Zadejte hledaný výraz...

NosimVaseTriko.cz – uspech nebo neuspech?

stephan
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 6. 2012 19:37:18
Zdravim,
dnes jsem narazil na video http://www.byznyspark.cz/2012/pavel-kotyza/. Pri te prilezitosti jsem se kouknul i na webstranku NosimVaseTriko.cz a dosel jsem k nazoru, ze se vyplnilo to, co jsem si myslel.
Sice jsem autorovi pral uspech, ale muj predpoklad, ze se vyproda pouze nekolik mesicu se vyplnil.
Jaky je vas nazor? Uspech nebo neuspech?
3. 6. 2012 19:37:18
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771325
hladamegrafikov
verified
rating uzivatele
3. 6. 2012 19:49:10
Niekde tu je alebo bola diskusia na toto ...ked sa o tom len hovorilo ..
3. 6. 2012 19:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771324
Poznal jsem tuto službu právě přes byznyspark a jak je vidět podle děr v termínech, tak to jsou poslední snahy o záchranu. Zezačátku to byl levný zpětný odkaz, teď už to moc levné není.
3. 6. 2012 19:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771323
stephan
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 6. 2012 19:57:43
Ja vim, do te diskuze jsem take prispival.
Pro nezasvecene: http://webtrh.cz/164274-nosimvasetriko-podoprte-muj-diplomovy-projekt
3. 6. 2012 19:57:43
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771322
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
3. 6. 2012 20:05:02
fakt jsem drzel Pavlovi palec,
ale uzivatele v dnesni dobe nemaji pro tento typ reklamy moc velke pochopeni
dalsim aspektem je samotna proagace NWT, ktera mohla byt silnejsi
= tim i vyssi navstevnost a nasledne atraktivnejsi reklama pro zadavatele
jeste nad tim nelamu hul, ale v lednu to vypadalo mnohem slibneji
3. 6. 2012 20:05:02
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771321
stephan
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 6. 2012 20:13:46
Ja jsem mu to take pral, ale proste ty ceny jsou dle meho nazoru moc vysoke. Sam ve videu priznal, ze navstevnost neni takova, jakou ocekaval.
Jako projekt pro dilomku zajimave,ale uspech do budoucna? Pokud neprijde nejaka zmena, tak cile, ktere si vytycil, budou nesplnene.
3. 6. 2012 20:13:46
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771320
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 6. 2012 20:41:25
Je to dle mě naprostá blbost. Náopad dobrej, ale při ceně 1600 korun si přivedu z heureky addwords skliku a dalších přivedu mnohem více relevantních zákazníků se jistotou nějakých konverzí.
3. 6. 2012 20:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771319
kotyzap
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 6. 2012 23:46:22
Dobrý den,
dovolím si jako autor české verze Nosím Vaše Triko drobný komentář.
Pro mě je tento projekt úspěšný!!!
Proč si to myslím:
  • Vyprodal jsem první tři měsíce úplně.
  • Dostal jsem se s tím na titulní stránku Marketing & Media
  • Poznal jsem plno skvělých podnikatelů
  • Nyní točím videa i mimo značku NVT napřímo pro klienty
  • Moderoval jsem i několik drobných firemních akcí
  • Michal Andera se mnou natočil rozhovor
  • Česká Televize se mnou natáčela reportáž, která poběží tento týden v TV
Mě to jako úspěch projektu stačí! Je to málo propagace Stephene? Co bys mi poradil?
Víte, ono asi již od začátku došlo k zásadnímu nepochopení celého nabízeného produktu.
Já obsah vytvořím, dám jej na sociální sítě a hodně záleží, co s tím materiálem, který pro klienta vytvořím udělá sám klient. Videa kromě linky NVT spolu nemaji nic spolecneho, proto nemohu souhlasit s tím, že propagace byla slaba. Ono oslovit podnikatele je docela orisek. Zkousel jsem LinkedIn reklamu, Facebook Ads, Google Adwords a vysledky jsou hodne slabe. Mozna nevim, jak proste drobne zivnostniky "trefit" v ramci PPC kampane.
Co se týče výsledků videí (a dalšího obsahu). Mám videa, která mají přes tisic zhlédnutí první týden po publikaci, mám videa, která mají jen desítky shlédnutí. V takto nízkých cenách ani nelze poskytovat nějakou garanci. Já videa vytvořím, publikuji je a doplním je také o Tweety, Posty a fotky na Flickr, vše obohaceno o odkazy a klicova slova. Mě ceny prostě přijdou stále velice zajímavé a hodně nízké. Zeptejte se někoho, kdo točí videa, kolik to stojí? Ja si myslím, že za balíček služeb, který poskytuji je to stále dobrá cena. Ale chápu, můj názor může být jiný od vašeho.
Klient může videa sdílet dál a třeba DKNV nebo Fork and Cork video použili na svém webu a v interaktivním ceníku.
Projekt mě stále ještě baví a i když třeba již neprodávám tolik dnů, kolik bych čekal, točím videa pro malé firmy mimo projekt NVT, protože pokud si objednáte někoho jiného na vytvoření krátkého video spotu, cena je několika násobně vyšší. Jako příklad uvedu třeba KulturQUell, který videa chtěl pro sebe.
Víte, ono video má proti PPC jednu velkou výhodu. PPC kampaň dojede a reklama zmizí, video však na youtube zůstane a jede dál. Investice je tak daleko efektivnější než nakoupené kliky na vyhledávačích. Chcete příklad: Zkuste na google dát hledat "delikatesy Malá Strana". Snad uvidíte to samé, co já. Tito klienti jsou například s videem a jeho efektem spokojeni.
Prosím DKOUDELU o info, jak garantuje konverze, pokud to tak je, tak pro něj mám zakázku. Prosím kontaktuj mne. Díky.
Překvapuje mě, že cena kolem 1600Kč za den je pro někoho vysoká. Nevím, jakou máte představu, co to obnáší natočit takový video spot, ale to je minimálně 8 hodin práce a mraky střihání! Navíc něco stojí benzín na dojetí za klientem a ještě to co vyděláte musíte zdanit. Jaká je tedy představa Stephana a DKoudely o ceně za takové video poloamateérské video?
Mimochodem, klíčkové pro úspěch projektu má PR. Zkuste se podělit vy, co kritizujete, kde se o vás a vašich projektech psalo. O Nosim Vase Triko se psalo v Hospodarkach (pulstrana), Tyden, Marketing Media, Mediale, Mediar, Media Guru, Lupa.cz, minulý týden vyšel rozhovor na Byznysparku a v úterý 5.6. večer bude projekt prezentován na ČT24 v pořadu Ekonomika+. Já si myslím, že to jsou velké úspěchy na to, že jsem začal před půl rokem. Navíc duben a květen jsem dopisoval diplomku a minulý týden ji obhajil, proto jsem tam měl díru. Teď do toho chci opět šlápnout a uvidíme, zda je cena kolem 1600 Kč likvidační nebo ne.
S projektem, resp. produktem (natačení kratkých produkt-videí) mám další plány, takže beru NVT jako super test českého podnikatelského prostředí. Nový projekt bude trochu něco jiného, ale stle to bude o propagaci malých, zajímavých projektů.
Budu se těšit na další možnosti jak propagovat malé a střední firmy a pokud máte nějaký zajímavý projekt, ozvěte se mi. Pokud mě to bude bavit, nemusíte mi platit, nebráním se barteru, či prostě jen podpoře vašeho startupu.
Díky a teď mě roztrhejte :-) (Soudruh ví, co tím myslím)
Pavel Kotyza
Nosim Vaše Triko
http://www.nosimvasetriko.cz
---------- Příspěvek doplněn 03.06.2012 v 23:49 ----------
Napsal stephan;803414
Zdravim,
dnes jsem narazil na video http://www.byznyspark.cz/2012/pavel-kotyza/. Pri te prilezitosti jsem se kouknul i na webstranku NosimVaseTriko.cz a dosel jsem k nazoru, ze se vyplnilo to, co jsem si myslel.
Sice jsem autorovi pral uspech, ale muj predpoklad, ze se vyproda pouze nekolik mesicu se vyplnil.
Jaky je vas nazor? Uspech nebo neuspech?
Stephane, pokud si mi přál úspěch, nebylo nic jednoduššího než si koupit den. Vy zde na WebTrhu jste byli první, kdo o projektu věděl, takže ceny byly velice nízké. Nebylo tedy lepšího způsobu jak projekt podpořit, než jej vyzkoušet.
Já děkuji všem, kteří si den koupili a zkusili to. Velký díky patří Tele 3 za jejich skvělý hosting. Určitě jej mohu doporučit!!!
Pavel K.
3. 6. 2012 23:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771318
tasman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 6. 2012 00:29:56
není čím trhat po tom nášupu :D +1
4. 6. 2012 00:29:56
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771317
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 6. 2012 00:37:14
Prosím DKOUDELU o info, jak garantuje konverze, pokud to tak je, tak pro něj mám zakázku. Prosím kontaktuj mne. Díky.
Překvapuje mě, že cena kolem 1600Kč za den je pro někoho vysoká. Nevím, jakou máte představu, co to obnáší natočit takový video spot, ale to je minimálně 8 hodin práce a mraky střihání! Navíc něco stojí benzín na dojetí za klientem a ještě to co vyděláte musíte zdanit. Jaká je tedy představa Stephana a DKoudely o ceně za takové video poloamateérské video?
Zdravím Vás pane Kotyza
samozřejmě, že cena za vaši práci není velká, ba právě naopak spíše mi to připadá jako sponzorské dary, ale já mám na mysli to, že efekt na můj zisk to má tak malý že těch 1600 je moc pokud jsem malý živnostník a obracím každou korunu, i kdybyste mi jako malému živnostníkovi nabízel, že za 10 000 budete 24 hodin, měsíc v kuse chodit po obchodních domech tak z Vaší strany to je armáda spásy a z mé samozřejmě naprosto vyhozené prachy protože se mi to nikdy nevrátí. Já vím že 1600 do reklamy mi 100% minimálně vydělá a zaplatí reklamu ihned a časem příjde zisk díky reklamě.
Co se týká FB,Twitteru, Youtube, nikdo mě zatím nepřesvědčil že to jsou kanály, které přináší konverze a zisky. Jsou to zábavní kanály a osobně znám hodně velkých firem které na FB propagaci jen vyhodily money a zisk 0.
Nevím jak ostatní ale já naprosto video odkazy ingoruji při vyhledávání něčeho za co mám platit takže v z mého pohledu (samozřejmě možná zcela zcestného) tohle není přidaná hodnota také.
4. 6. 2012 00:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771316
S tim odsouzenim socialnich siti bych byl mene kategoricky. Napr. Twitter je pro mne jednoznacne informacni a ne zabavne medium.
4. 6. 2012 00:50:04
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771315
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
4. 6. 2012 08:13:10
Možná jsem mimo, je to pán ze shopguru nebo není?
4. 6. 2012 08:13:10
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771314
Napsal intehos;803577
Možná jsem mimo, je to pán ze shopguru nebo není?
ano je.
4. 6. 2012 08:19:44
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771313
kotyzap
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 6. 2012 08:34:17
Ano, shopguru je projekt, ktery jsem rozjel a po 9 mesicich v nem prodal majoritni podil. Ac jsem mel jinou predstavu, projektu se nedari jak jsme ocekavali, ale normalne jiz funguje pod jinou firmou. Naklady na US strane byly ohromne a i kdyz uzivani rostlo, rostlo velice pomalu.
Vite, jak rika Honza Rezab ze Socialbakers: "Neuspech se v cesku, na rozdil od jinych zemi, neodpousti!". :-)
Zkusenost s podnikanim v USA to byla zajimava a rozhodne mohu Den D doporucit. Je to skvela metoda jak ziskat nejen zpetnou vazbu, ale take pripadneho investora a hlavne ten cas v TV je reklama k nezaplaceni. Nebo znate jinou metodu pri ktere vam po 20 sekundach od spusteni (objeveni se na TV obrazovce) spadnou servery? :-)
4. 6. 2012 08:34:17
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771312
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
4. 6. 2012 08:39:56
Napsal kotyzap;803584
Ano, shopguru je projekt, ktery jsem rozjel a po 9 mesicich v nem prodal majoritni podil. Ac jsem mel jinou predstavu, projektu se nedari jak jsme ocekavali, ale normalne jiz funguje pod jinou firmou. Vite jak rika Honza Rezab ze Socialbakers: "Neuspech se v cesku, na rozdil od jinych zemi neodpousti!". :-)
Zkusenost s podnikanim v USA to byla zajimava a rozhodne mohu Den D doporucit. Je to skvela metoda jak ziskat nejen zpetnou vaznu, ale take pripadneho investora.
Jestli si to dobře pamatuju, tak si na to investora získal. Zajímalo by mě, jestli do toho nakonec šel, nebo ne...
Jinak máš pravdu, jakmile se ti něco nepovede podle tvých představ, tak dostaneš hroznou masáž, jak nic neumíš :)
4. 6. 2012 08:39:56
https://webtrh.cz/diskuse/nosimvasetriko-cz-uspech-nebo-neuspech/#reply771311
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit