Zadejte hledaný výraz...

Osnova bodů GDPR pro e-shopy

skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 5. 2018 23:04:18
Napsal PetrNovak1;1461891
můžeš to třeba "anonymizovat".. přepsat OÚ jménem typu "John Doe".... a vše ostatní si nechat....
Tímto postupem si nejsem až zas tak jistý. Co když se daný zákazník začne něčeho domáhat byť ze zrušené objednávky. Dostanu se tak poměrně lehce do důkazní nouze. Pokud k uzavření kupní smlouvy dochází okamžikem odeslání byla to platně uzavřena kupní smlouva a došlo k dohodě o jejím ukončení. Já bych je však nemazal ani neanonymizoval. Nějaký blbec se pak může ozvat, že mu zasíláš maily s jakousi objednávkou, kterou nikdy neudělal a Ty budeš u dané objednávky mít John Doe.
Já bych je prostě standardně nechal mezi objednávky se standardní skartační lhůtou objednávek. Pouze s tím, že je vznesena námitka proti dalšímu zpracování, která plyne z dohody o ukončení kupní smlouvy. Nebudete tedy na takového zákazníka zasílat marketing v souvislosti s oprávněným zájmem a legitimním očekáváním v souvislosti s objednávkou.
10. 5. 2018 23:04:18
https://webtrh.cz/diskuse/osnova-bodu-gdpr-pro-e-shopy/strana/5#reply1341771
PetrNovak1
verified
rating uzivatele
11. 5. 2018 07:48:07
já jsem reagoval na ty nedokončené - naklikané košíky a pak zavřená okna atd.. alespoň to jsem pochopil že eshop uchovává včetně IP a případně část vyplněných polí z formulářů?
uzavřené objednávky (a např. neodebrané) samozřejmě nechávat, kdybych chtěl např. vymáhat nepřevezetí zboží a "poplatky"...
11. 5. 2018 07:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/osnova-bodu-gdpr-pro-e-shopy/strana/5#reply1341770
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit