Zadejte hledaný výraz...

Noví a krachujicí podnikatelé – nemělo by se regulovat, kdo může podnikat?

Gavarilo
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:08:22
jaroslavkonrad
Tak já se zeptám jako vola, co vlastně potřebujete a o co vám vlastně tedy jde? Pokud možno tak by to chtelo v jedné větě s otazníkem na konci té věty. Ono to tu asi ještě asi ani řečeno nebylo.
15. 6. 2016 15:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202523
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 6. 2016 15:10:20
Napsal jaroslavkonrad;1299857
tak upne pro voly co nepochopi pojem stejny produkt rozhodnu se prodavat herni konzole playstation 4 proc by ju mel u me nekdo koupit kdyz si ju muze koupit jinde ja podnikam v hospodach ano tam to slo tam to muze delat kdejakej vul ale mel jsem spoustu penez na to aby donutil konkurenci ke krachu tim ze sem to mohl chvily dotovat a nabizet alkohol na hranici nakladu a pak dat ceny na normal to ale bylo take driv a dnes to neni mozne
Ak nevieš, prečo by si ten PlayStation 4 mali kúpiť u teba, a nie u konkurencie, tak nechápem čo tu riešiš ;) Ale odpoviem ti na to. Napríklad rýchlosť dodania produktu, nižšie náklady dodania produktu oproti konkurencií.... A takto toho môžete nájsť veľa dôvodov, prečo by si ľudia kupovali ten PS 4 práve u Vás, a nie u konkurencií ;)
PS : Konkurovať cenou je nezmysel. Nakoniec sa stane, že znižovať začne aj konkurencia a Vy ste znovu prinútený znižovať ceny, a takto dokola. Nakoniec na tom síce prerobí konkurencia ale aj Vy ;)
15. 6. 2016 15:10:20
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202522
jaroslavkonrad
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:10:44
Napsal malacanek;1299859
Jasně, tak každá firma se snaží maximalizovat zisk a v dnešní době je to taková móda, narvat toho pod jednu začnu hrozně moc jako v případě Tchiba. Ale souhlasím s tím, že je důležité si udělat dobré prodejní kanály a propagaci, jinak nemá nápad, ani inovace moc smysl, protože se o tom nikdo nedozví. A to vymývání mozků... jsou firmy, které mají nastavený poměrně agresivní marketing no...
Ne, používat bumpingové ceny dnes opravdu možné není. A prostě realita se stejným produktem a stejným prodejním postupem a stejnými službami okolo prostě neexistuje.
a toho prave opakuji v dnesni dobe novacek dokaze pouze vdelany clovek
15. 6. 2016 15:10:44
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202521
cargopro
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:11:09
Napsal malacanek;1299859
Jasně, tak každá firma se snaží maximalizovat zisk a v dnešní době je to taková móda, narvat toho pod jednu začnu hrozně moc jako v případě Tchiba. Ale souhlasím s tím, že je důležité si udělat dobré prodejní kanály a propagaci, jinak nemá nápad, ani inovace moc smysl, protože se o tom nikdo nedozví. A to vymývání mozků... jsou firmy, které mají nastavený poměrně agresivní marketing no...
člověk se podvědomě snaží být součástí nějakého stáda, takže správný marketér s tím kalkuluje, to je v pořádku, ale v pořádku už není, že mizí orná půda a na ní se staví kravíny s dalším nepotřebným harampádím, to se vymstí.
15. 6. 2016 15:11:09
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202520
jaroslavkonrad
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:12:53
Napsal predator129;1299863
Ak nevieš, prečo by si ten PlayStation 4 mali kúpiť u teba, a nie u konkurencie, tak nechápem čo tu riešiš ;) Ale odpoviem ti na to. Napríklad rýchlosť dodania produktu, nižšie náklady dodania produktu oproti konkurencií.... A takto toho môžete nájsť veľa dôvodov, prečo by si ľudia kupovali ten PS 4 práve u vás, a nie u konkurencií ;)
rychlejsi doba dodani no nevim zda to rychleji jde a naklady ty taky ne
---------- Příspěvek doplněn 15.06.2016 v 14:14 ----------
Napsal cargopro;1299865
člověk se podvědomě snaží být součástí nějakého stáda, takže správný marketér s tím kalkuluje, to je v pořádku, ale v pořádku už není, že mizí orná půda a na ní se staví kravíny s dalším nepotřebným harampádím, to se vymstí.
spravne neni to ze jim to ten blbec prodal tedy tu ornou pudu
15. 6. 2016 15:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202519
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 6. 2016 15:17:35
Že nie? :O :O Väčšina e-shopou poskytuje dodanie zadarmo, ak nakupujete nad nejakou cenou ;) A toto môže byť výrazný faktor pre ľudí, prečo nakupujú práve tam ;)
Tj. predstav si, že produkt stojí 100€
1. e-shop poskytuje doručenie za 5€
2. e-shop poskytuje doručenie zadarmo
Ak neberieme do úvahy aj iné faktory, kde asi ľudia častejšie nakúpia?
15. 6. 2016 15:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202518
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 6. 2016 15:18:56
Napsal jaroslavkonrad;1299867
rychlejsi doba dodani no nevim zda to rychleji jde a naklady ty taky ne
---------- Příspěvek doplněn 15.06.2016 v 14:14 ----------
spravne neni to ze jim to ten blbec prodal tedy tu ornou pudu
Myslím, že nemáš adekvátní zkušenosti a znalosti z praxe, ani jsi se o tento problém hlouběji nezajímal. Samozřejmě, že jsou lidé, kteří dokáží stáhnout náklady, dokážou dodat rychleji, dokáží lépe reklamovat, dokáží nastavit lepší podmínky pro prodej, uznají více reklamací i za cenu vyšší marže na všechny produkty, protože se jim to vyplatí atd. atd. Ty možnosti jsou prakticky nekonečné, vždy může někdo přijít s nějakou revoluční myšlenkou a posunout to dál.
Napsal cargopro;1299865
člověk se podvědomě snaží být součástí nějakého stáda, takže správný marketér s tím kalkuluje, to je v pořádku, ale v pořádku už není, že mizí orná půda a na ní se staví kravíny s dalším nepotřebným harampádím, to se vymstí.
Jasně, tak ve stádování byl génius třeba Steve Jobs, co si budeme vykládat, on prostě uměl ten produkt prodat, ať byl jakýkoliv, vždycky si to dokázal obhájit.
Co se týče té orné půdy, tak o tom nemám žádné podložené informace, ale pokud to je tak, jak říkáte, může to být do budoucna opravdu malér.
15. 6. 2016 15:18:56
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202517
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 6. 2016 15:20:17
celej topic pořád dokola pitomci nevzdělanci a přitom tolik hrubek a nesmyslů jsem snad v životě neviděl...Nesledovat - děkuji stačilo
15. 6. 2016 15:20:17
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202516
jaroslavkonrad
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:25:17
ale nejvetsim problemem az nezdrave velka konkurence ano muzete se zlepsovat ale vsecno ma sve stropy pokud budete vyrabet hodinky a budete se zlepsovat dostanete se na kvalitu luxu strati te tim zakazniky a novej k vam od rolexu neprejde takovej priklad jsou hospody mesto 10 tisic obyvatel 120 hospod a vsechny az na par vyjimek o vejkendu poloprazne no nejsem priznivcem regulace ci komunistickych druztev ale neco na tom je
15. 6. 2016 15:25:17
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202515
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 6. 2016 15:27:06
Napsal jaroslavkonrad;1299878
ale nejvetsim problemem az nezdrave velka konkurence ano muzete se zlepsovat ale vsecno ma sve stropy pokud budete vyrabet hodinky a budete se zlepsovat dostanete se na kvalitu luxu strati te tim zakazniky a novej k vam od rolexu neprejde takovej priklad jsou hospody mesto 10 tisic obyvatel 120 hospod a vsechny az na par vyjimek o vejkendu poloprazne no nejsem priznivcem regulace ci komunistickych druztev ale neco na tom je
To znamená, že má mesto málo alkoholikov ;) :D alebo, že ľudia v meste pijú prevažne cez týždeň ;) :)
15. 6. 2016 15:27:06
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202514
Malcánek Jan
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 6. 2016 15:28:34
Napsal jaroslavkonrad;1299878
ale nejvetsim problemem az nezdrave velka konkurence ano muzete se zlepsovat ale vsecno ma sve stropy pokud budete vyrabet hodinky a budete se zlepsovat dostanete se na kvalitu luxu strati te tim zakazniky a novej k vam od rolexu neprejde takovej priklad jsou hospody mesto 10 tisic obyvatel 120 hospod a vsechny az na par vyjimek o vejkendu poloprazne no nejsem priznivcem regulace ci komunistickych druztev ale neco na tom je
Naopak, ty možnosti jsou proto, že je velká konkurence a tudíž si může člověk vybírat. Tak prostě funguje trh a konkurence má být. Dokonce dle ekonomických teorií má konkurence stlačit cenu na úroveň nákladů a firmám by tudíž neměl vznikat zisk (ale to je jen teorie samozřejmě). Konkurence je právě to, co tlačí na firmy, aby inovovaly, aby se zlepšovaly, dělaly lepší kvalitu za nižší cenu atd. Bez konkurence by všechny firmy vyráběly pořád to stejné, prodávaly za nejvyšší možnou cenu, aby maximalizovaly zisk a inovace by neexistovaly, protože by nebyl důvod.
15. 6. 2016 15:28:34
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202513
davidof
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:29:18
Napsal grizly007;1299874
celej topic pořád dokola pitomci nevzdělanci a přitom tolik hrubek a nesmyslů jsem snad v životě neviděl...Nesledovat - děkuji stačilo
Jo jo ... první stránka ještě budiž, troll něco pustil do deštivýho odpoledne, člověk se jakž takž pobaví, je sranda během dvou minut zkouknout ty nesmysly a do toho jak to některý navážno žerou.
Ale ted už to vtipný nijak není, už je to jenom celý trapný postupem času. Takže si taky myslim, že stačilo.
15. 6. 2016 15:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202512
Petr Špetla
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:30:42
jaroslavkonrad: Nespletl sis novinky s webtrhem? :) Úroveň diskuze tomu odpovídá. Trh by měl být rovný, jedině tak může přirozeně růst. Jakákoliv byrokracie a dotace tomu brání. To, že někdo ze začátku neuspěje ještě neznamená, že by byl špatným podnikatelem. Naopak, získá cenné zkušenosti.
15. 6. 2016 15:30:42
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202511
jaroslavkonrad
verified
rating uzivatele
15. 6. 2016 15:45:15
jaka konkurence diky te kokureci sou ty hosoidy poloprazne taky proto tocene pivo a koralka stoji co stoji neni lepsi kdyz se tri domluvi a postavi dohromady velkou hospodu nez kazdej svoji a je rad ze ma na ucty ja mam napriklad tocenou jedenacku za 20kc misto 27 a proc protoze mam porad ono a pije se o sto sest je tozdil totis vytocit jeden sud za dva dny ze ziskem 14 kc na pivu nez vytoci dest sudu za den ze ziskem 9 kc za pivo navic hospodu mam cistou utulnou kazdej host navic hned po prichodu dostane zdarma chleba skvrkovou pomazankou ci pivniho cokla za utratu navic dostane klobasku ci hermelina navic lide z panelaku nemaji moznost grilovani muzou si prijit uglilovat svoje maso no nemyslim ze ma narok nekdo ohrozit
15. 6. 2016 15:45:15
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202510
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 6. 2016 15:48:51
102 příspěvků za 3,5h, to je rekord :D
15. 6. 2016 15:48:51
https://webtrh.cz/diskuse/novi-a-krachujici-podnikatele-nemelo-by-se-regulovat-kdo-muze-podnikat/strana/7/#reply1202509
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit