7. 2009 09:47:36
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-na-reklamaciu-notebooku-asus#reply344246
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
29. 7. 2009 11:52:42
takže si nemusel aktivovať žiadnu reklamačnú kartu cez internet do 30 dní od zakúpenia?
29. 7. 2009 11:52:42
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-na-reklamaciu-notebooku-asus#reply344245
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
29. 7. 2009 11:59:15
Ne, nic jsem si neaktivoval.
29. 7. 2009 11:59:15
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-na-reklamaciu-notebooku-asus#reply344244
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit