Zadejte hledaný výraz...

Nový eshop

Radek Čumpl
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 9. 2008 10:29:02
Ahoj
již delší dobou mě láká založení eshopu, vybral jsem co prodávat a mám i dodavatele :)
Zboží stojí okolo 15 000 Kč za kus, proto potřebuji co nejvíce omezit vracení zboží. Uvažuji pouze o dopravě pomocí PPL nebo DPD, čímž bych chtěl omezit to, že si zákazník zboží nepřevezme.
Uvažoval jsem také pouze o platbě předem převodem na účet ale to je asi blbost.
Co si o tom myslíte, odradí to hodně uživatelů ?
24. 9. 2008 10:29:02
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131502
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 9. 2008 10:32:01
PPL / DPD a jini dopravci jsou pro lidi omezujici hlavne proto, ze musi byt v danou chvili na danem miste (a to i cely den, neni-li znam cas doruceni). Doporucuju mit na vyber i obchodni balik Cesky posty. Zabranit nemas moznost nicemu, neprevzit balik muzu klidne od PPL i kohokoli jinyho - proste ho neprevezmu.
24. 9. 2008 10:32:01
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131501
O co asi jde? Je to velké nebo rozbitné? PPL a DPD s tím docela háže a rozbíjí
24. 9. 2008 11:01:29
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131500
Gord
verified
rating uzivatele
24. 9. 2008 11:35:52
My cheme platbu předem zavádět u výběrového zboží z Holandska. Stávalo se totiž že si zákazník zboží nevyzvedl a nám tak zbyl specifický kus na skladě.
Proto budeme objednávkuexpedovat až bude platba na účtu.
24. 9. 2008 11:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131499
Petr
verified
rating uzivatele
(132 hodnocení)
24. 9. 2008 11:50:05
Háže a rozbijí, ale také platí :) Mají na to svůj fond ze kterého to hradí :) se ani nedivím, když tam dělají středoškoláci, kteří neznájí cenu peněz (vyjímka webtrh ;) )
24. 9. 2008 11:50:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131498
Napsal back1;119213
Háže a rozbijí, ale také platí :) Mají na to svůj fond ze kterého to hradí :) se ani nedivím, když tam dělají středoškoláci, kteří neznájí cenu peněz (vyjímka webtrh ;) )
Ale to dokazování nákupních cen a nákladů na opravy mě u nich už nebavilo, tak vozím Toptransem
24. 9. 2008 11:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131497
Takze krehky zbozi posilat pres PPL/DPD? :D Da se u nich to zbozi nejak pripojistit?
24. 9. 2008 12:03:37
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131496
Radek Čumpl
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 9. 2008 13:12:34
Zboží zas tolik křehké není i když také by se mohlo rozbít
Nejprve asi vyzkouším dát platbu předem a když si nikdo nic neobjedná tak to zruším :)
24. 9. 2008 13:12:34
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131495
Radek Čumpl
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
24. 9. 2008 13:20:00
kolik asi % zboží se vám vrátí zpátky ?
24. 9. 2008 13:20:00
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131494
Pro úvahy eshopu o vracení zboží není přece problém cena zboží, ale především jeho velikost a hmotnost, nebo přesněji poštovné, které ztratíš, když se ti zboží vrátí.
Pokud budeš prodávat briliantové prsteny, nemusíš si s vracením dělat hlavu.
Nenabídnout v ČR dobírku znamená ochudit se o s přehledem nejvyužívanější platební kanál.
24. 9. 2008 15:05:40
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131493
Napsal Šaman;119242
kolik asi % zboží se vám vrátí zpátky ?
Zhruba 5%. Co se týče platby předem jako jediného způsobu úhrady zboží, přijde mi to z pohledu zákazníka trochu podezřelé. Navíc u nás platí předem cca 30% lidí, takže defacto tímto můžeš přijít o 70% zákazníků. Samozřejmě záleží na typu zboží, ale platba předem jako jediná možnost mi přijde nic moc...
24. 9. 2008 15:06:28
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131492
satoo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 9. 2008 15:11:15
Pokud objednava firma (IC - fyzicka i pravnicka osoba), ridi se obchod dle obchodniho zakoniku, (nikoli obcanskeho), a neodebrane objednane zbozi lze smluvne penalizovat napr. 15% z ceny objednavky. Je samozrejme nutne mit potvrzenou objednavku.
24. 9. 2008 15:11:15
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131491
Radek Čumpl
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
25. 9. 2008 13:50:28
Napsal Retal;119287
Pro úvahy eshopu o vracení zboží není přece problém cena zboží, ale především jeho velikost a hmotnost, nebo přesněji poštovné, které ztratíš, když se ti zboží vrátí.
Pokud budeš prodávat briliantové prsteny, nemusíš si s vracením dělat hlavu.
Nenabídnout v ČR dobírku znamená ochudit se o s přehledem nejvyužívanější platební kanál.
já tam tu cenu právě uvažuju :) co když si někdo koupí produkt který stojí třeba 20tis a bude z těch co se moc neprodávaj nebo neprodávaj vůbec :) co já pak s ním budu dělat
25. 9. 2008 13:50:28
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131490
Uvedeš ho do prodejného stavu a prodáš někomu jinému, ne?
25. 9. 2008 22:00:29
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop/#reply131489
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit