Zadejte hledaný výraz...

Obsahová síť Sklik – výkyvy

Shalke
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 10. 2016 13:57:32
Zdravím,
mám kampaně v obsahové síti Skliku a vůbec nerozumím na jakém základě se Sklik rozhodne, že mě přestane zobrazovat. Ne úplně, ale tak, že si z rozpočtu najednou bere méně než 1/4.
- 2 týdny
- průměrné CTR 0,40%
- žádná změna v rozpočtu
- žádná změna v cílení nebo inzerátech/bannerech
- žádná změna v pozicích na kterých se zobrazuji
Zkrátka nic jsem nezměnil a nerozumím tedy důvodům tak náhlé změny - nezájmu Skliku brát si mé peníze :D
Ano, napadlo mě, že zvýším cenu za proklik, ale to bych pak dělal do nekonečna - nemá to znatelný dopad. Respektive bych se s takovou strategií brzy dostal na nepřijatelnou cenu za konverzi.
23. 10. 2016 13:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/obsahova-sit-sklik-vykyvy#reply1232550
Michal Novák
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
23. 10. 2016 15:26:49
CTR 0,4 v obsahové síti není špatné
Hlavně konkurence nespí, tak možná proto ta změna...
23. 10. 2016 15:26:49
https://webtrh.cz/diskuse/obsahova-sit-sklik-vykyvy#reply1232549
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit