Zadejte hledaný výraz...

Nový e-shop – prosím o postřehy

Keksožrout
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2013 12:35:58
Napsal ndpudo;972003
Myslím že i mimo IT obor lidi na doménu koukají. Když se obchod jmenuje super-nejlevnejsi-přikrývky.kvalitne.cz , rozblikají se varovná světýlka i průměrně inteligentním jedincům v civilu.
PS: Já jsem taky prvně myslel, že jde o zvířecí pelíšky. Fór dobrý, ale pokud nechtěný, tak nešťastný.
Slovo pes nikde napsáno není ve slově MujPelisek to mi chceš říct že ve slově alza je napsaná klobása a měli by se přejmenovat na nejlevnejsipocitace pod sluncem .cz ?
11. 7. 2013 12:35:58
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921489
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 7. 2013 12:37:46
Napsal Standa.Nogol;971998
Změnit doménu nehodlám tisice zákazniku ji zná, osobně si myslím že doménu ve vysledku vyhledávání nikdo nečte krom lidí z IT oboru. Většina kouká na Titulek META a Popisek META kde jsou uváděny hodnotné informace.
S tím souhlasím, měnit zavedenou doménu je nesmysl. Když už na ten shop člověk jednou přijde tak je doména celkem "logická" a jasná.
Ale třeba v reklamě v rádiu by to bylo pro potencionální zákazníky asi zapamatované blbě :-(
11. 7. 2013 12:37:46
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921488
Keksožrout
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2013 12:41:31
Napsal Kovboj;972009
S tím souhlasím, měnit zavedenou doménu je nesmysl. Když už na ten shop člověk jednou přijde tak je doména celkem "logická" a jasná.
Ale třeba v reklamě v rádiu by to bylo pro potencionální zákazníky asi zapamatované blbě :-(
Ano souhlasím reklama v radiu a TV "ano" ale nějak zvlášt s ní nepočítám... Na bannerech atd když už někde dám tak jsou dělány tak aby upoutaly produktem ne názvem já potřebuju prodávat ne aby si někdo jen četl texty.
11. 7. 2013 12:41:31
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921487
Napsal Standa.Nogol;971998
Změnit doménu nehodlám tisice zákazniku ji zná, osobně si myslím že doménu ve vysledku vyhledávání nikdo nečte krom lidí z IT oboru. Většina kouká na Titulek META a Popisek META kde jsou uváděny hodnotné informace.
proc myslite, ze vetsina lidi nekouka na nazev shopu/domeny, ale na title a popisek? Jmeno eshopu je naopak velmi dulezite, protoze znamejsi eshop bude mit proste vyhodu. Takze hleda-li nekdo notebook a bude tam mit vysledek Alza a druhy bude Franta Notebooky s krasnym popiskem, je pravdepodobnejsi, ze pujde na Alzu a popisek a title resit nebude. Nicmene nepisu to proto, ze bych mel problem s nazvem vaseho shopu, byt proste "pelisek" dost navozuje pocit spise zoo shopu pro mazlicky, nez lozni pradlo, ale nevidim v tom problem.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2013 v 12:53 ----------
Napsal Standa.Nogol;972012
Ano souhlasím reklama v radiu a TV "ano" ale nějak zvlášt s ní nepočítám... Na bannerech atd když už někde dám tak jsou dělány tak aby upoutaly produktem ne názvem já potřebuju prodávat ne aby si někdo jen četl texty.
Budovani jmena je stejne dulezite jako to, ze chcete hned prodat. Pokud se nedivate na budoucnost, pak proc ne. Reste jenom efektivitu okamziteho prodeje. Pokud ale vidite v projektu budoucnost, je budovani jmena snad jeste dulezitejsi, nez okamzity profit. Navic se vazne muze stat, ze bude vas eshop uspesny a prijde na radu TV ci radio. A vazne pak neni nic horsiho, nez mit blby nazev shopu a domenu, ktera se spatne komunikuje.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2013 v 12:56 ----------
Jinak nevim co tomu shopu vytknout. Na mne moc dobre nepusobi, ale ja nejsem vase cilova skupina, takze nevim co vasi zakaznici potrebuji. Nechapu treba proc po prekliknuti do detailu nezmizi ta plocha s bannerem a kosik, abych nemusel skrolovat. Ono celkove to umisteni kosiku a prihlaseni je silne netradicni a dle meho by bylo lespi to umistit tam, kde to byva beznejsi, tzn. tam kde mate nyni pole vyhledavani a to bych presunul doprostred misto tech kontaktu a ty dal na ne.
Ziskate tim to, ze budete moci ten pruh s bannerem apod. zrusit, pokud se z HP prekliknu do kategorie ci do detailu.
Co je dle meho obecne spatne a i u vas je to, ze jakmile jsem v kosiku, tak kolem mne litaji dalsi zdroje kam mohu odejit. Proste v kosiku by nemel byt zadny balast, nic co muze vest k tomu, ze kliknu jinam. Jakekoli opusteni je spatne a pokud mi kolem kosiku blikaji reklamy, nabidky apod. tak je sance na opusteni pomerne velka.
Co opravdu ocenuji je to, ze jste shop nezprasil nejakym nepodstatnym obrazkem v hlavicce, ktery byva k nicemu.
11. 7. 2013 12:51:53
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921486
wader
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
11. 7. 2013 13:01:28
Líbí se mi to, taková změna má smysl a hodnotím pozitivně!
Nějaké drobnosti se najdou, namátkou ...
- sledujte náš profil na facebooku ... vede jen na facebook.com
- napište slovy 13: ve formuláři je slušnej opruz pro lidi
- někde chybí hover efekty, např. ikona nákupního košíku
- dneska lidi hodně hledají slevy a vy akční nabídku máte v patičce, když tam kliknu žádné tam nejsou (možná proto, že je to test verze). Ale obecně bych se zamyslel, které odkazy kde mají být, "Ochrana dat" v top menu Vám toho asi moc neprodá, že? :)
11. 7. 2013 13:01:28
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921485
Keksožrout
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2013 13:02:07
Napsal Radek O.;972014
proc myslite, ze vetsina lidi nekouka na nazev shopu/domeny, ale na title a popisek? Jmeno eshopu je naopak velmi dulezite, protoze znamejsi eshop bude mit proste vyhodu. Takze hleda-li nekdo notebook a bude tam mit vysledek Alza a druhy bude Franta Notebooky s krasnym popiskem, je pravdepodobnejsi, ze pujde na Alzu a popisek a title resit nebude. Nicmene nepisu to proto, ze bych mel problem s nazvem vaseho shopu, byt proste "pelisek" dost navozuje pocit spise zoo shopu pro mazlicky, nez lozni pradlo, ale nevidim v tom problem.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2013 v 12:53 ----------
Budovani jmena je stejne dulezite jako to, ze chcete hned prodat. Pokud se nedivate na budoucnost, pak proc ne. Reste jenom efektivitu okamziteho prodeje. Pokud ale vidite v projektu budoucnost, je budovani jmena snad jeste dulezitejsi, nez okamzity profit. Navic se vazne muze stat, ze bude vas eshop uspesny a prijde na radu TV ci radio. A vazne pak neni nic horsiho, nez mit blby nazev shopu a domenu, ktera se spatne komunikuje.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2013 v 12:56 ----------
Jinak nevim co tomu shopu vytknout. Na mne moc dobre nepusobi, ale ja nejsem vase cilova skupina, takze nevim co vasi zakaznici potrebuji. Nechapu treba proc po prekliknuti do detailu nezmizi ta plocha s bannerem a kosik, abych nemusel skrolovat. Ono celkove to umisteni kosiku a prihlaseni je silne netradicni a dle meho by bylo lespi to umistit tam, kde to byva beznejsi, tzn. tam kde mate nyni pole vyhledavani a to bych presunul doprostred misto tech kontaktu a ty dal na ne.
Ziskate tim to, ze budete moci ten pruh s bannerem apod. zrusit, pokud se z HP prekliknu do kategorie ci do detailu.
Co je dle meho obecne spatne a i u vas je to, ze jakmile jsem v kosiku, tak kolem mne litaji dalsi zdroje kam mohu odejit. Proste v kosiku by nemel byt zadny balast, nic co muze vest k tomu, ze kliknu jinam. Jakekoli opusteni je spatne a pokud mi kolem kosiku blikaji reklamy, nabidky apod. tak je sance na opusteni pomerne velka.
Co opravdu ocenuji je to, ze jste shop nezprasil nejakym nepodstatnym obrazkem v hlavicce, ktery byva k nicemu.
Děkuji za zajímavý názor.
---------- Příspěvek doplněn 11.07.2013 v 13:11 ----------
Napsal wader;972021
Líbí se mi to, taková změna má smysl a hodnotím pozitivně!
Nějaké drobnosti se najdou, namátkou ...
- sledujte náš profil na facebooku ... vede jen na facebook.com
- napište slovy 13: ve formuláři je slušnej opruz pro lidi
- někde chybí hover efekty, např. ikona nákupního košíku
- dneska lidi hodně hledají slevy a vy akční nabídku máte v patičce, když tam kliknu žádné tam nejsou (možná proto, že je to test verze). Ale obecně bych se zamyslel, které odkazy kde mají být, "Ochrana dat" v top menu Vám toho asi moc neprodá, že? :)
Děkuji, té 13 jsem si nevšim máte pravdu, menu je zatim okopčeno z minulého webu který zatím jede, bude se jeste ladit diky za to akční zboží, když to člověk dělá sám to nevidí.
11. 7. 2013 13:02:07
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921484
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 13:14:40
Napsal Standa.Nogol;972008
Slovo pes nikde napsáno není ve slově MujPelisek to mi chceš říct že ve slově alza je napsaná klobása a měli by se přejmenovat na nejlevnejsipocitace pod sluncem .cz ?
Já jen konstatoval, že to je to první, co mě napadlo. Napsané to tam není, ale evokuje to. Když pojmenuju restauraci Červená lucerna, taky budou lidi čekat něco jiného než gáblík.
Neříkám, že bys to měl přejmenovat. Fakt je, že když vlezeš po vyhledávání ložního prádla, je to logičtější, než jak jsme to tu dostali my.
Rozhodně si ale dovolím nesouhlasit, že lidi nekoukají na doménu.
11. 7. 2013 13:14:40
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921483
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
11. 7. 2013 13:18:49
Napsal Radek O.;972014
proc myslite, ze vetsina lidi nekouka na nazev shopu/domeny, ale na title a popisek? Jmeno eshopu je naopak velmi dulezite, protoze znamejsi eshop bude mit proste vyhodu. Takze hleda-li nekdo notebook a bude tam mit vysledek Alza a druhy bude Franta Notebooky s krasnym popiskem, je pravdepodobnejsi, ze pujde na Alzu a popisek a title resit nebude.
Bavíme se o známosti jména nebo "jasném významu" domény? Zrovna ALZA je příklad toho kdy jméno samo o sobě žádný význam nemá a má stejnou hodnotu jako ten Franta Notebooky. Pokud by Alza tolik neivnestovala do reklamy, tak se BFU bude rozhodovat jen podle hezčího popisu nebo obrázku, nebo na Heuréce podle ceny.
A pokud "pelíšky" už pověst mezi svými zákazníky mají, tak mohou být ve svém oboru právě na úrovni té Alzy, nebo spíš lépe. Protože jejich doména nějaký, i když lehce matoucí, význam má :-)
11. 7. 2013 13:18:49
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921482
Napsal Kovboj;972034
Bavíme se o známosti jména nebo "jasném významu" domény? Zrovna ALZA je příklad toho kdy jméno samo o sobě žádný význam nemá a má stejnou hodnotu jako ten Franta Notebooky. Pokud by Alza tolik neivnestovala do reklamy, tak se BFU bude rozhodovat jen podle hezčího popisu nebo obrázku, nebo na Heuréce podle ceny.
A pokud "pelíšky" už pověst mezi svými zákazníky mají, tak mohou být ve svém oboru právě na úrovni té Alzy, nebo spíš lépe. Protože jejich doména nějaký, i když lehce matoucí, význam má :-)
já sem se nebavil ani o jednom. Odpovídal jsem na to, ze dotycny uvedl, ze title a popisek je dulezitejsi, nez nazev domeny. Coz jsem zpochybnil, ze to neni tak jasne a ze naopak znamost domeny ma velky vyznam.
11. 7. 2013 13:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921481
Petra Veselá
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 7. 2013 15:48:39
Možná by nebylo od věci se zaměřit taky trošku na ty články. Jednak jsou tam (pokud se nepletu) nějaké gramatické chyby, a pak by to chtělo asi taky stylisticky učesat a upravit. Třeba článek o saténu má dobrý název, ale s obsahem je to horší. Já bych byla radši, kdybych se v něm třeba dozvěděla jaký je rozdíl v údržbě bavlněného a klasického saténu, rozdíl mezi mercerovaným a kalandrovaným saténem. To by mě jako člověka pravděpodobně z vaší cílovky zajímalo. A někde jsem se tam dočetla, že povlečení i sami vyrábíte?
11. 7. 2013 15:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921480
Keksožrout
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2013 15:59:15
Napsal Petkav;972103
Možná by nebylo od věci se zaměřit taky trošku na ty články. Jednak jsou tam (pokud se nepletu) nějaké gramatické chyby, a pak by to chtělo asi taky stylisticky učesat a upravit. Třeba článek o saténu má dobrý název, ale s obsahem je to horší. Já bych byla radši, kdybych se v něm třeba dozvěděla jaký je rozdíl v údržbě bavlněného a klasického saténu, rozdíl mezi mercerovaným a kalandrovaným saténem. To by mě jako člověka pravděpodobně z vaší cílovky zajímalo. A někde jsem se tam dočetla, že povlečení i sami vyrábíte?
Děkuji za reakci, články jsou zatím taky jen zkopírovány z minulého e-shopu a budou se upravovat. A proběhne interní prolinkování.
11. 7. 2013 15:59:15
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921479
Samuel
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2013 18:29:00
Prostor pro zlepšení je určitě, hlavně po marketingové stránce. Doménu již neřešte.
Jaký je Váš hlavní zdroj návštěvníků/ zákazníků? Jsou to vyhledávače nebo srovnávače zboží?
To je asi pro eshop hodně důležité.
Chybí jakékoliv napojení na sociální sítě, maminky a ženy rády sdílejí a jsou marketingově poměrně snadno ovlivnitelné. V menu jednoznačně chybí nabídka brandového povlečení - to co přitáhne pozornost. Nakoupit pak může třeba kostkovaný vzor, ale přijít může kvůli povlečení s medvídkem pů.
Zlepšení je dobré třeba v oblasti obsahu, texty a články. Třeba jak se starat o povlečení, aby dlouho vydrželo, ale i bulvární články typu jak si ustlat postel.
Přihlášení k odběru je určitě dobré umístit na lepší místo.
Hodně lidí/ žen nakupuje k povlečení vhodné designové doplňky, které v nabídce zcela chybí. Zase utíkají penízky.
To je zběžně pár podmětů, kde přicházíte o peníze. Je toho daleko víc, ale už tohle je práce na pár měsíců.
Přeji hodně úspěchů
Samuel Hornek
11. 7. 2013 18:29:00
https://webtrh.cz/diskuse/novy-e-shop-prosim-o-postrehy/strana/2#reply921478
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit