Zadejte hledaný výraz...

Online chat v E-shopu

Dušan Kmeť
verified
rating uzivatele
14. 6. 2013 20:32:26
Napsal kavecko;947756
Dá se říct, že jakmile oslovím zákazníka tak odchází. Pokud se zákazník kouká na nějaký produkt a já mu napíšu něco ve smyslu, že mu mohu ke zboží něco říct a nebo poradit, tak odchází. Asi si myslí, že jsou sledovaní a vadí jim to.
Ano to je pravda, tiež som si všimol že priame oslovanie "otázkou" je nie moc vhodné, človek sa už psychologicky otázky zľakne kdekoľvek, nielen v chate. Niekedy som tiež oslovoval zakaznikov ručne ale bolo to naprd. Lepšie je používať oznamovacie vety, a človek ak niečo potrebuje tak sa chytí, alebo to ignoruje a pokračuje na webe sám.
Chce si o tom prečítať pár knižiek, vedieť chatovať je tiež trocha "veda" a nie je to moc ľahke. Dobrý na začiatok bol ebook ako chatovať, ktorý som našiel na jednom českom chate. Verim že to niekomu pomože, kto to myslí s chatom trocha vážnejšie :)
14. 6. 2013 20:32:26
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509993
meloun
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 6. 2013 11:33:43
Napsal Smartsupp;947747
Jsou tyto informace aktuální? My měříme úspěšnost oslovování lidí pomocí chatu smartsupp.cz. Komunikace se posílá automaticky do Google Analytics. Měříme na třech webech a na všech je snížena míru opuštění a zvýšená průměrná doba na webu po tom, co byly návštěvníci osloveni přes chat. To znamená, že aktivní oslovování funguje a pomáhá. Pokud někdo z Vás má opačné podložené měření, budu rád, když mi ho představíte.
Snížená míra opuštění a zvýšená průměrná doba na webu ještě neznamenají, že aktivní oslovování funguje a pomáhá. Co míra konverze, pokud jde např. o e-shopy?
15. 6. 2013 11:33:43
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509992
tomik224
verified
rating uzivatele
6. 2. 2014 14:45:00
Mám www.uigo.cz , dobrá podpora.
6. 2. 2014 14:45:00
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509991
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
16. 4. 2014 11:41:36
oslovovat zakazniky pres chat je podle me dobra vec, ale neresil bych to manualne, to je ztrata casu, ale pres automaticke zpravy. samozrejme se to nesmi prehanet, idealni je oslovit navstevnika pokud je napr. vice jak 2 minuty v ceniku, nebo ho jednoduse pozdravit a vybidnout k akci minutu po tom co prijde na web.
vliv na konverze viz nas clanek http://blog.smartsupp.cz/pripadova-studie-vliv-live-chatu-na-chovani-navstevniku/
tady jsou letosni data z projektu Servisnaklik.cz http://grabberapp.com/o1atf8
obecne mame zkusenosti, ze chat vyrazne pomaha u webu ktere prodavaji sluzby nebo technicky slozite produkty (treba pocitace pro koncaky), tam je vliv na konverzi nejvyznamejsi. naopak u webu ktery prodava pocitacove hry nebo sperky/hodinky, je vliv na konverze minimalni. kazdopadne doporucuji vse merit v GA, treba budes mit jinou zkusenost.
16. 4. 2014 11:41:36
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509990
Ja340
verified
rating uzivatele
16. 4. 2014 11:45:01
Napsal Bojkas;517816
Nebude to návštěvník brát jako, že jej někdo sleduje?
rozhodně bude. Když s tebou budu chtít mluvit tak na to tlačítko umím kliknout sám.
16. 4. 2014 11:45:01
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509989
Tomens
verified
rating uzivatele
26. 1. 2018 11:42:16
Napsal Bojkas;517816
Zdravím,
jaký máte názor na Online chat v E-shopu, kdy Vás osloví prodejce s nabídkou pomoci? Máte nějaké zkušenosti se zvýšením konverzního poměru pomocí chatu?
Momentálně něco takového testuji a zajímá mě Váš názor.
Nebude to návštěvník brát jako, že jej někdo sleduje?
Doporučuji Vám AtomRTC.com - umí i hlasové a video hovory + má spoustu vychytávek pro operátory. Textový chat zcela zdarma.
26. 1. 2018 11:42:16
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu/strana/2#reply509988
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit