Zadejte hledaný výraz...

Opuštění košíku v posledním kroku

Jaké je "normální" procento opuštění košíku v posledním kroku objednávky(vyplnění adresy a odeslání objednávky)? Před tím mám krok s výběrem způsobu doručení a platby.
8. 1. 2015 19:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081560
neni "zadne" normalni ^^
8. 1. 2015 23:29:42
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081559
Mých cca 50 % mi přijde prostě hodně....
9. 1. 2015 08:04:18
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081558
Kloban
verified
rating uzivatele
9. 1. 2015 08:16:10
Máte jasně a zřetelně viditělnou cenu za dopravu? Nebo si ji potencionální zákazníci chodí zjišťovat do posledního kroku v košíku. Já pokud není cena rychle viditelná, tak jdu s něčím do košíku. Ve chvíli, kdy je košík zdlouhavý a chce to po mě moc informací jdu teprve hledat do obchodních podmínek.
Takže zkuste se zamyslet nad tím, jsetli tam návštěvníky netáhne nějaká taková informace.
Napsal mr.had;1156473
Jaké je "normální" procento opuštění košíku v posledním kroku objednávky(vyplnění adresy a odeslání objednávky)? Před tím mám krok s výběrem způsobu doručení a platby.
9. 1. 2015 08:16:10
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081557
U nás to bylo zajímavé - čím lepší výsledky měl shop, tím větší bylo procento opuštění košíku (procento, ne absolutní počet). Tedy v době, kdy eshop dělal 300 objednávek denně, opouštělo košík cca. 70% lidí. V době, kdy byly výsledky slabší, a dělalo se jen 100 a méně objednávek denně, opouštělo košík 30% lidí.
Zkoušeli jsme s tím pracovat, částěčně úspěšně, ale nejvíce to přičítám české lenosti - nechce se lidem počítat... naházet do košíku, vybrat dopravu a košík ti ukáže celkovou sumu... takhle to uděláš ve 3-5ti eshopech, a vybereš nejlevnější...
Jinak na tohle ti zčásti odpoví testování...
9. 1. 2015 08:20:19
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081556
Napsal Kloban;1156592
Máte jasně a zřetelně viditělnou cenu za dopravu? Nebo si ji potencionální zákazníci chodí zjišťovat do posledního kroku v košíku. Já pokud není cena rychle viditelná, tak jdu s něčím do košíku. Ve chvíli, kdy je košík zdlouhavý a chce to po mě moc informací jdu teprve hledat do obchodních podmínek.
Takže zkuste se zamyslet nad tím, jsetli tam návštěvníky netáhne nějaká taková informace.
Cena za dopravu, je vidět hned v prvním kroku v košíku, největší opuštění mám až v dalším kroku kde se vyplňuje adresa
9. 1. 2015 08:56:28
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081555
Pavel Mizera
verified
rating uzivatele
10. 1. 2015 19:05:08
mr.had:
Mám to úplně stejně. Taky by mě zajímalo, co v tom bodě člověka odradí...
10. 1. 2015 19:05:08
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081554
třeba zjistit, změřit > projít všechny explorery jestli tam není chybová hláška, neklikatelné tlačítko, datum narození jako povinný údaj > může být cokoliv pošli url zkusím se podívat.
10. 1. 2015 19:16:58
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081553
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
12. 1. 2015 00:44:28
Po vyplnění jména a adresy jsou to asi 2% ale máme malej shopík :)
12. 1. 2015 00:44:28
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081552
polmar
verified
rating uzivatele
22. 1. 2015 22:57:36
Laicky řečeno, je potřeba, aby zboží v košíku zůstalo po nějakou dobu (my máme až rok). Jako zákazníka mně irituje, pokud mne v procesu nákupu něco vyruší (cokoliv), vrátím se a košík je prázdný...většinou na druhý pokus kašlu., někdy se to stává i v průběhu objednávky, pokud dlouho váhám! ..dalším faktorem je cena dopravy, pokud se jí dozvím až v posledním kroku a nevyhovuje mi a štve mě, že jsem se to dozvěděl až tak pozdě. Takže přehodnoťte objednávkový proces a hlavně nevyžadujte zbytečné údaje.Např. zákazníci, co využívají zásilkovnu už ani nepíší adresu, taky proč?
22. 1. 2015 22:57:36
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081551
Zboží v košíku mi zůstává dostatečně dlouho i po opuštění eshopu
Cena dopravy je vidět na úvodní stránce a nebo v prvním kroku objednávky, ale největší opuštění košíku mám až v dalším kroku objednávky, kde se vyplňují doručovací údaje
23. 1. 2015 09:24:39
https://webtrh.cz/diskuse/opusteni-kosiku-v-poslednim-kroku#reply1081550
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit