Zadejte hledaný výraz...

Nový eshop – zvýšení návštěvnosti

Ivos
verified
rating uzivatele
25. 3. 2020 06:50:05
Zdravím, poradí někdo prosím jak na vyšší návštěvnost webu? Heureku mám zbozi.cz taky a v podstatě pokud člověk nemá nejnižší cenu zboží tak nic. Přitom jsou eshopy, co mají drahé zboží a mraky objednávek.. Díky za radu
25. 3. 2020 06:50:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444703
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 3. 2020 07:24:41
Google Ads, Sklik, Facebook. Záleží na sortimentu, maržích a konkurenčních výhodách.
Na Heurece a Zboží nejnižší cena rozhodně být nemusí, stačí se správně věnovat biddingu.
25. 3. 2020 07:24:41
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444702
Petr Špetla
verified
rating uzivatele
25. 3. 2020 11:21:05
Musíš investovat do reklamy a do přidané hodnoty (blog, videa..). Nevím proč bych měl nakupovat v začínajícím eshopu, když to můžu udělat u důvěryhodného velkého obchodu, u kterého mám jistotu, že nekrachne.
25. 3. 2020 11:21:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444701
Ivos
verified
rating uzivatele
25. 3. 2020 11:47:05
Děkuji za první polovinu odpovědi. Druhá polovina reakce je poměrně zcestná. Někdo něco psal o novém eshopu ? Fungujeme od roku 1994, a co se týče eshopu pouze se změnila verze. Taky nebyl na eshop čas. Když už to něco stojí , tak proč to nevyužít. Jinak co se týče kamenné prodejny tak funguje bez jediné reklamy, jediné inzerce nepřetržitě od roku 1994, tak potom nevím podle čeho určuješ tu důvěryhodnost.....
Napsal petrspetla;1575566
Musíš investovat do reklamy a do přidané hodnoty (blog, videa..). Nevím proč bych měl nakupovat v začínajícím eshopu, když to můžu udělat u důvěryhodného velkého obchodu, u kterého mám jistotu, že nekrachne.
25. 3. 2020 11:47:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444700
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
25. 3. 2020 12:11:05
Napsal Ivos;1575571
Děkuji za první polovinu odpovědi. Druhá polovina reakce je poměrně zcestná. Někdo něco psal o novém eshopu ?
Druhá polovina odpovědi vychází z názvu tématu, které jsi založil TY !!! Takže vlastně Tvá odpověď je zcestná, @petrspetla odpovídal k tématu.
25. 3. 2020 12:11:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444699
Ivos
verified
rating uzivatele
25. 3. 2020 12:38:30
Nadpis jo. měla to být nová verze tak jsem se spatně vyjádřil. To jsem přehlédl. Nejde o nový eshop.....
Napsal gostrider;1575576
Druhá polovina odpovědi vychází z názvu tématu, které jsi založil TY !!! Takže vlastně Tvá odpověď je zcestná, @petrspetla odpovídal k tématu.
25. 3. 2020 12:38:30
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444698
Někdo si důvěryhodnost mylně dosazuje do spojitosti s viditelností brandu. "Vidím víc alzu, víc věřím alze" a tak podobně. Takže pokud eshop není pořádně nikde vidět, nepracuje na PR a nesnaží se lidem dostat do hlavy, nemají ho pak lidé potřebu v té spleti konkurence vyhledávat.
V CZC pochopili, že jedničkou nejsou, tak založili brand na tom, že jsou dvojka. A moc se mi jejich marketing líbí. Takže jestli už vám eshop několik let běží a jen stagnuje, chce to vypálit do světa zprávu, že vůbec existuje a proč by na něm měli lidi nakupovat víc než u konkurence. Chce to prostě nějakou tvář, kterou si lidi zapamatují :-)
Bojovat cenou je to nejjednodušší, ale taky je to nejrychlejší cesta ke krachu. Protože velké eshopy prdí na nejnižší cenu, ale lejou peníze do marketingu. Mají to prostě spočítané. Záleží ale taky co je to za obor a jaké si můžete dát marže. Třeba elektronika je hodně tuhý boj, s minimálními maržemi.
25. 3. 2020 12:48:12
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444697
Ivos
verified
rating uzivatele
25. 3. 2020 14:42:11
To je zajímavá myšlenka. Toho si cením. Díky
Takže jinými slovy najít někoho kdo ,,vyrobí novou tvář "
Taky mi přijde, že nízká cena není jediné měřítko.
Díky, zamyslím se nad tím
Napsal Tomáš Maňhal;1575589
Někdo si důvěryhodnost mylně dosazuje do spojitosti s viditelností brandu. "Vidím víc alzu, víc věřím alze" a tak podobně. Takže pokud eshop není pořádně nikde vidět, nepracuje na PR a nesnaží se lidem dostat do hlavy, nemají ho pak lidé potřebu v té spleti konkurence vyhledávat.
V CZC pochopili, že jedničkou nejsou, tak založili brand na tom, že jsou dvojka. A moc se mi jejich marketing líbí. Takže jestli už vám eshop několik let běží a jen stagnuje, chce to vypálit do světa zprávu, že vůbec existuje a proč by na něm měli lidi nakupovat víc než u konkurence. Chce to prostě nějakou tvář, kterou si lidi zapamatují :-)
Bojovat cenou je to nejjednodušší, ale taky je to nejrychlejší cesta ke krachu. Protože velké eshopy prdí na nejnižší cenu, ale lejou peníze do marketingu. Mají to prostě spočítané. Záleží ale taky co je to za obor a jaké si můžete dát marže. Třeba elektronika je hodně tuhý boj, s minimálními maržemi.
25. 3. 2020 14:42:11
https://webtrh.cz/diskuse/novy-eshop-zvyseni-navstevnosti#reply1444696
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit