Zadejte hledaný výraz...

Online chat oznamovací funkce

Studne
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 3. 2015 15:09:31
Zdravím. Na e-shop jsme umístili online chat s automatickým oznamováním, kdy po nějaké době automaticky zašle zákazníkovi zprávu, zda si přeje být obsloužen. Z jedné strany velice pěkná funkce, ale na mě to působí až moc vlezle a spíše mě to odrazuje od nákupu. Vyvolává to ve mě pocit, že jsem sledován a radši uteču :)
Jaké zkušenosti máte s tímto vy a co radíte spíše použít? Klasický online chat, který dole na stránce svítí anebo chat s automatickým oznamováním?
25. 3. 2015 15:09:31
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-oznamovaci-funkce/#reply1101366
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 3. 2015 16:11:05
Dobrý den,
my na našem eshopu používáme klasicky Zopim bez jeho vlezlé funkce automatické zprávy. Zprvu jsme to zkoušeli manuálně, když nám to oznámilo, že někdo přišel, ale většina buď okamžitě odešla nebo dala ukončit chat.
Máme zkušenosti, že pokud zákazník něco chce nebo mu něco není jasné, ozve se sám.
PF
25. 3. 2015 16:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-oznamovaci-funkce/#reply1101365
Mame na eshopu zapnute a je to docela uspesne. Viz http://michalkubicek.cz/pripadova-studie-online-chat-v-eshopu-zopim-vs-smartsupp/
5. 4. 2015 19:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/online-chat-oznamovaci-funkce/#reply1101364
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit