Zadejte hledaný výraz...

Otázka. Kdybyste se měli postarat o internetovou propagaci vycházející hudební star..

darebak12
verified
rating uzivatele
25. 11. 2012 23:16:54
Přes jaké všechny internetové služby byste tak činili?
Facebook, Twitter, Youtube - to je jasný. A dál?
Za Vaše názory děkuji.
25. 11. 2012 23:16:54
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-kdybyste-se-meli-postarat-o-internetovou-propagaci-vychazejici-hudebni-star#reply835449
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2012 00:37:21
Jaký je důvod propagace hudební star? Pokud dělá dobrou muziku, tak si jej fanoušci najdou a pokud ne, tak mu internetová propagace nepomůže.
26. 11. 2012 00:37:21
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-kdybyste-se-meli-postarat-o-internetovou-propagaci-vychazejici-hudebni-star#reply835448
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
26. 11. 2012 08:01:12
Myslím, že to moc zjednodušuješ Bedříšku. To máš jako s tím, že kvalitní obsah na webu nepotřebuje propagaci a každý si ho najde sám. Ať to bude sebelepší, lidi si to nenajdou, když o tom nebudou vědět. Stejně tak se začínajícím hudebníkem. Musíš na začátku oslovit dostatečnej počet lidí, kteří to potom díky kvalitě budou šířit dál.
Jinak záleží na žánru, jaký ten hudebník hraje a na jakou cílovou skupinu se zaměřuje. Potom ho propagovat tam, kde se cílovka vyskytuje ;). Taky existují servery typu bandzone.cz. Máš milion hudebních soutěží, kde může vystupovat (určitě i čistě online). Důležitá je práce s komunitou, kterou buduješ. Bude toho jistě mnohem mnohem víc, ale není to můj obor..
26. 11. 2012 08:01:12
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-kdybyste-se-meli-postarat-o-internetovou-propagaci-vychazejici-hudebni-star#reply835447
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2012 08:34:11
jkoci: zdá se, že jsi z marketingu nic nepochopil. jádrem je produkt v kombinaci s cenou a propagací. když stojí za hovno, tak mu nepomůže žádná propagace. důvod proč lidé čtou kvalitní text, jak píšeš je jeho přidaná hodnota a pokud je tato dostatečně vysoká pro dané uživatele, tak jej budou hledat bez ohledu na to jestli měl reklamu nebo ne. Např. někdo trápí problém jak se vypočítá ztrátový výkon místnosti v bytě. Tento text najde bez ohledu na to jestli měl dotyčný portál reklamu nebo ne.
U hudebníka předpokládám, že aby uspěl, tak nemůže nabízet generický obsah své práce, protože to opravdu žádná propagace nepomůže. A jestli si ujíždí na egoistické vlně, že úspěch za něj vykouzlí reklama, tak je zcela určitě mimo.
Aby se stal značkovým, bude muset dělat koncerty, koncerty, koncerty, koncerty, koncerty.... Pokud by chtěl, aby si ho lidé všimli jen ve virtuálním světě, tak by musel přijít s takovou hudbou, která tady zatím není a pak by si ho zcela jistě všimli DJs, rádia, TVs nebo uživatelé různých last.fm apod. tak, že bude dávat svoji práci k poslechu.
26. 11. 2012 08:34:11
https://webtrh.cz/diskuse/otazka-kdybyste-se-meli-postarat-o-internetovou-propagaci-vychazejici-hudebni-star#reply835446
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit