Zadejte hledaný výraz...

Nutnost přidávat ke zboží fakturu a návod?

Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 8. 2010 09:21:14
Tak asi šetří jenom na mě :D
4. 8. 2010 09:21:14
https://webtrh.cz/diskuse/nutnost-pridavat-ke-zbozi-fakturu-a-navod/strana/2#reply538092
Napsal Pari;548186
Který větší obchod nezasílá papírovou fakturu? Já jsem se s tím v životě nesetkal.
Osobně mi to přijde jako šetření na nesprávném místě, protože zákazníka to spíše naštve a pravděpodobně se zvedne procento emailů či telefonů ohledně faktury což může být ve výsledku kontraproduktivní (někteří mohou na papírové faktuře trvat - opět dodatečné náklady). Lidé jsou zvyklý co je psáno to je dáno a to bude trvat ještě dlouho... Myslím si, že větší problémy a náklady tvoří pro obchody dobírka (zadržené peníze) tam se vyplatí zákazníky motivovat k jiným způsobům platby, ale to už je OT.
Např. Mall.cz nejen že posílá pouze elektronickou fakturu, ale neposílá ji v den expedice, ale posílá (a i vystavuje) až ve chvíli, kdy jsem si zboží převzal a zaplatil. Takže těm, kteří si ani nevyzvednou balík, vůbec fakturu negenerují. To s tím zasíláním faktury až po převzetí - má ještě jeden aspekt. De facto až v den, kdy jsem si zboží na poště převzal, bylo plnění služby a tedy nastal den zdanitelného plnění. Za prvé jakožto spotřebitem mám pak u Mall.cz o pár dní delší záruční lhůtu. Za druhé oni přesněji plní zákon, protože na fakturu můžou dát správné zdanitelné plnění. Pokud posílám fakturu v balíku společně se zbožím, tak vlastně na fakturu dávám zdanitelné plnění o den až několik dní dřívější než by mělo být.
11. 8. 2010 15:14:08
https://webtrh.cz/diskuse/nutnost-pridavat-ke-zbozi-fakturu-a-navod/strana/2#reply538091
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit