Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ochranna nalepka – opatrenie proti reklamacii

Napsal dave67;932460
Takže když se dostaneme k jádru věci - jak to děláte vy, když vám pošlu zpět použitý parfém?:-) Jakožto jeden z nějvětších parfémo-obchodů byste to měli mít ošéfované. Zajímá mě to i z mého pohledu, protože spreje, byť na jiný účel prodávám také.
Bereme je samozrejme zpet a prodavame je v ramci specialni sekce jako pouzite za nizsi cenu. Tech vracenych produktu je naprosto zanedbatelne mnozstvi vuci prodanych, takze delat nejake velke komplikace s tim proste nema smysl. Navic je mnoho zakazniku, co kupuji zasadne tyto pouzite u kterych je v podstate nulovy ubytek, ale usetri treba 10-15% z ceny.
PS - jen doplnim, ze nejvetsi, ne jeden z nejvetsich ;)
4. 4. 2013 15:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/ochranna-nalepka-opatrenie-proti-reklamacii/strana/2/#reply884638
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
4. 4. 2013 15:26:01
Já si myslím že nejjednoduší je to započítat do marže. Já sice parfémy neprodávám, ale zase u jednoho projektu posílám stovky balíků měsíčně přes pul světa. Zcela pravidelně se některé ztratí. Jelikož se to většinou ztratí né u mého přepravce, ale až u toho co to přebírá tak jsou reklamace šíleně náročné a většinou i neúspěšně. A protože vím jak zhruba velké množství výrobků se ztratí či cestou zníčí tak je mám započítané do marže. A to samé bych udělal s parfémy, ikdyby byl zákon na tvé straně (jako že není) stejně se ti najde každý měsíc pár vychcánku kteří ti to budou dělat a vracet ti je. A než s nima bojovat (navíc tito bývají i největší křiklouni na různých forech a zkažená pověst fakt za ně nestojí) to je lepší tu hodnotu odepsat a započítat to do marže.
4. 4. 2013 15:26:01
https://webtrh.cz/diskuse/ochranna-nalepka-opatrenie-proti-reklamacii/strana/2/#reply884637
kuvik
verified
rating uzivatele
4. 4. 2013 15:51:58
Napsal Mirek Novotny;932487
Já si myslím že nejjednoduší je to započítat do marže. Já sice parfémy neprodávám, ale zase u jednoho projektu posílám stovky balíků měsíčně přes pul světa. Zcela pravidelně se některé ztratí. Jelikož se to většinou ztratí né u mého přepravce, ale až u toho co to přebírá tak jsou reklamace šíleně náročné a většinou i neúspěšně. A protože vím jak zhruba velké množství výrobků se ztratí či cestou zníčí tak je mám započítané do marže. A to samé bych udělal s parfémy, ikdyby byl zákon na tvé straně (jako že není) stejně se ti najde každý měsíc pár vychcánku kteří ti to budou dělat a vracet ti je. A než s nima bojovat (navíc tito bývají i největší křiklouni na různých forech a zkažená pověst fakt za ně nestojí) to je lepší tu hodnotu odepsat a započítat to do marže.
Taky bych to videl nejak takhle, proste s tim pocitat a kdyz to nebude zasadni co do nakladu, tak proste neresit.
Druha vec je prave delat si specialni klientelu, ktera sleduje slevnene veci, aby takovi nebyli vsichi postupne ;-).
Sobe bych taky koupil levnejsi pouzity parfem, ale jako darek jedine novy.
4. 4. 2013 15:51:58
https://webtrh.cz/diskuse/ochranna-nalepka-opatrenie-proti-reklamacii/strana/2/#reply884636
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit