Zadejte hledaný výraz...

Oficiální vyjádření Wedosu k výpadkům

Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
30. 5. 2014 06:38:49
Stávat by se to ale nemělo. Jednotlivé okruhy tam nejsou pro nic za nic. Když se ale šetří a odrbává, což je u nás zvykem, tak se není čemu divit.
30. 5. 2014 06:38:49
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026760
savvyboy
verified
rating uzivatele
2. 6. 2014 17:18:35
čtyři vlákna zakládejte :)
2. 6. 2014 17:18:35
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026759
Napadny
verified
rating uzivatele
2. 6. 2014 19:30:34
@Téma: Přešlapy firem na sociálních sítích http://www.ceskatelevize.cz/porady/10659215431-online/
2. 6. 2014 19:30:34
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026758
Napsal Napadný;1094366
@Téma: Přešlapy firem na sociálních sítích http://www.ceskatelevize.cz/porady/10659215431-online/
Když už jsme tak "slavní", tak je potřeba taky dodat to, že jsme (sice omezeně) komunikovali od počátku a na webu (nejprve v chatu a v administraci a následně i na titulní stránce) jsme měli informaci, že řešíme nějaké problémy a že nás nemají kontaktovat zákazníci "jen tak", ale jen pokud jim něco nefunguje. Přesně tak to je vidět i v tom televizním příspěvku. Bohužel však nějaký novinář převzal někde informaci, že nekomunikujeme (na sociálních sítích - ano vynechali jsme Twiiter a Google+ z důvodů, které jsme popsali) a už je to celé trochu jinak...
Pro nás bylo podstatné řešit problém a proto jsme se museli vyhnout mailům a chatům, kde nám klienti budou "pouze" psát, že jim něco nešlo, ale už jde. Bylo nutné řešit to, co nejde.
V každém případě jsme si problému vědomi a ještě jednou za omlouváme.
Naše vyjádření k problému již zaznělo a dnes jsme přidali ještě jedno vysvětlení: http://datacentrum.wedos.com/a/347/murphyho-zakony-funguji-aneb-vse-co-nas-nezabije-tak-nas-posili.html .
Mimochodem v sobotu jsme nainstalovali zcela novou UPS, kterou jsme nahradili jinou, která byla poškozená.
2. 6. 2014 19:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026757
buffy
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 6. 2014 20:43:50
stane se. vypadky jsou a budou. kazdopadne 24 hod nebylo jasne co se stalo a nez prislo vyjadreni, spadlo to podruhe. nekolikahodinove vypadky a zadna komunikace. o to tam slo. ten porad jsem nevidel. postoval jsem tu i nejake casy dle mericich sluzeb. mam pocit, ze je to nejak promazane. kazdopadne drzim palce at se podobne "blbe" nahody neopakuji.
2. 6. 2014 20:43:50
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026756
Napsal buffy.cz;1094399
stane se. vypadky jsou a budou. kazdopadne 24 hod nebylo jasne co se stalo a nez prislo vyjadreni, spadlo to podruhe. nekolikahodinove vypadky a zadna komunikace. o to tam slo. ten porad jsem nevidel. postoval jsem tu i nejake casy dle mericich sluzeb. mam pocit, ze je to nejak promazane. kazdopadne drzim palce at se podobne "blbe" nahody neopakuji.
Komunikace nebyla pouze zde a na Twitteru a Google+. Na Facebooku jsme informovali (sice omezeně, ale něco tam proběhlo). Na webu (v chatu, administraci a později i na titulní stránce) vše běželo. Nebylo tam nic konkrétního, ale informace o výpadku a o tom, že to řešíme tam byla. Důvody problémů jsme následně vysvětlili. Zároveň jsme i vysvětlili problémy v komunikaci a ještě jednou se omlouváme.
Omlouváme se i za komplikace a některé věci jsme již upravili a některé ještě upravíme, aby se to neopakovalo.
2. 6. 2014 20:59:45
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026755
Všichni víme, že komunikace nebyla O.K.. Výpadek se stane i té největší společnosti, to je matematická jistota (bavíme se v řádu let či desítek let). Chyby jsou důvod k zlepšení, takže předpokládám, že tento scénář se již nebude opakovat.
Mě osobně by stačil email.
Nejvíc se mi líbí to vyjádření, všechno na dřevo, bez blbostí a výmluv. Teď jen vylepšit komunikaci a budeme všichni spokojení.
3. 6. 2014 11:20:26
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026754
Jan Stejskal
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
3. 6. 2014 11:28:51
Co dnešní výpadek e-mailových služeb? Důvod?
3. 6. 2014 11:28:51
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026753
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
3. 6. 2014 11:30:44
Napsal WEDOS;1094410
Komunikace nebyla pouze zde a na Twitteru a Google+. Na Facebooku jsme informovali (sice omezeně, ale něco tam proběhlo). Na webu (v chatu, administraci a později i na titulní stránce) vše běželo.
Mám jenom já pocit že tu někdo mění historii nebo to vidí podobně i ostatní? ;-)
3. 6. 2014 11:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026752
Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
3. 6. 2014 11:35:13
Napsal Jan Stejskal;1094573
Co dnešní výpadek e-mailových služeb? Důvod?
Upřímně, výpadky nemá jen wedos.. U angel hostingu se dnes zjistilo, že minimálně 4 dny nefungují e-mailové služby.. docela bída :)
3. 6. 2014 11:35:13
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026751
Komunikace na Facebooku byla to ano, ale až po dvou hodinách :) Takže ne změna historie, nic se nezměnilo, jen si to zase Wedos vykládá po svém.
3. 6. 2014 11:36:02
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026750
Jan Švábík
verified
rating uzivatele
3. 6. 2014 11:39:01
Na úvodní stránce, pokud si dobře vzpomínám, Wedos měl nějakou informaci, že se potýkají z problémy a na sociálních sítích není povinnost zákazníky informovat, radši řešili problém, než aby vše zdržovali psaním vysvětlujících příspěvků na Facebook, Twitter a Google+, za což mají další velké plus.
Já osobně si problému všiml myslím až druhý den ráno, tak jsem začal pátrat, proč některé služby nefungují a dočetl jsem se právě, že mají problémy s infrastrukturou.
Hlavně, že je vše již vyřešeno a plně funkční. Wedos má pravdu: Co je nezabije, to je posílí. :) Nová UPS prý funguje, tak snad dalších pár (nebo pár desítek...) let takový problém nenastane. :)
3. 6. 2014 11:39:01
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026749
Napsal Jan Stejskal;1094573
Co dnešní výpadek e-mailových služeb? Důvod?
Dnes byl kolem 10:15 restartován jeden z mailserverů. Proběhl tam restart služeb. Nedostupnost byla několik minut. Omlouváme se. Nejde tedy o nic globálního.
Napsal Kovboj;1094575
Mám jenom já pocit že tu někdo mění historii nebo to vidí podobně i ostatní? ;-)
Ne, nic neměníme. Vše je v článcích.
Napsal Wladass;1094578
Komunikace na Facebooku byla to ano, ale až po dvou hodinách :) Takže ne změna historie, nic se nezměnilo, jen si to zase Wedos vykládá po svém.
Na Facebooku jsme informovali cca po hodině. Primárně jsme informovali na chatu, v administraci a na webu. Facebook jsme řešili následně, ale to vše je v článku a to bychom se opakovali.
Nic nepřekrucujeme. Naopak jsme napsali pravdu.
Napsal jansvabik;1094581
Na úvodní stránce, pokud si dobře vzpomínám, Wedos měl nějakou informaci, že se potýkají z problémy a na sociálních sítích není povinnost zákazníky informovat, radši řešili problém, než aby vše zdržovali psaním vysvětlujících příspěvků na Facebook, Twitter a Google+, za což mají další velké plus.
My bychom na sociálních sítích komunikovali více, ale proč to nešlo jsme napsali v článku. Bohužel někteří kritici to nechtějí pochopit. Je dobře, že jsou rozumní zákazníci, kteří to chápou.
Napsal jansvabik;1094581
Já osobně si problému všiml myslím až druhý den ráno, tak jsem začal pátrat, proč některé služby nefungují a dočetl jsem se právě, že mají problémy s infrastrukturou.
Ano, vše bylo na webu. Nejprve jen v chatu a v administraci a potom i na hlavní stránce (což proběhlo i v ČT).
Napsal jansvabik;1094581
Hlavně, že je vše již vyřešeno a plně funkční. Wedos má pravdu: Co je nezabije, to je posílí. :) Nová UPS prý funguje, tak snad dalších pár (nebo pár desítek...) let takový problém nenastane. :)
Uděláme ještě několik dalších úprav. Nová UPS, která nahradila poškozenou, byla nejnákladnější a nejrychlejší a nejnutnější opatření.
3. 6. 2014 11:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026748
Napsal WEDOS;1094410
Vážně? Moje zkušenost: Nic nešlo, po půl dni:"něco se děje", o pár hodin později "byl výpadek PÁR minut, omlouváme se" a o hodinu později to začalo fungovat, ale jenom na půl dne, a to už jsem pak ani žádné zprávy neviděl, později jenom omluvu ve stylu "sorry, stává se, vynahradíme to vám"
(čísla jsou možná trochu nadnesená, nepamatuju si to přesně :) )
Neřekl bych, že jsme komunikovali všude kromě Twitteru,Google+ a webtrhu. Fakticky jste s uživateli nekomunikovali asi nikde, protože by se to info jinak rozlezlo po dalších soc. sítích. Ale kde jsem se jenom podíval, tam jenom komentáře ve stylu "Wedos na nás úplně sere"
3. 6. 2014 12:00:52
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026747
Jan Švábík
verified
rating uzivatele
3. 6. 2014 12:05:52
A co čekáte? Vypadne proud, stovce tisíc lidí nic nefunguje, tak všichni naráz napíší na podporu, těžko jim všem někdo naráz odepíše... Při tom všem se musí řešit věci týkající se samotného výpadku - elektřiny... a ještě aby se psalo na sociální sítě...
On je to i problém lidí, většina se dívá právě na Facebook, Twitter a Google+, místo toho, aby si otevřeli oficiální stránky.
3. 6. 2014 12:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/oficialni-vyjadreni-wedosu-k-vypadkum/strana/2#reply1026746
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit