Zadejte hledaný výraz...

Online chat/podpora zkušenosti.

Hudinx
verified
rating uzivatele
24. 5. 2012 14:43:33
Zdravím,
Máte někdo zkušenosti s využívaním online chatu/podporu na eshopu. Myslím tím aby byl chat na první pohled pro zákazníka vidět.
Používáte někdo?
Případně necháte zákazniky psát Vám nebo je oslovujete?
Díky za odpovědi.
24. 5. 2012 14:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768181
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
24. 5. 2012 15:03:10
použij Zopim, to je jistota! :-)
24. 5. 2012 15:03:10
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768180
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
24. 5. 2012 15:48:19
jojo, dříve jsem taky využíval Zopim, nyní si pro novou službu píšeme vlastní, aby to taky nějak vypadalo.
24. 5. 2012 15:48:19
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768179
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 5. 2012 15:58:50
Napsal bartama;799652
jojo, dříve jsem taky využíval Zopim, nyní si pro novou službu píšeme vlastní, aby to taky nějak vypadalo.
čekal jste než vás osloví návštěvník, nebo jste aktivně oslovoval?
24. 5. 2012 15:58:50
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768178
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
24. 5. 2012 16:01:06
Aktivně ne, někoho to pak otravuje. Nyní je to ale dělané tak, že je to skryté, ale na každé stránce má uživatel možnost kontaktu (viditelně) stačí kliknout a komunikuje s námi. Pokud je přihlášený tak s ním navíc podpora může probírat přímo informace k jeho účtu, protože přímo ví o koho se jedná. Podpoře se tedy automaticky zobrazí i všechny údaje o daném uživateli.
24. 5. 2012 16:01:06
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768177
Hudinx
verified
rating uzivatele
24. 5. 2012 16:31:54
a mělo to nějaký efekt na míru konverze?
Případně psali návštevnici, že se např ve webu ztratili, neví jak dal atd...(Ikdyž to by se stávat NEmělo)?
24. 5. 2012 16:31:54
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768176
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 5. 2012 17:36:45
Napsal Hudinx;799666
a mělo to nějaký efekt na míru konverze?
Případně psali návštevnici, že se např ve webu ztratili, neví jak dal atd...(Ikdyž to by se stávat NEmělo)?
Moje zkušenost je taková že, když něco nevím nebo nenajdou a nejsme online aspoň někteří nápíší na offline chat a vám to dojde na mail. Možná že s klasickým mailem by se na to vykašlali.
24. 5. 2012 17:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768175
David2245
verified
rating uzivatele
13. 10. 2012 14:06:51
Zopim mě přijde poslední dobou dost drahý. Vsadil jsem na Lime Talk na http://www.limetalk.com a nemůžu jinak než doporučit.
13. 10. 2012 14:06:51
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768174
Roman Pěch
verified
rating uzivatele
19. 11. 2012 20:32:21
Jako zopim, s presmerovanim na gtalk, navic typing notifications, statistiky, cesky, mensi kod, levneji..
http://www.powerim.cz , http://demo.powerim.cz , bezi napr. na http://www.vestavba.cz
19. 11. 2012 20:32:21
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768173
arsenik1
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
20. 11. 2012 13:13:27
ja skúšam tento, celkom v pohode http://www.livechatoo.com/sk
20. 11. 2012 13:13:27
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768172
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
22. 11. 2012 16:24:24
Napsal Hudinx;799633
Zdravím,
Máte někdo zkušenosti s využívaním online chatu/podporu na eshopu. Myslím tím aby byl chat na první pohled pro zákazníka vidět.
Používáte někdo?
Případně necháte zákazniky psát Vám nebo je oslovujete?
Díky za odpovědi.
Chat je fajn, ale počítejte s tím, že u toho někdo musí sedět. Pokud nemáte člověka, který u toho bude pořád sedět a odpovídat, tak to asi nemá cenu.
Já chat měl, ale právě jsem nemohl být věčně připojený, tak jsem to zrušil. Co také s chatem, když je podpora neustále offline
22. 11. 2012 16:24:24
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768171
Smartsupp
verified
rating uzivatele
8. 5. 2013 18:29:54
Napsal siva01;873482
Chat je fajn, ale počítejte s tím, ...
S tímto také souhlasím. Chat je vhodný pro firmy, které již mají vyřešený support na e-mailu a pomocí web chatu chtějí zákazníkům poskytnou další možnost komunikace a tím zvýšit konverzní poměr.
8. 5. 2013 18:29:54
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768170
Michal Novák
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 2. 2014 10:27:34
Sepsal jsem seznam známějších i méně známých online chatovacích služeb a aplikací.
17. 2. 2014 10:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768169
Vladimír Šandera
verified
rating uzivatele
17. 2. 2014 16:59:33
Napsal Michal_N;1058013
Sepsal jsem seznam známějších i méně známých online chatovacích služeb a aplikací.
Uzitecny prehled. Diky za nej. Hned jsem doplnil svuj osobni prehled, nekolik chatu mi tam chybelo. Pokud byste mel zajem rozsirit svuj clanek, posilam svuj prehled zde, mam tam nekolik chatu, ktere nemate v seznamu:
LeteckaPosta.cz Sdílejte Posílejte soubory leteckou poštou - Poslání souboru…
http://leteckaposta.cz/623642946
V ramci full disclosure, spolupracuji na projektu Smartsupp a seznam jsme si delali pro prehled o konkurenci v CR a zahranici :)
Z live chat reseni pro SMB mi prijde nejlepsi Olark, Zopim a SnapEngage. Vsechny jsem drive pouzival ve svych projektech a mohu doporucit. Co se tyce samotne komunikace, uz je pak ve vysledku jedno jaky chat clovek pouziva, zalezi na osobnich preferencich a individualnich pozadavcich daneho cloveka.
Osobne jsem pro pouzivani triggeru (proaktivnich zprav, ktere oslovuji navstevniky), ma to pozitivni vliv na pocet lidi co chatuji a je to pozitivni gesto, ze se eshop zajima o zakaznika. Na druhou stranu by se to nemelo prehanet, idealni jeden trigger per visitor / per visit, aby mu tam behem navstevy webu nevybehlo deset zprav :) Pekne je rozliseni prvni a druhe navstevy zakaznika a zobrazeni jineho text, neco ve smyslu "vidime ze jste se vratili na nas eshop", lidem to utkvi v pameti, obzvlast tem co se nevyznaji v IT a maji pocit, ze je to magie, ze to vite :)
17. 2. 2014 16:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768168
Michal Novák
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
18. 2. 2014 13:08:58
Napsal sandera.vladimir;1058209
Uzitecny prehled. Diky za nej. Hned jsem doplnil svuj osobni prehled, nekolik chatu mi tam chybelo. Pokud byste mel zajem rozsirit svuj clanek, posilam svuj prehled zde, mam tam nekolik chatu, ktere nemate v seznamu:....
Díky za rozšíření o dalších chaty, uvedl jsem je v seznamu s odkazem na Vás.
18. 2. 2014 13:08:58
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-podpora-zkusenosti/#reply768167
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit