Zadejte hledaný výraz...

Oslovení zákazníků kteří nakoupili

ivan075
verified
rating uzivatele
3. 11. 2021 14:06:16
Může eshop znovu oslovit zákazníky kteří u něj nakoupili a nejsou přihlášeni do newsletteru?
3. 11. 2021 14:06:16
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-kteri-nakoupili#reply1493117
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
3. 11. 2021 14:15:15
Šiřitel, resp. odesílatel obchodních sdělení musí být vždy schopen prokázat právní titul, který jej opravňuje k zaslání obchodního sdělení. Je třeba prokázat, že adresát souhlasil se zasláním obchodního sdělení, a že souhlas splňoval všechny náležitosti nebo jde o elektronický kontakt získaný v souvislosti s vlastním prodejem výrobků či služeb. Pouhé telefonní hovory, jejichž uskutečnění je poznamenané do systému, nejsou důkazem udělení či neudělení souhlasu k zasílání obchodních sdělení. Pro prokázání zákaznického vztahu je například nutné doložení faktury či objednávky, ze kterých bude patrné, jaké podrobnosti svého kontaktu adresát (kupující) uvedl.
Přímo ze stránek UOOU
Tady fundovanou odpověď nedostaneš. Napiš jim e-mail, odpoví Ti. Mě takto odpověděli cca 4x.
3. 11. 2021 14:15:15
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-kteri-nakoupili#reply1493116
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 11. 2021 14:52:13
Pokud se na něco ptám, tak je třeba pořádně napsat na co se ptám. Oslovit je můžeš třeba jak byli spokojeni a zda je vše v pořádku. Pokud míníš jim zaslat nějakou nabídku nebo cokoliv co je může nabádat k nákupu tak nemůžeš. Akorát tady nikdo neví co máš vlastně na eshopu a v obchodních podmínkách takže těžko radit.
3. 11. 2021 14:52:13
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-kteri-nakoupili#reply1493115
boogey
verified
rating uzivatele
3. 11. 2021 15:35:56
Napsal gostrider;1634132
Tady fundovanou odpověď nedostaneš. Napiš jim e-mail, odpoví Ti. Mě takto odpověděli cca 4x.
Jejich odpověď má ale při případném sporu úplně stejnou váhu, jako odpovědi, co dostane tady.
3. 11. 2021 15:35:56
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-kteri-nakoupili#reply1493114
Já se řídím selským rozumem. Když mi dal zákazník kontaktní údaje bez výslovného svolení k budoucí rozesílce newsletteru, tak je mohu využít jen za účelem úspěšné realizace objednávky. K budoucí nabídce, newsletteru nebo dalšímu kontaktování nezávisle na té konkrétní objednávce bych měl mít prostě nějaký aktivní souhlas.
3. 11. 2021 15:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-kteri-nakoupili#reply1493113
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit