Zadejte hledaný výraz...

Ochrana spotřebitele? To snad ne..

Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 11:34:54
Když už se zde zmiňujete o reklamacích, jak je řešit, jak se vydomoci svého práva... jistě znáte organizaci Ochrana spotřebitele či jak se jmenuje. Docela by mne zajímalo, jestli někdy vznikne taky Ochrana podnikatele protože někdy co vymýšlí kupující je o nervy a absolutní nechuť vůbec podnikat s čistým svědomím. Když se do toho vkládá i stát a hází klacky prodejcům pod nohy.. ano, na nepoctivé obchodníky ano.. ale proč mají být biti poctivě vydělávající podnikatelé a společnosti?
Jen příklad, provozuji mimo jiné menší herní portál a na něm se prodává VIP na herní servery pomocí smsek... moc mi na tom aby to vydělalo "těžký prachy" nezáleží, takže VIP prodáváme pod cenou. A když Vám pak přistane do pošty takový rozhovor, je mi jen na blití z chování "kupujících".. a to jsou jen děti, dovedete si představit co z toho vyroste? VÝPIS - OBRÁZEK (chvílemi mi opravdu ujely nervy, rozhovor nepřišel v nejlepší dobu)
Tímto se tedy ptám Vás, jak se bráníte proti takovým "výborným" nakupujícím? Hodíte to za hlavu, necháte si nadávat a tím to končí, klidně se pohádáte a budete stát na svém nebo sklopíte hlavu, uděláte jak si zákazník přeje?? Jen málo kdy se podaří nastolit nějaké neutrální a oboum stranám vyhovující řešení.
Příklad který jsem uvedl, je jeden z mnoha. Fyzicky v obchodě, který provozuejem, jsou někteří nakupující schopni udělat takové scény, ze kterých mi zůstává rozum stát. Klidně se podělte s podobnými situacemi.
29. 1. 2013 11:34:54
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859039
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 1. 2013 11:38:21
Ad priklad - mel jsi prestat reagovat po tve prvni odpovedi :) at se kluk vyradi. Slova maji jen takovou moc, jakou jim dovolis.
29. 1. 2013 11:38:21
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859038
Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 11:42:05
Nad tím jsem taky chvíli přemýšlel ale zkontroloval jsem skutečnosti, kdy mu služba byla zřízena korektně ale on si tu službu špatně nastavil. Přes ty jeho nadávky a silácký řeči v podobě já to řeknu rodičům se už špatně dostávalo... ostatně do teď se nezoval a moje tvář vypadá stejně blbě jako před tím takže tatínek taky nezaúřadoval :)
29. 1. 2013 11:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859037
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 1. 2013 11:46:38
"ja som vam poslal som 5 smsiek po 2 eurá to je dvadsat eur"
Pobavilo :-)
29. 1. 2013 11:46:38
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859036
Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 11:49:01
Jo jo to každopádně :) navíc smska tak i tak stála 1.2 eur a poslal jen tři... zamýšlím koupi boxovacího pytle pro podobné případy
29. 1. 2013 11:49:01
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859035
Moc mi na tom aby to vydělalo "těžký prachy" nezáleží, takže VIP prodáváme pod cenou.
Vy si produktem, cenou a marketingem vybíráte cílovou skupinu.
29. 1. 2013 11:49:56
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859034
Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 11:52:44
Napsal Martin Schlemmer;901386
Vy si produktem, cenou a marketingem vybíráte cílovou skupinu.
To ano, to bezesporu. Jenže pak příjde opravdu nějaký magor, který vše doma řekne rodičům a komu budou věřit :) Toto je jen příklad, na obdobné situace lze narazit snad v každém odvětví. Spíše mne zajímaly Vaše reakce jestli jste měli spor ze kterého Vám už vysloveně tekly nervy a jak následně dopadl...
29. 1. 2013 11:52:44
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859033
Prodáváte dospívajícím, ale komunikaci s tímto jste vůbec nezvládl. Místo, abyste mu odpověděl, jste ho začal poučovat jako učitelka.
Jeho vulgaritu jste mohl odzbrojit uznáním problému a popsáním řešení.
Buď prodávejte jiné cílové skupině, nebo se naučte s nimi komunikovat.
Jinak to pro vás i pro vaše zákazníky bude hodně frustrující.
29. 1. 2013 11:55:05
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859032
chtelo by to pevnejsi nervy :-) nechat se vyprovokovat hned po druhem prispevku s nadavkami, nic moc :-)
a) nikdy zakaznikum netykat b) vzdy jednat slusne, bez emoci, to 90% podobnych prudicu odrovna a navic pak proti vam nemuze nic rict
a posledni vec "Když se do toho vkládá i stát a hází klacky prodejcům pod nohy".. stat urcuje jen zakony, kterymi se musi ridit, nic vic, nic min.. sdruzeni na ochranu spotrebitelu je soukroma organizace, ne statni
29. 1. 2013 11:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859031
Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 12:01:33
Díky za rekace, po tomto rozhovoru jsem si také řekl že nevybočím ze zaběhnutého standardu ať se děje co se děje ;) (jak jsem psal, nepřišel rozhovor v nejlepší dobu)
No, s tím státem.. nedávno jsme řešili problém skrz "prodej padělků"... spor jsme samozřejmě prohráli protože jsme prodávali v naší prodejně sponky s motivem který je "patentovaný" (ale jak si to má člověk ověřit, to už nám nikdo neodpověděl). Když jsme se odvolali na to, že uvedený vzor byl k nalezení ale značku zastupovala společnost v ČR která měla web v ENG a pro čecha který neumí ani slovo anglicky (nejednalo se o mne ale mé rodinné příslušníky kterým jsem to musel následně vykomunikovat) tak nám na to napsali, že průměrný čech by měl umět alespoň jeden cizí jazyk a měl by tedy vědět co a jak.. proč nás ale nutí přepisovat cotton na bavlnu atp. - jinak pokuta a nazdar ;) v tomto vidím chaos a házení kalcků pod nohy.
29. 1. 2013 12:01:33
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859030
Souhlasím s výše uvedenými názory.
Všechno řešte v maximálním klidu, bez emocí. Dnešní děti jsou tupější a tupější. Často jsem přesně s tvojí skupinou v kontaktu, rád si vyslechnu, jaký jsem k**** a co jsem za p***. Pousměji se nad tím a napíši jim pár vět na úrovni a jsou v p****. :D Když dokážeš víc než děti, okamžitě ti začnou nadávat a snaží se tě ponížit. Ber to s nadhledem.
29. 1. 2013 12:31:19
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859029
Gavarilo
verified
rating uzivatele
29. 1. 2013 12:35:44
Vždy vše se snažím řešit v klidu ale toto mi bohužel došlo společně s další ne zrovna dobrou zprávou, takže jsem byl max vytočený na dvakrát :) Ale co už stalo se stalo... jak jsem výše psal, zajámaly mne spíše nějaké Vaše "špeky" co jste zažili s klienty :)
29. 1. 2013 12:35:44
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859028
Stačí brát dospívající vážně a neponižovat je poučováním. Nejsou na to zvyklí a začnou se chovat jinak.
29. 1. 2013 12:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859027
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
29. 1. 2013 13:15:14
Ono je asi jedno, jestli je to dospělý, nebo dítě, vždycky se najde nějaký prudič... Jak již bylo psáno, vše brát s nadhledem, ikdyž je to někdy těžké...
Já mám zkušenost se čtyřicetiletým pánem z Aukra, který v neděli večer vydražil předmět. Já byl zrovna na velice důležitém jednání v oblíbené hospůdce asi do 5ti ráno a probral jsem se až někdy po obědě, zapnul maily a nestačil se divit... Pán vyhrál, ihned zaplatil převodem na můj účet (ještě nebylo PayU) a každých cca. 20 minut mi poslal mail, kdy teda jako pošlu to zboží. Těch mailů tam bylo asi deset a poslední byl, že jsem podvodník a že si to zařídí jinak. Tak jsem pánovi odpověděl, že jsem byl mimo PC a proto odpovídám až teď. Popsal jsem mu, že převod trvá až 3 dny a že jakmile obdržím peníze, tak mu předmět zašlu. Za dvě hodiny jsem dostal odpověď, že už byl na policii podat trestní oznámení :) Tak jsem si zjistil, kde TO podával a zavolal jsem tam, jak se věci mají - no i ten policajt byl z pána úplně vedle a říkal, abych mu poslal naskenovaný podací lístek až to odešlu a že celou věc odloží...
Lidi jsou prostě různí a pokud chceš dělat takovýhle byznys, tak se musíš pořádně obrnit a hlavně za každou cenu být slušný, ať se ti to líbí, nebo ne...
29. 1. 2013 13:15:14
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-spotrebitele-to-snad-ne/#reply859026
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit