Zadejte hledaný výraz...

Nový reklamní systém

zlutejbanan
verified
rating uzivatele
29. 4. 2010 09:20:31
Chtěli bychom rádi spustit nový reklamní systém, který nebude asi nijak zásadně odlišný oproti těm stávajícím, ale přeci jen nějaké nové nápady tam budou. Systém je v podstatě hotov, jen se nemůžeme shodnout na způsobu platby. Proto bych se zde rád zeptal Vás jaký způsob (případně proč) by ste preferovali ať už z pohledu inzerenta, nebo poskytovatele reklamní plochy.
Nejvíce se přikláníme k platbě za proklik. Tady ale je právě zásadní otázka jaká je pro vás poskytovatele ploch přijatelná částka za proklik, zároveň tak aby byla přijatelná i pro inzerenta. Tato varianta bude vyžadovat z naší strany nějaké filtrování čí web pro poskytnutí ploch schválit nebo ne, protože pro nás jako provozovatele by nebyl moc přínosem web s větší návštěvností bez klikání.
Vyúčtování za imprese by chtělo také asi schvalovat weby na které bude reklama vkládána a zároveň by inzerent musel zvolit ne jen tématický výběr webů, ale asi i konkrétní weby kde se bude reklama zobrazovat, což je pro něj pracnější na správu a v tomto případě asi i největší pravděpodobnost pokusů o zneužití.
Poslední možností je pevná platba za měsíční umístění reklamní plochy, kde by byla asi stanovena cena kterou chtějí poskytovatelé ploch, s tím že by si inzerent opět zvolil buď tématické balíčky webů nebo konkrétní weby a podle toho mu to spočítalo cenu. Tato možnost může být asi vhodná pro provozovatele menších, jinak ne moc zajímavých webů pokud bude cena zajímavá.
29. 4. 2010 09:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498160
Marek Byrtus
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
29. 4. 2010 09:23:06
Myslím, že úplně ideální by bylo, kdybych si mohl vybrat. Protože někdy prostě bude vhodnější cena za proklik, někdy paušální za měsíc...
29. 4. 2010 09:23:06
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498159
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2010 09:25:09
Přesně jak říká karlos. Proč nenecháte všechny možnosti a ať si inzerent a zadavatel vyberou jakými způsoby chtějí platit za reklamu. Zaujmete tak daleko více uživatelů.
29. 4. 2010 09:25:09
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498158
dd9
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 4. 2010 09:35:23
souhlasím s karlosem a cubem
29. 4. 2010 09:35:23
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498157
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
29. 4. 2010 09:39:04
Je fakt, že i toto by bylo řešení. Spíš máme zkušenost, že lidi hledají jednoduché věci kde nemají moc na výběr, jen konkrétní nabídka a hotovo, čím víc možností a nastavování, tím víc to inzerenti nechtějí používat protože se toho bojí a hledají za tím nějakou lest. U poskytovatelů ploch je to v pohodě, to jsou všechno zběhlý mágové, pro které není nic překážkou.
29. 4. 2010 09:39:04
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498156
pa-rek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 4. 2010 10:09:25
Ahoj. Popravdě, já postrádám spíš nějaké funkční tržiště na nákup odkazů, než systém PPC reklamy, kterých je myslím už poměrně dost a ten Váš (i když bych vám to velmi přál) pro ně bude asi jen stěží konkurenceschopný. Ale pokud se ptáš, zda PPC nebo PPV, tak určitě PPV
29. 4. 2010 10:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498155
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 4. 2010 15:35:47
zlutej: Vem si, na čem dneska funguje AdWords CPC + CPM a jak je to oblíbené. Ono, pokud to budete mít jednoduché na správu a výběr, tak si uživatelé už poradí. Toho bych se nebál. Ale každopádně s chutí do toho.
29. 4. 2010 15:35:47
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498154
w3m
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 4. 2010 18:49:10
Doporučuji CPM/CPC ala Adsense pro lidi, který se nechtějí stát plátci DPH. Jen bych se bál konkurence SKliku.
Doporučuji nijak neomezovat inzertenta. Dokonce ani cenou za klik, třeba dát €0.01 minimum, ale partnerům aby měly přednost odkazy inzertenta, který více nabídnul. Tzn když nabídne málo, jeho chyba, ale jeho odkaz se třeba nemusí dlouho vůbec zobrazovat. A pak ho třeba nechat zvýšit CPC, a stane se z toho hezká aukce:))
29. 4. 2010 18:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498153
pa-rek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
30. 4. 2010 12:26:57
Tak z partnerského hlediska by takový systém smysl určitě měl.. bude to mít sice těžké, ale neříkám, že si nenajde svou skupinu inzerentů a partnerů, takže s chutí do toho.. Hodně záleží na koncepci. Pokud to bude v něčem inovativní a bude to pro lidi zajímavé, může se to ujmout.
30. 4. 2010 12:26:57
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498152
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
30. 4. 2010 13:42:09
Systém je jiný v tom, že je určen pro ty obyčejné lidi, kteří jsou schopni inzerovat, ale právě systémy jako adwords nebo sklik jsou pro ně složité a nechtějí platit třetím firmám za správu, ale chtějí si to obsloužit sami, ale musí to být právě pro ně extrémně jednoduché a pochopitelné. Zájemců o inzerci máme z našeho pohledu víc než dost.
30. 4. 2010 13:42:09
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498151
Dave
verified
rating uzivatele
7. 5. 2010 08:58:57
Jestli jsou AdWords nebo Sklik složité je docela subjektivní, každopádně pro inzerenty jsou stále výhodné a mají obrovský zásah. Nevidím jediný důvod, proč bych se měl zabývat maličkým reklamním systémem, který mi kvůli jednoduchosti třeba nenabídne informace o tom, z kterých webů mi poslal kolik uživatelů, kolik jich konvertovalo atd. Navíc jestli mi přinese 20 kliků měsíčně, tak rozhodně nebudu trávit několik hodin nastavováním nějaké kampaně.
7. 5. 2010 08:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498150
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
9. 5. 2010 20:33:41
Ty si to nepochopil. Ty systémy nejsou složité v tom co dokážou zobrazit za užitečné informace, ale jsou složité ve způsobu vložení vlastní inzerce.
9. 5. 2010 20:33:41
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498149
Je otázkou proč nanabídnou platby za definované akce. Kampaně nemusí mít vždy prodejní smysl, takže by nebylo špatné v našem prostředí nabídnout to, co jinde běžně funguje a to modely CPA nebo kombinovane CPC+CPA systémy. Mohou se nastavit různé goaly za které inzerent pak platí a nemusí to být jen klik. Ale prodej, přihlášení k novinkám, zobrazení nějakého článku apod. možností je vícero. Klasické systémy tu nebychbí, těch je naopak více než dost a reálně žádný pořádně nefunguje, takže něco, co by bylo jiné a nabídlo jiné možnosti.
Chápu, že toto již vyžaduje jinou funkčnost systému a chce to mít na webech měřící kódy, ale je na místě proč toto nedotáhnout do konce a nenabídnout to. Takový email za 3 koruny, konverze za xxx korun, případně kombinace klik za korunu a pár procent z prodeje. Je to model, který má dnes budoucnost, jelikož efektivita reklamy jako takové jde dolů, tkaže i inzerenti hledají systémy, které mohou být efektivní, což ani při CPM a ani při CPC nelze zajistit.
9. 5. 2010 22:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498148
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
10. 5. 2010 11:12:21
Díky za námět, toto zní víc než dobře a pro náš účel je to víc než zajímavé protože zaměření tohoto inzertního systému k tomuto přímo vybízí.
10. 5. 2010 11:12:21
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498147
Radim Kracík
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 5. 2010 15:15:40
Také bych se to snažil směřovat spíše na více možností nastavení cílů. Jinak bude velmi záležet, jaké dokážete udělat GUI, protože jestli se tohle nepovede, tak se ztratí celý smysl tohoto systému.
17. 5. 2010 15:15:40
https://webtrh.cz/diskuse/novy-reklamni-system-3#reply498146
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit