Zadejte hledaný výraz...

Optimální cena za Outsourcing HelpDesku

ThomasNET
verified
rating uzivatele
14. 2. 2014 10:59:22
Dobrý den,
jaká je optimální cena za kompletní outsourcing HelpDesku který má fungovat 24/7/365?
A mělo by to včetně operátorů kteří pokryjí tento časový úsek. A hovoří plynule Anglicky?
Děkuji
14. 2. 2014 10:59:22
https://webtrh.cz/diskuse/optimalni-cena-za-outsourcing-helpdesku#reply996561
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 2. 2014 14:08:26
zalezi na tom, jak moc profesionalni sluzbu ocekavas. pokud by sis treba pornajal nasi sluzbu, ktera je na vysoce profesionalni urovni, pak pocitej (napriklad) s cenou od 15ti eur a vyse za prijaty (evidovany) hovor. nic mene mame zakazniky, kteri plati 25EUR za hovor...
14. 2. 2014 14:08:26
https://webtrh.cz/diskuse/optimalni-cena-za-outsourcing-helpdesku#reply996560
ThomasNET
verified
rating uzivatele
14. 2. 2014 14:10:09
A to včetně non-stop provozu?
14. 2. 2014 14:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/optimalni-cena-za-outsourcing-helpdesku#reply996559
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 2. 2014 16:21:19
ano, nonstop. ale samozrejme, ze klienti firmy, pro kterou delam, maji denne v prumeru 1200 hovoru a cca 600 chat sessions (pro predstavu...). osobne si myslim, ze obsluhovat malou firmu by nebylo v nasem pripade az zas tak zajimave (pro nas)
14. 2. 2014 16:21:19
https://webtrh.cz/diskuse/optimalni-cena-za-outsourcing-helpdesku#reply996558
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit