Zadejte hledaný výraz...

Oslovení zákazníků e-mailem

Radek4
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 09:30:55
Napsal Radek O.;1095246
Kdyz mi ty 2000 date, napisu o vasem eshpu na svuj FB profil. Dle meho budete mit tak 100x vetsi sanci, ze ze toho ziskate zakaznika, nez poslanim na podobne dtb.
ale
---------- Příspěvek doplněn 06.06.2014 v 09:31 ----------
Napsal Radek O.;1095246
Kdyz mi ty 2000 date, napisu o vasem eshpu na svuj FB profil. Dle meho budete mit tak 100x vetsi sanci, ze ze toho ziskate zakaznika, nez poslanim na podobne dtb.
ale to by musel byt profil s velkym mnozstvim fanousku, mate takovy?:)
6. 6. 2014 09:30:55
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-e-mailem/strana/2#reply1029564
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
6. 6. 2014 09:38:36
Když chceš spamovat, tak se nás neptej na názor. Ano, na 99% jsou ty "ověřené" adresy podvod a adresáti o tom svém souhlasu vůbec netuší.
A k tomu bodu "B" - prostě jen koupíš seznam adres, které oslovují firmy v bodu "A". Velký rozdíl v tom není, jen při využití bodu A můžeš alibisticky naštvaným adresátům tvrdit, že jsi neměl ponětí že je bude tvůj obchodní partner takhle spamovat bez jejich souhlasu.
6. 6. 2014 09:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-e-mailem/strana/2#reply1029563
Michal Janík
verified
rating uzivatele
6. 6. 2014 14:43:14
Připojuji se k těm, kdo říkají "NE".
Pavel Žák o tom měl pěknou přednášku. Nakoupená databáze může totiž pořádně ublížit e-mailingu celému, včetně kvalitních kontaktů od zákazníků. Tady je http://www.besteto.cz/personalizace-2014-master-prezentace Bylo to zajímavé.
6. 6. 2014 14:43:14
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-e-mailem/strana/2#reply1029562
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 6. 2014 17:43:14
Napsal koicz;1095243
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s mailingem prováděný na adresy cizích osob (ne Vašich klientů). Chodí nám různé nabídky od mailingových firem a zvažujeme využít služeb.
a)
Na co si dát pozor? Jak prověřit, že firma má opravdu souhlas s odesláním e-mailu a není to spam, jak ověřit, že opravdu poslali xxxx e-mailu na reálné adresy ne vymyšlené. Má to vůbec význam, ty adresy přece musí být totálně zavalené reklmamy, když jmailing firmy točí ty samé adresy pořád dokola pro různé klienty.
b)
Také se chci zeptat na nabídky databází s e-maily, tyto nabídky také chodí, většinou z nějakých soukromých adres (ne z firemní), například 200 000 adres za 2000 Kč, to bude zřejmě totální podvod.
Děkuji, za Vaše přípěvky k dotazu.
Osobně, když mi přijde nějaký velmi krátký informativní mail a vlastně tím zjistím, že nějaká ta firma s určitým zbožím existuje, ani mi to moc nevadí, pokud si myslím, že by se mi tato informace mohla do budoucna hodit, uložím si ji. Pokud ne, mažu.
Přijde-li mi to však znovu nebo několikrát v krátké době, už to mažu a často ztratím zájem i o informaci, že vůbec jsou. To samé, jestli mi přijde tisíc vysvětlení, proč oni a v konečném výsledku pomalu to, že jsem se vlastně bez nich dožil svého věku jen čirou náhodou a do budoucna bez nich už nepřežiju, tak tenhle styl mě doslova vytáčí. Stejně, jako dnes a denní ( a není až tak vzácné, že i víckrát za den) reklamní "vábení".
Považuji se za svéprávného a ne zcela tupého člověka, který si sám určí, co kdy a proč potřebuje a kde to pořídit, případně se poptat.
Všeho moc škodí.
A obdobně to platí i o některých reklamách (většinou docela fádních až stupidních) v TV nebo rádiu, které po čase dozrají do přesně opačného působení. Otravují a odpuzují.
15. 6. 2014 17:43:14
https://webtrh.cz/diskuse/osloveni-zakazniku-e-mailem/strana/2#reply1029561
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit