Zadejte hledaný výraz...

Nový vzhled Skliku na konci ledna

Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 1. 2010 17:22:17
Zdravím webtržníky,
koukali jste už na nové rozhraní Skliku a na plánované změny?
Informoace naleznete například zde:
http://sklik.cz.sblog.cz/2010/01/15/53
Osobně se mi změny líbí, jelikož pracuji raději s AdWords, příjdou mi změny jako přiblížený k jejich bývalému stylu, takže za mě dobrý.
Pozorujete nějaké změny zobrazení rekalmy na testovací verzi?
Máte už informace o chystaných novinkách?
15. 1. 2010 17:22:17
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439435
Petr
verified
rating uzivatele
15. 1. 2010 18:10:31
Dival jsme se na ten novy design,
ale zadne zmeny nevidim.
15. 1. 2010 18:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439434
Ze by to byla predzvest spusteni skliku pro partnerske weby.
15. 1. 2010 18:31:03
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439433
Sklik jde ve šlépějích Google a začíná používat k řazení inzerátů netransparentní "hodnocení kvality", do kterého se řadí mj. "naměřená míra prokliku pro konkrétní klíčové slovo a hodnocení kvality inzerentova účtu jako celku".
Toto profilování inzerentských účtů a netransparentní zdražování dovedl Google k dokonalosti v nejasné nápovědě a udržování svých obchodních partnerů v nejistotě.
O netransparentním fungování "hodnocení kvality" v Adwords si zájemce může dostatečně počíst tady:
http://www.google.com/search?hl=en&num=50&q=adwords+quality+score+slap
Je to první krok Seznamu k záměrné neprůhlednosti stanovování cen?
25. 1. 2010 22:47:01
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439432
michal.zeman
verified
rating uzivatele
25. 1. 2010 23:16:39
Uz to dlouho Sklik dela, pise me ze minialni cena za klik na tady to slovo je 7 Kc a inzerat muj ukazuje na prvnem miste , platim 3,5 Kc za klik.
Skoro vsechni PPC systemy tak delaj pro zviseni svich prijmu.
25. 1. 2010 23:16:39
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439431
Patrik Flégr
verified
rating uzivatele
(56 hodnocení)
25. 1. 2010 23:42:54
Podle mě nic proti celkové kalkulaci v rámci bonity klienta kdy když si naplníte 1x sklik tak to má jiný vliv na pozici než když si naplníte 100x a to zejména v dlouhodobém aspektu a to i v rámci pozice pro odkaz pro firmy.Ty propočty jsou stejně zajímavé jako sklik samotný a jeho cena necena.
25. 1. 2010 23:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439430
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
26. 1. 2010 00:01:47
Jde opravdu o takovou netransparentnost?
Nebo je špatné snad to, že si někdo dá záležet, aby byl účet celkově ve vyrovnaném stavu a neustále jej optimalizoval ve všech možných ohledech? Čímž mám také na mysli, že se tím zřejmě bojuje proti špatně strukturovaným kampaním.
Moc nechápu komentář www4u, bonita má přece vliv pouze na firemní zápisy, nikoliv do Skliku.
26. 1. 2010 00:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439429
Patrik Flégr
verified
rating uzivatele
(56 hodnocení)
26. 1. 2010 00:08:45
Promiň asi jsem to nepodal kompletně na příkladu u 1 klienta byla cena za klik na stejné slovo propočítaná na 5kč u 2 na 8kč a u 3klienta na 3kč per klick a odráželo se v tom hodně kolikrát plnily možná je to pouze hrubý dohad a není to již aktuální od určité doby sklik nepoužívám ale zarazilo mě to.
26. 1. 2010 00:08:45
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439428
Marine tak to přece není. Netransparentnost ve smyslu "AdWords ani Sklik nemají ceník" tu byla vždy. Jestli pak ve výpočtu řazení hrají roli faktory kvality nebo jen CTR je přece jedno. Do výpočtu zasahuje tolik neznámých (váha jednotlivých faktorů pro výpočet, nastavení ceny ostatních inzerentů, hodnota CTR nebo kvality ostatních inzterentů), že si nikdy nikdo dopředu nemůže spočítat cenu ani pozici za jakékoliv klíčové slovo. Jestli se do toho navíc vmísí kvalita už je fakt jedno. Pokud bude chtít Google nebo Sklik zdražit, tak si tam dá klidně nějaký koeficient, bude to vypadat, že se zvedla konkurence a nemusí kvůli tomu řešit dost složité hodnocení kvality.
Zařazení kvality je dobrým krokem vpřed, který umožní relevantnější inzerci. To, že má váhu něco jiného než cena a že se "lepší odpověď" na dotaz uživatele dostane dopředu i přesto, že inzerent platí méně než inzerent s "horší odpovědí" je přece ku prospěchu. Pro inzerenty snažící se inzerovat např. na masově hledaná slova nepříliš související s jejich nabídkou to samozřejmě znamená (alespoň v případě Googlu), že zaplatí víc za stejnou pozici, jako někdo relevantní nebo že je systém i přestane zobrazovat. A samozřejmě na tom systém ve výsledku vydělá, protože bude na lepších pozicích zobrazovat lepší odpovědi a tím pádem i více kliků, i když jednotlivě za nižší cenu. To je ale přece celé dobře.
---------- Post was amended at 10:57 ----------
Napsal www4u;443256
Promiň asi jsem to nepodal kompletně na příkladu u 1 klienta byla cena za klik na stejné slovo propočítaná na 5kč u 2 na 8kč a u 3klienta na 3kč per klick a odráželo se v tom hodně kolikrát plnily možná je to pouze hrubý dohad a není to již aktuální od určité doby sklik nepoužívám ale zarazilo mě to.
To je ale přece právě ta správná funkce systému. Každý platí podle toho, jak relevantní vyhodnotí jeho systém reklamu. Pokud je to reklama, o kterou tam uživatelé zájem nemají, bude dražší než ta, která uživatele (minimálně ke kliknutí) přesvědčí.
Navíc pokud sleduješ 3 reklamy souběžně, tak je asi nemáš na stejné pozici. Pokud je sleduješ v jiném čase, nemá cenu řešit rozdílnost ceny.
26. 1. 2010 10:52:18
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439427
chorvatsko
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
1. 2. 2010 15:15:09
Dnes byl spuštěn "nový Sklik" a opět jeden velký problém.
A protože pánové v Seznamu zavedli cenzuru názorů na svém blogu otevírám toto téma. Podělte se s ostatními o své problémy.
1. 2. 2010 15:15:09
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439426
No a jaky je ten konkretni problem, ktery mas ty??
1. 2. 2010 15:33:18
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439425
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
1. 2. 2010 15:41:08
zdravim
mě se to zdá celkem přehledný - podle mě je to lepší, než to bylo a až vychytaj študáci ze seznamu chyby, tak to bude dobrý
docela mě ale zaráží tolik chyb, který to hází. Je jich fakt hodně. Každé třetí kliknutí v administraci mi to hodilo "interní chybu systému"
možná by toho mohli na seznamu využít - být nima, tak na tuhle chybovou stránku hodím adsense blok, vydělal bych na tom balík a z toho zaplatil skutečný programátory.
1. 2. 2010 15:41:08
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439424
chorvatsko
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
1. 2. 2010 16:33:45
Napsal Neregistrovaný;448351
No a jaky je ten konkretni problem, ktery mas ty??
pokud pominu neustálou hlášku Chyba interní sítě apod.
tak docela velký neběží mi reklamní sestavy - to si myslím je velký problém
1. 2. 2010 16:33:45
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439423
deadman
verified
rating uzivatele
1. 2. 2010 20:07:22
Zatím tedy trošku porodní bolesti (nefungující import kampaní, nemožnost generovat reporty, nemožnost změnit url inzerátu), ale pravý potenciál se doufám ukáže, až to trošku dolatí.
Věc, který mě nejvíce štvala - překračování nastaveného limitu u kampaní, by měla být konečně odstraněna. Doufejme.
Jinak dneska vyšel zajímavý rozhovor s managerem Skliku Jiřím Chomátem.
1. 2. 2010 20:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439422
SUNicko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 2. 2010 11:43:15
Napsal deadman;448627
Věc, který mě nejvíce štvala - překračování nastaveného limitu u kampaní, by měla být konečně odstraněna. Doufejme.
Kéž by, včera mnou spravovaná kampaň v Skliku, přestřelila o více než 50 %. Samozřejmě posláno na support.
2. 2. 2010 11:43:15
https://webtrh.cz/diskuse/novy-vzhled-skliku-na-konci-ledna#reply439421
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit