Zadejte hledaný výraz...

Online chat v E-shopu

Bojkas
verified
rating uzivatele
29. 5. 2010 11:58:34
Zdravím,
jaký máte názor na Online chat v E-shopu, kdy Vás osloví prodejce s nabídkou pomoci? Máte nějaké zkušenosti se zvýšením konverzního poměru pomocí chatu?
Momentálně něco takového testuji a zajímá mě Váš názor.
Nebude to návštěvník brát jako, že jej někdo sleduje?
29. 5. 2010 11:58:34
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510008
ja bych takovou moznost uvital, ale za predpokladu, ze to budu moci kdykoliv vypnout tlacitkem 'neotravujte me, jen se koukam'..
to reseni samozrejme musi byt promakane..vkladani linku, a clovek na druhe strane musi byt sbehly..aby to nepusobilio amatersky..
osobne si myslim, ze to bude mit uspech, avsak pro vas to znamena clovek na fulltime navic..;)
dejte pak vedet kde to mate, treba i do pm..diky
29. 5. 2010 14:31:36
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510007
Nápad to není špatný, ale mallox to vystihl dobře. Pokud přijdu na e-shop a začne mi někdo sám od sebe psát a něco mi cpát, tak bych šel pryč. Přišlo by mi to stejně příjemné jako některé prodavačky v kamenných obchodech, které neustále člověka otravují a tážou se zda mohou nějak pomoci a jsou mi neustále za zadkem. Ze strany provozovatele je to další technicky i časově náročná fičura. Zda se to vyplatí těžko říci.
29. 5. 2010 15:36:13
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510006
Bojkas
verified
rating uzivatele
30. 5. 2010 15:03:27
mallox: svému obchodu rozumím a trávím jeho správou cca 8h denně, často i víc. Snažím se totiž reagovat na každý požadavek velice rychle, tak aby zákazník na nic nečekal. Používám zopim, vypadá slušně, jednoduchá správa, trackování návštěvníků atd.. Můžu si tak vyfiltrovat lidi co se tam dostanou náhodou od těch kteří se vrací. Abych to shrnul, určitě nebude zatím žádný problém se jim věnovat naplno. :-) Jsem rád, že by jste to ocenil. Myslím, že to může být slušná konkurenční výhloda.
Railbot: takže se nikomu nevnucovat a čekat až si někdo o pomoc řekne?
30. 5. 2010 15:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510005
Asi tak. Pokud bude online chat jasně vidět, pak se nebojím, že by se se žádostí o pomoc nikdo neozval, když už tam ta možnost bleskové pomoci a odpovědi bude.
30. 5. 2010 15:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510004
Napsal Bojkas;518195
Railbot: takže se nikomu nevnucovat a čekat až si někdo o pomoc řekne?
velke zelene tlacitko s napisem 'jsme online a radi zodpovime vsechny vase otazky', po kliknuti vyjede okenko, treba jak ma gmail-chat, a konverzace muze zacit ;)
30. 5. 2010 15:31:43
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510003
MC
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 5. 2010 22:41:07
ja jsem o chatu jiz drive premyslel.. do eshopu jsem to jeste neimplementoval.. existuji jiz hotova reseni.. treba http://www.livechatinc.com/en/
30. 5. 2010 22:41:07
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510002
Martin Hujer
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
30. 5. 2010 22:47:18
Na prvotní testování IMHO stačí třeba http://www.google.com/talk/service/badge/New
30. 5. 2010 22:47:18
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510001
David2245
verified
rating uzivatele
13. 10. 2012 14:09:35
Jednoduchý na implementaci a velmi funkční je limetalk na limetalk.com
13. 10. 2012 14:09:35
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply510000
Roman Pěch
verified
rating uzivatele
19. 11. 2012 20:35:06
Jako zopim, s presmerovanim na gtalk, navic typing notifications, statistiky, cesky, mensi kod, levneji..
http://www.powerim.cz , http://demo.powerim.cz , bezi napr. na http://www.vestavba.cz
19. 11. 2012 20:35:06
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509999
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
19. 11. 2012 21:34:03
Chat na shopu mám - Zopim, ale čekám až se někdo zeptám. Pokud se ptám já, z 85% lidi odejdou. Mám to vyzkoušené a pokud někdo chce, tak se zeptá.
19. 11. 2012 21:34:03
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509998
Ja340
verified
rating uzivatele
20. 11. 2012 11:48:38
noo na prestashopu to má už dnes kde kdo. Jedinné co jsem tam kdysi psal bylo "jak se to dá vypnout?" byl jsem tam totiž na netbooku 10" a to blbé okno s chatem zabírá šestinu obrazovky.
Jinak pokud tam opravdu někdo je a rozumí tomu tak je to rychlejší než mail a levnější než telefon.
Joo ještě jsem to využil u wedosu kde mi stejně nikdy nikdo nepomohl.
20. 11. 2012 11:48:38
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509997
Smartsupp
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 19:45:46
Napsal kavecko;872187
... Pokud se ptám já, z 85% lidi odejdou...
Jsou tyto informace aktuální? My měříme úspěšnost oslovování lidí pomocí chatu smartsupp.cz. Komunikace se posílá automaticky do Google Analytics. Měříme na třech webech a na všech je snížena míru opuštění a zvýšená průměrná doba na webu po tom, co byly návštěvníci osloveni přes chat. To znamená, že aktivní oslovování funguje a pomáhá. Pokud někdo z Vás má opačné podložené měření, budu rád, když mi ho představíte.
10. 5. 2013 19:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509996
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 5. 2013 20:16:14
Napsal Smartsupp;947747
Jsou tyto informace aktuální? My měříme úspěšnost oslovování lidí pomocí chatu smartsupp.cz. Komunikace se posílá automaticky do Google Analytics. Měříme na třech webech a na všech je snížena míru opuštění a zvýšená průměrná doba na webu po tom, co byly návštěvníci osloveni přes chat. To znamená, že aktivní oslovování funguje a pomáhá. Pokud někdo z Vás má opačné podložené měření, budu rád, když mi ho představíte.
Dá se říct, že jakmile oslovím zákazníka tak odchází. Pokud se zákazník kouká na nějaký produkt a já mu napíšu něco ve smyslu, že mu mohu ke zboží něco říct a nebo poradit, tak odchází. Asi si myslí, že jsou sledovaní a vadí jim to.
10. 5. 2013 20:16:14
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509995
Napsal Smartsupp;947747
Jsou tyto informace aktuální? My měříme úspěšnost oslovování lidí pomocí chatu smartsupp.cz. Komunikace se posílá automaticky do Google Analytics. Měříme na třech webech a na všech je snížena míru opuštění a zvýšená průměrná doba na webu po tom, co byly návštěvníci osloveni přes chat. To znamená, že aktivní oslovování funguje a pomáhá. Pokud někdo z Vás má opačné podložené měření, budu rád, když mi ho představíte.
Nechceš už toho nechat, co odpověď tak to tvůj spam na ten tvůj chat. Ps nemusíš vytahovat rok stará vlákna. Konečně by tě mohl admin zarazit.
10. 5. 2013 20:38:50
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-v-e-shopu#reply509994
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit