Zadejte hledaný výraz...

O2 a jejich technická podpora – Měl s ní někdo také problémy?

Coloker
verified
rating uzivatele
11. 3. 2016 09:23:36
Dobrý den,
rád bych se s vámi podělil o zajimavou zkušenost s operatorem O2. je opravdu peprná :-) Před ěnjakym časem sme si zakoupili router TP-LINK TD-W8970B s celkem zajimavými parametry, tak sme jej napíchli na misto stařičkeho dědečka a vše vypadalo že funguje jak má. Pak po nějakem čase se vždy vše odpojilo, tak sme router odpojili a zkoušeli. dělali sme i restarty a tak. opět se to chytlo. Ale zase jen na chvíli. Tak sme psali na podporu přes jejich interni system tam sme se dočkali jenom jednoducheho navodu jak router zapojit, připadal sem si jak největší tululu, když mi to tam vysvětlovali přičemž to same sem již měl nastavene. Tak mě napadlo že bude problem v routeru. poslano na reklamaci a vyměněno. tak se stalo to same. už sem si řikal že to není možne ale taky sem měl v paměti že se to stalo par znamým že měli problemy ohledně registrace MAC adresy u providera. Tak sem si řekl no co teď.. zkusil sem router vzít jinam na test k jinemu operatorovi, po chvili to dělalo to same, pak jakymsi zazrakem v exploreru se objevila hláška "o registraci MAC adresy routeru" nuže jsme router zaregistrovali a vše jelo bez problemu. To same jsme zkusili ještě u jineho operatora a opět to same, zadali do systemu MAC adresu a vše hladce běželo. Tak sem si řikal dobře, napišu na O2 podporu a vysvětlim jim to, samozřejmě mezi tiom už nam nacpali jejich předražený vlastní router "ZyXEL VMG1312-B30B" ktery ma nesrovnatelně shit parametry a vše tedy "zatim" běži.
Chtěl bych se zeptat přímo zde, měl s tím taky už někdo problemy u O2? Když sem psal na podporu opět, tak mi nedokazali vysvětlit, jen že technika posílaji na routery ktere jsou zakoupeny u nich. Asi bych tu musel byt .. protože tato arogance ze strany O2 mě opravdu dostala a to nemluvě když sem jim chtěl na tom jejich chatu odepsat tak sem psal a pan technik mě hned odřizl i když viděl že píšu :-)
11. 3. 2016 09:23:36
https://webtrh.cz/diskuse/o2-a-jejich-technicka-podpora-mel-s-ni-nekdo-take-problemy#reply1181878
Jan Kuthan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
11. 3. 2016 09:28:02
O2 provádí registraci zákazníka na základě MAC adresy? To jsem viděl jen u UPC, u o2 routery běžně měním a nebyl nikdy problém. Co se podpory o2 týče, na telefonu mě vždy rozpálí do běla, ale totálně jiný (lepší) přístup je v mojeo2.cz přes chat, tam se mi zdají schopnější, asi jiná parta. :D
11. 3. 2016 09:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/o2-a-jejich-technicka-podpora-mel-s-ni-nekdo-take-problemy#reply1181877
Coloker
verified
rating uzivatele
11. 3. 2016 09:31:58
My to pak pravě zkoušeli u Netboxu a vše šlape jak po másle. Absolutně nechapu. Ale jak pišešte, O ma skvělou*** podporu :-D
11. 3. 2016 09:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/o2-a-jejich-technicka-podpora-mel-s-ni-nekdo-take-problemy#reply1181876
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 3. 2016 10:44:22
Odpověď proč tomu tak je najdete na http://www.lupa.cz/clanky/ceske-o2-rozjelo-obri-akci-reformuje-it-systemy-za-stovky-milionu/
11. 3. 2016 10:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/o2-a-jejich-technicka-podpora-mel-s-ni-nekdo-take-problemy#reply1181875
Před 5 lety jsem potřeboval od O2 veřejnou IP adresu. Služba, která je všude standardem. Na technické podpoře nevěděli co veřejná IP adresa je a musel jsem jim odvyprávět teorii. Do týdne jsem smlouvu vypověděl a utekl ke konkurenci, kde dnes spokojeně platím za 10x rychlejší internet 4x méně peněz. A veřejnou IP v ceně.
11. 3. 2016 11:44:36
https://webtrh.cz/diskuse/o2-a-jejich-technicka-podpora-mel-s-ni-nekdo-take-problemy#reply1181874
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit