Zadejte hledaný výraz...

Odmítání zakázek

JT
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 6. 2008 16:11:15
Zajímalo by mě, jestli máte nějaký recept, jak slušně odmítnout zakázku, o kterou z nějakého důvodu nemáte zájem. Tak, aby se druhá strana neurazila (nebo na vás nezanevřela), a abyste si nezavřeli dveře k budoucí spolupráci.
25. 6. 2008 16:11:15
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86788
duben
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
25. 6. 2008 16:22:00
Já obvykle odmítám zakázky z časových důvodů, protože nemám nafukovací kapacity. V takovém případě se omluvím, že nemám na danou zakázku kapacity a zakázku předám někomu z lidí s kterými spolupracuji. Na zákazníka neztratím kontakt a pomůžu méně vytíženým lidem u nichž vím, že odvedou kvalitní práci.
Každopádně pokud bych měl jiný důvod odmítnutí zakázky, tak asi po pravdě vysvětlím z jakého důvodu nemám o zakázku zájem a nabídnu své služby pro příští spolupráci.
25. 6. 2008 16:22:00
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86787
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
25. 6. 2008 16:39:10
ve vetsine pripadu prece staci uvest prave duvody
proc zbytecne vymyslet jine duvody, kdyz ty skutecne jsou pochopitelne
kdyz jde o casove/kapacitni duvody, tak uvedu kdy bychom to mohli delat
a zakaznik se muze sam rozhodnout jestli pocka, nebo si to necha udelat jinde
25. 6. 2008 16:39:10
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86786
Scar
verified
rating uzivatele
25. 6. 2008 17:03:26
Napsal domain;75455
kdyz jde o casove/kapacitni duvody, tak uvedu kdy bychom to mohli delat
a zakaznik se muze sam rozhodnout jestli pocka, nebo si to necha udelat jinde
Co třeba navýšit svoji cenu? U nás pokud o nějaké zakázky není zájem, tak se kolikrát nabídne o dost vyšší cena. A hodně krát se stalo, že to bylo akceptováno. A i když je to nepříjemná zakázka, tak pak hřeje pocit z daleko většího zisku:-)
25. 6. 2008 17:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86785
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 6. 2008 17:34:50
Napsal Scar;75459
Co třeba navýšit svoji cenu? U nás pokud o nějaké zakázky není zájem, tak se kolikrát nabídne o dost vyšší cena. A hodně krát se stalo, že to bylo akceptováno. A i když je to nepříjemná zakázka, tak pak hřeje pocit z daleko většího zisku:-)
To jsem nedávno udělal a byla to velká chyba ;) Z nepříjmené zakázky se nestane příjemná ani s vyšším ohodnocením.
Já často dělám, že pokud se mi zakázka nehodí, tak jim to většinou vysvětlím (není čas nebo "kočárků už máme několik") a pošlu je ke konkurenci. Konkurence to dělá zase opačně :)
25. 6. 2008 17:34:50
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86784
Mirun
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
25. 6. 2008 21:16:58
Souki: no nesmíš přidat jen třicet korun, ale tolik, aby se zakázka tou cenou proměnila v příjemnou. Souhlasím se Scarem, také to tak děláme a občas dojde k příjemnému překvapení.
Tvrdek: odmítnout cokoliv je nutno takovou formou, abys dotyčného neponížil. Takže:
- nezlobte se, ale nemáme čas : špatně: říkáš tím - sorry, ale raději se budeme věnovat někomu jinému
- velmi rádi bychom pro Vás pracovali, ale již máme rozpracované jiné projekty a z toho důvodu nemohu při vší snaze zaručit, že bychom se Vám mohli v současné době věnovat tak, jak se od profesionálů očekává. Nicméně jakmile stávající zakázky doděláme, což bude asi za 8měsíců, okamžitě se Vám ozveme a bude-li Váš zájem trvat, pustíme se do toho. Pokud však pospícháte, a vidím že tuto věc by nebylo dobré odkládat, mohu Vám doporučit firmu XYZ : dobře: klient se necítí jako odstrčený, jen je ve špatný čas na správném místě a časově není možné aby čekal a musí se vyjímečně obrátit na jiného dodavatele. Doporučením jiné firmy jsi dal najevo zájem jeho problém alespoň alternativně vyřešit. A po uplynutí zmíněné doby (resp. až to vypracuje někdo jiný) máš otevřené dveře k tomu mu zavolat, omluvit se za to, že to tehdy nešlo a domluvit další spolupráci.
25. 6. 2008 21:16:58
https://webtrh.cz/diskuse/odmitani-zakazek#reply86783
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit