Zadejte hledaný výraz...

Opakované reklamace

xcorvette
verified
rating uzivatele
20. 12. 2011 21:31:37
Zákazník u nás zakoupil vzduchovku, druhý den došel, že diabolky dopadají do terče "zešikma", samozřejmě vzduchovce nic nebylo, ale vyhověli jsme mu a dali mu novou. Zákazník došel po týdnu opět a vzduchovka při nabíjení vydává divný zvuk - vzali jsme vzduchovku na reklamaci a poslali jí dovozci. Dovozce napsal vyjádření, že vzduchovka je naprosto bezproblému. Když to zákazník zjistil, tak, žádal odstoupení od smouvy do 14ti dnů, na což samozřejmě nemá právo. Po několika dnech zákazník přišel opět a pro změnu každá 40tá diabolka nevystřelí - vzduchovku jsme testovali na prodejně, naprosto bezproblému, ale pro jistotu jsme zaslali reklamaci dovozci, aby se nám vyjádřil. Opět vzduchovka bezproblému. Tak se chci zeptat, jak dlouho si takhle zákazník může vymýšlet závady a chodit k nám na reklamaci, protože reklamaci samozřejmě odmítnout nemůžeme.
20. 12. 2011 21:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/opakovane-reklamace#reply709147
Vemte vzduchovku, vraťte mu peníze a udělejte si u něj poznámku, že s ním už nebudete obchodovat.
20. 12. 2011 21:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/opakovane-reklamace#reply709146
xcorvette
verified
rating uzivatele
20. 12. 2011 21:56:24
Normálně bychom to takhle vyřešili u jakéhokoliv jiného zákazníka, ale tomuto zákazníkovi bychom nevyhověli už z principu. Ale každopádně stejně dosáhne svého, protože nás to stojí zbytečný čas.
20. 12. 2011 21:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/opakovane-reklamace#reply709145
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
21. 12. 2011 09:29:39
Dobrý den,
to, že Vás to stojí čas, je bohužel nutná daň za to, že prodáváte zboží spotřebitelům. Ostatně jeho to stojí také čas a pochybuji, že takto bude postupovat i dál, pokud mu dáte jasně najevo, že nesmysly akceptovat nebudete - zvlášť když cena vzduchovky bude asi maximálně v řádu tisícovek.
JK
21. 12. 2011 09:29:39
https://webtrh.cz/diskuse/opakovane-reklamace#reply709144
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit