Zadejte hledaný výraz...

Optimalizace webu na klíčová slova

Co to znamena optimalizace webu na klicova slova?
6. 3. 2013 07:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874309
Radek Blinka
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
6. 3. 2013 07:41:32
Myslim tim, ze pri zadani kw do vyhledavacu bude mit web co nejlepsi pozici
6. 3. 2013 07:41:32
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874308
Patrik : ano v tom případě ano :)
R2:Myslim tim, ze pri zadani kw do vyhledavacu bude mit web co nejlepsi pozici
Ano, ale to je až důsledek optimalizace. Michala spíše zajímalo, jaké úkony si pod tím máme ředstavit že budete dělat?
6. 3. 2013 07:47:31
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874307
Radek Blinka
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
6. 3. 2013 07:55:39
Jak jsem psal PR články a budování zpětných odkazů, prozatím tyto dvě věci + pravidelné příspěvky originálních článků bez reklamního charakteru, na webu budou i reklamní články, ale v minimálním množství (cca 10 - 20%)
6. 3. 2013 07:55:39
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874306
R2 : ano, ale je potřeba mít na dané slova,fráze i obsah na vlastním serveru aby to mlo co největší účinek.
6. 3. 2013 07:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874305
Je dolezita pozicia na jedno KW ?
Pozrite si analyzu vyhladavacich dopytov na slovo baterie s uvisiace KW mozno budete prekvapeny, ze ludia na to pozuivaju cez 5tis fraz a hladaju to pomocou min 13 dimenzii
Klasifikacia dopytov https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0ApacLrSUpjWjdGJoT1dydnUycmpZdkN0QVIxcVhKaGc&output=html
Hladanost dimenzii a ich hodnoty https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0ApacLrSUpjWjdGJoT1dydnUycmpZdkN0QVIxcVhKaGc&gid=1
Na co myslite, ze by bolo dobre byt na co najlepsej "pozicii" ?
6. 3. 2013 08:01:49
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874304
Radek
verified
rating uzivatele
(114 hodnocení)
6. 3. 2013 08:46:19
Nechápu jaktože se v této diskuzi ještě někdo nezeptal, jaké ranky autor dotazu myslí.
Je totiž rozdíl mezi tím, jak se počítá Srank a jak se počítá Pagerank. Zatímco u Pageranku je výpočet vlastně známý, u Sranku není
přesně jasné, jak se hodnota počítá.
Odpověď je tedy podle mě taková, že vliv na Pagerank to mít nebude, volba kw je zde nepodstatná a záleží na síle a počtu zpětných odkazů.
U sranku je možné, že zvolením vhodných kw může dojít k tomu, že se bude web dobře umisťovat na pozicích a to může mít z nějakého důvod vliv na růst Sranku.
6. 3. 2013 08:46:19
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874303
Radek Blinka
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
6. 3. 2013 09:11:26
Na lepší pozici chci být proto, abych měl větší návštěvnost a zjišťuji, jestli to bude mít vliv i na ranky. S SRanky jsem spokojený, jde mi spíše o PageRanky, takže jestli jsem to dobře pochopil, tak na PageRank má vliv počet zpětných odkazů? Předpokládám, že také záleží na síle webu, kde bude zpětný odkaz případně umístěný?
6. 3. 2013 09:11:26
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874302
Mnozstvo odkazov plati len v pripade Seznamu ten nie je vobec tazke "podviest" kvantitou nie kvalitou. Pri Google je to omnoho zlozitejsie nejde jednoznacne o mnozstvo odkazov.
Keby som mal zhrnut najdolezitejsie ranking faktory Google 2013 (za posledny rok sa toho mnoho zmenilo ) tak by to z mojho pohladu bolo uvadzam heslovite na kompletne vysvetlenie by to chcelo viac ako jeden prispevok:
1.) Kvalita obsahu - prinos pre uzivatela
- tu sa zohladnuje najma autenticita, jedinecnost a spolahlivost
- popularita domeny (domain level), jednotlivych stranok (page level) na zaklade hodnoty spatnych odkazov
2.)Socialny dosah
- popularita obsahu vasich stranok merana prostrednictvom odkazov, alebo "zmienok" v socialnych sietach (socialne siete, fora, blogy, komentare, zalozky a pod...)
- popularita sa zistuje na page level a domain level
3.) Marketing obsahu
- vnutorne prelinkovanie, odkazovanie rozsirenie obsahu na externe zdroje, kvalita zdrojov, pocet odkazov na jednotlive tipy/temy obsahu
4.) Prinos autora
- kvalita obsahu, pouzitelnost, optimalizacia, mobilita (popularita a pouzitelnost stranok na mobilnych zariadeniach)
5.) Lokalizacia
- Geotargetoing, popularita v ramci regionu, lokality krajiny
6.) Media
- interaktivny obsah, media, fotky, videa a pod.. popularita interaktivneho obsahu
7.) Pocet vysledkov v SERP
- pocet platenych a neplatenych vysledkov v SERP
8.) CTR a Back to serp Bounce rate
- miera preklikov na vysledky vo vyhladavani, metriak Back to SERP bounce rate pocita za ako dlho sa uzivatel objavy opat vo vyhladavani na rovnake KW cim sa odhaluje spam v serpe. Zo stranky, ktora nema ziadny prinos pre toho kto klikol na vysledok vo vyhladavani sa clovek hned vrati do SERPU a vyhladava na to iste KW dalej
mozno ma este niekto doplni, uvadzam len zopar prikladov, ktore sme meranim dosahu SEO vytipovali, pretoze presne to vie len Google :)
Časy "revolučných regostrácii" do katalogov, free PR webov, PR webov, nakupovanie odkazov, nakupovanie fanusikov , vytvaranie zbytočnych miniwebov, minisites a podpornych stranok zalozenych na zverejnit a odkazat, AB-BA vymena odkazov a predaj side wide odkazov, tak ako EMD(exact match domain) zhoda KW v nzave domeny a pocet KW a ich hustota v tzv. onpage faktororch, uprava on-page faktorov od "SEO expertov", su na google pomaly ale isto prec...
6. 3. 2013 09:43:54
https://webtrh.cz/diskuse/optimalizace-webu-na-klicova-slova/strana/2#reply874301
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit