Zadejte hledaný výraz...

Opuštění z nákupního koše

opusteni kosiku a nedokonceni nakupu v rozmezi 40-60 % je docela normalni. Podstatne je taky to, aby byl dobre nastaveny GA, protoze pri spatnem nastaveni se dostavuji chybna data.
Typicky priklad - zakaznik si vlozi produkt do kosiku (prvni vstup do 1. kroku) pak se vrati na eshop (exit s kosiku), vlozi si druhou polozku do kosiku (druhy vstup do 1. kroku) a pote dokonci nakup. Je-li GA apod. spatne nastaveno, pak by v GA bylo videt, ze byly dva vstupy do kosiku, ale jen jedno dokonceni a mira opusteni kosiku by byla 50 %.
12. 9. 2013 18:24:43
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/strana/2#reply943122
Je opuštění košíku v posledním kroku objednávky kolem 40 % normální?
13. 12. 2014 17:25:26
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/strana/2#reply943121
martinmasor
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 12. 2014 17:27:16
Co je obsahem posledního kroku u vás?
13. 12. 2014 17:27:16
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/strana/2#reply943120
Vyplnění adresy. Kdyby to byl výběr dopravy a platby tak to chápu, ale to si zvolí v kroku před tím. Nevíte někdo čím by to mohlo být způsobeno?
13. 12. 2014 17:56:56
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-z-nakupniho-kose/strana/2#reply943119
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit