Zadejte hledaný výraz...

Obchodní podmínky

Budeme spuštět eshop a to tím způsobem, že klient objedná treba notebook nebo kameru a mi to preposleme jine firme ktera si to s zakaznikem doresi.. psole zbozi a faktura a vse bude na ne.... Jak duelat obchodni podminky? Musi byt uvedeno toto v OP, neco ze dodavatelem je nikdo jinej nez my
22. 6. 2010 13:30:51
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519402
v OP je třeba popsat stav, tzn. zda kupující s vámi uzavře zprostředkovatelskou smlouvu, nebo kupní smlouvu. Kdo na pozadí to zboží pošle nehraje roli, vy můžete logistiku outsourcingovat. Takze v OP musite danemu cloveku rict jaky typ smlouvy s vami uzavira. zda mu balik prijde od vas, nebo od nekoho jineho ho nemusi zajimat. zalezi tedy i to, kdo bude na fakture jako prodavajici.
22. 6. 2010 14:54:23
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519401
nemel by jste nekdo takvoe obchodni podminky k nahlednuti?
22. 6. 2010 15:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519400
no ono je napsat neni zas tak problematicke, ale tezko ti nejake predlozit, kdyz neznam ten stav, jaky tam bude panovat. takze popis ten stav, jaky tam bude panovat. s kym zakaznik uzavre kupni smlouvu, zda s tebou, nebo s tim kdo to bude expedovat. ono je to dulezite i proto, aby zakaznik vedel u koho reklamovat, ci u koho vracet zbozi do 14 dnu apod.
22. 6. 2010 15:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519399
Kupni smlouva i faktura bude na toho kdo bude expedovat..... stejne tak reklamace
22. 6. 2010 16:21:28
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519398
Nevim jakou smlouvu mate uzavrenou, tedy zda rozpor s kupni smlovou, odstoupeni od kupni smlouvy, reklamace bude resit on, nebo ty. To uz si kdyz tak upravis dle potreby. kazdopadne neni treba se toho bat. OP musi informovat o tom, ze neuzavira kupni smlouvu s tebou, ale s prodavajicim a ty jsi jen zprostredkovatel. Dale je treba ho informovat kde bude upravnovat sva prava. To zalezi na vasi dohode s prodavajicim. A hlavne dat o tom poradne vedet, aby nebyl zakaznik prekvapen, ze prodavajici je nekdo jiny a pri reklamaci ho posles nekam pryc.
Ty jsi v tomto bodu LukasM, zakzanik je zakaznik a XY je firma, co to bude vyrizovat.
Vseobecne obchodni podminky
Tyto všeobecné obchodní podmínky určují vztahy a vazby mezi zprostředkovatelem (LukasM, ICO, adresa...) a spotrebitelem dle smlouvy o zprostředkování mezi LukasM a XY (ICO, DIC, adresa....).
Vymezení pojmů
Prodávající (dodavatel) – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zprostředkovatel - je osoba, která na základě smlouvy o zprostředkování je oprávněna uzavírat kupní smlouvy ve prospěch prodávajícího.
Spotřebitel (kupující) – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího/zprostředovatele). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Tuto kupní smlouvu je oprávněn uzavírat ve prospěch prodávajícího zprostředkovatel.
Odstupení od smlouvy
Kupující má právo v souladu § 53 odst. 7 obč. Z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.
Zboží musí kupující vrátit nepoškozené v nepoškozeném obalu, bez známek užívání nebo opotřebení. V případě, že bude zboží vrácené nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. Z.), nebo vyžadovat vrácení kompletního předmětu objednávky v započaté 14 denní lhůtě, nebo považovat odstoupení za neplatné. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vyplacena do 30dnů od nabytí účinnosti odstoupení od smlouvy. Prodávající nevrací částku za poplatky spojené s odesláním zboží.
Právo odstoupení od kupní smlouvy je třeba uplatňovat u prodávajícího.
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak
Rozpor s kupní smlovou je třeba uplatňovat u prodávajícího, ne u zprostředkovatele.
Reklamace
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající spotřebiteli vydá potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.
Reklamaci je třeba uplatňovat u prodávajícího, ne u zprostředkovatele.
+ pridla bych nejake info o dopravach, platbach apod...
22. 6. 2010 20:48:09
https://webtrh.cz/diskuse/obchodni-podminky-3#reply519397
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit