Zadejte hledaný výraz...

Nově otevření obchodu

designer1
verified
rating uzivatele
7. 9. 2015 21:32:44
Dobrý den, za měsíc budu otevírat obchod s oblečením a napadlo mě, že bch na sebe upozornila tím, že bych si pozvala fotografa z novin , a udělala kolaudačku, pozvala si pár kamarádek, dala třeba nealkoholické šampanské a chlebíčky, a on by mě to nafotil i s přestřižením stuhy. Pak dvě kamarádky by mi jako hostesky obcházely město s letáčky a zvali do nově otevřeného obchodu. Slyšela jsem ale, že takováhle akce se dlá spíš u salonu se šaty třeba a prostě pro obchody, které jsou trochu dražší.
Co myslíte Vy? Je to i pro obchod s rozumnými cenami?
7. 9. 2015 21:32:44
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138909
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 9. 2015 21:37:20
Nevidím důvod, proč to neudělat. Letáčky po městě určitě můžou cílovku zachytit.
7. 9. 2015 21:37:20
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138908
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
7. 9. 2015 22:04:41
Akci klidně udělejte, to vám může přinést minimálně publicitu na sociálních sítích. Akorát nechápu dvě věci. Proč by to mělo zajímat fotografa z novin a proč by to šampaňské mělo být nealkoholické...
7. 9. 2015 22:04:41
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138907
designer1
verified
rating uzivatele
7. 9. 2015 22:55:02
Šampaňské nealkoholické, jelikož holky budou řídit, a fotograf z novin, z důvodu další reklamy, noviny myslím tím pro naše město, aktuality atd.
7. 9. 2015 22:55:02
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138906
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 9. 2015 23:49:10
Úspěšné eventy se pořádají jinak - pozvat tam potřebujete především budoucí zákazníky a ne jenom kamarádky. Pokud Vaše klientela bude jiná než důchodci, tak prim hraje Facebook, kde před otevřením musíte získat dostatek správných fanoušků. Akci musíte pojmout tak, aby po účasti na ní přímo toužili - počet míst bude omezen a vymyslete nějakou aktivitu, ve které mohou potencionální účastníci soutěžit a zároveň propagovat váš obchod. Například nejkrásnější holku z města držící vaše logo, která získá na vaší stránce nejvíc Like.
Šampaňské nabídněte samozřejmě alko, připravte báječné chlebíčky i minizákusky. Sežeňte kamarády nebo známé s pěkným autem, aby Vám zákazníky i kamarádky rozvezl (nebo se domluvte s místním autosalónem jestli tam nechce představit svou nabídku za odvoz domů). Odvoz může být samozřejmě za fotku a autem a logem.
Jedna značka oblečení když otvírá obchod, tak první stovce lidí , kteří přijdou na otevření nové prodejny nazí (ve spodním prádle) dá 1 kus oblečení zdarma , dalším kteří přijdou taky nazí , ale až po první stovce tak dá 50% slevu. Další lidi se přijdou na tu švandu i tak podívat.
To jim samozřejmě zajistí takovou publicitu , že o tom ví každý. Když tohle uděláte v menším měřítku , tak máte o reklamu na rok vystaráno.
8. 9. 2015 23:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138905
designer1
verified
rating uzivatele
9. 9. 2015 11:40:07
Děkuji, moc jste mi poradil a ano, zboží bude především pro mladé ženy, facebook stranky není špatný nápad a udělat nějakou tu soutěž, díky moc :)
9. 9. 2015 11:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138904
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
9. 9. 2015 17:04:44
proč neoslovíte magazíny o módě, blogerky a podobně. Obvykle když se někde něco otevírá zasílají se pozvánky kde všude to jde. Přijde sice jen 30% pozvaných nicméně je to reklama k nezplacení. Jeden fotograf a jedny noviny toho moc nezmůžou :-( nezapomeňte dát malý dárek jako pozornost, vchod ověšet balónky...to láká maminky s kočárkem protože dítě chce balónek...nu a je to. Letáčky samozřejmě pomůžou taky. A šampaňské opravdu normál, bubble je pro narozeniny dítěte a ne na otevření obchodu pro dospělé.
9. 9. 2015 17:04:44
https://webtrh.cz/diskuse/nove-otevreni-obchodu#reply1138903
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit