Zadejte hledaný výraz...

Offline spam ?!

Zdravím.
Často sa stretávam s ponukami roznos reklamných letákov na školy, do barov, vylepovanie reklám na autobusové zastávky...
Nie je toto všetko náhodou niečo ako offline spam?
Momentálne mám jednu ponuku na tie letáky a nálepky za veľmi dobrú cenu, len by ma zaujímalo ako to je s tou legálnosťou takejto reklamy.
Ďakujem.
5. 1. 2010 00:50:48
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432556
Antorr
verified
rating uzivatele
(126 hodnocení)
5. 1. 2010 00:55:03
chces peníze? pak to vem . . . pokud to dáš ve škole na nástěnku která je tomu určena tak se nic nedeje, pokud to nalepíš na zastávku na jízdní řády tak máš průser
5. 1. 2010 00:55:03
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432555
Ja to tam lepiť neplánujem.
Proste mám ponuku a nemôžem skontrolovať, kam to ten dotyčný nalepí.
Zaujíma ma názor ostatných webtržníkov.
5. 1. 2010 01:08:06
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432554
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
5. 1. 2010 04:58:47
Napsal Rawat;427697
Často sa stretávam s ponukami roznos reklamných letákov na školy, do barov, vylepovanie reklám na autobusové zastávky...
Nie je toto všetko náhodou niečo ako offline spam?
offline ekvivalent spamu je junk posta, t.j. letaky do schranky
junk fax, junk sms
direct marketing telefonaty
ilegalni vylepovani letaku lidi (potenc. zakazniky) primo neobtezuje
protoze je relativne jednoduche ho ignorovat
jenom muze esteticky narusovat exterier
nebo vadit majitelum objektu
5. 1. 2010 04:58:47
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432553
Legální to na určitých místech je.... záelží také na povolení a pravidlech daných míst -> např. V Shopping Parku tě asi ochranka nenechá roznášet letáky jen tak...
Jinač spíše bych se zamýšlel nad efektivností tohoto marketingu - Jaký máš produkt a zda-li to přinese kýžený efekt a zda-li není lepší vložit těch pár tisíc za letáky do nějaké jiné reklamy...
Jelikož jsme na webtrhu, tka předpokládám, že se jedná o promo nějakého webu ... tady je velmi problematická otázka efektivity... Velmi záleží na tom co to je za "produkt" ... např. pokud budeš na zastávce rozdávat letáky se svoji web adresou (neberme v úvahu, že perfektně trefíš cílovou skupinu zrovna a letáček bude kandidovat na celosvětovou marketingovou cenu - spokojme se s průměry :) ), tak ten člověk musí nasednotu do tramvaje, dojít do místa určení , atd. atd. a mezitím ten letáček urazí stejnou vzdálenost v jeho kapse, pokud již nezůstal na podlaze v tramvaji....
Setkal jsme se s pár takovými "happeningy" a stávalo se, že efektivita byla méně úspěšná než proklik bannerů... (vycházejíce z nárustu návštěvnosti)
Záleží o jak velké vynaložené prostředky se jedná ... zdůraznil bych zde pojmy: CÍLENÍ, EFEKTIVITA, PŘIDANÁ HODNOTA ...
Buď konkrétnější a můžem to rozbrat dál...
Kdyžtak se můžeme pobavit dále soukromě...
andrysek@webkseft.cz
skype: webkseft
nebo cokoliv, co najdeš :)
Snad jsme pomohl ....
5. 1. 2010 12:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432552
Berlin
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
5. 1. 2010 12:48:03
Napsal Pedro;427904
Legální to na určitých místech je.... záelží také na povolení a pravidlech daných míst -> např. V Shopping Parku tě asi ochranka nenechá roznášet letáky jen tak...
Jinač spíše bych se zamýšlel nad efektivností tohoto marketingu - Jaký máš produkt a zda-li to přinese kýžený efekt a zda-li není lepší vložit těch pár tisíc za letáky do nějaké jiné reklamy...
Jelikož jsme na webtrhu, tka předpokládám, že se jedná o promo nějakého webu ... tady je velmi problematická otázka efektivity... Velmi záleží na tom co to je za "produkt" ... např. pokud budeš na zastávce rozdávat letáky se svoji web adresou (neberme v úvahu, že perfektně trefíš cílovou skupinu zrovna a letáček bude kandidovat na celosvětovou marketingovou cenu - spokojme se s průměry :) ), tak ten člověk musí nasednotu do tramvaje, dojít do místa určení , atd. atd. a mezitím ten letáček urazí stejnou vzdálenost v jeho kapse, pokud již nezůstal na podlaze v tramvaji....
Setkal jsme se s pár takovými "happeningy" a stávalo se, že efektivita byla méně úspěšná než proklik bannerů... (vycházejíce z nárustu návštěvnosti)
Záleží o jak velké vynaložené prostředky se jedná ... zdůraznil bych zde pojmy: CÍLENÍ, EFEKTIVITA, PŘIDANÁ HODNOTA ...
Buď konkrétnější a můžem to rozbrat dál...
Kdyžtak se můžeme pobavit dále soukromě...
andrysek@webkseft.cz
skype: webkseft
nebo cokoliv, co najdeš :)
Snad jsme pomohl ....
To se dá jen podepsat..
Na homepage toho webu z podpisu máte dole hrubku v části "vybrali jsme z blogu..", kazí to dojem.
5. 1. 2010 12:48:03
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432551
Díky za souhlas a díky za korekci, ujela mezera :)
5. 1. 2010 13:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/offline-spam#reply432550
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit