Zadejte hledaný výraz...

Nízký proklik bannerové reklamy

swservis
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 3. 2012 20:33:49
Dobrý den, mám dost velký problém s výkonem banneru na hyperinzerce(dot)cz v sekci dětské zboží, střídají se tam tři liderboard bannery (mají být dva-ale porušují sod-zatím). Míra prokliků je 0,15%, dokážete někdo posoudit, jestli je to normální a v čem je chyba? Někde jsem četl, že na neoborově zaměřených webech je to 1,2% a toto je oborové. Jde o banner nahoře, vytvořený přímo hyperinzercí na auto/sedačky a koč/árky cybex s linkem na nizkeceny(dot)net. Mělo by tam být 91000 zobrazené měsíčně, ale v době spuštění už uváděli 220000 zobrazení, ale vzhledem k podivné rotaci a patrně špatnému banneru mám denně 8 návštěv – měřeno za 12 dnů. Prosím o vaše názory. odkaz: http://detsky-bazar.hyperinzerce.cz/
Jednotlivé "slajdy" tak jak jdou ve flash po sobě:
12. 3. 2012 20:33:49
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742349
CTR u bannerů bývá od 0,05 do těch 0,3% to je takový standard. Lze to vytáhnout nahoru, mohou být výjimky, ale to co uvádíte je tak nějak normální výsledek.
12. 3. 2012 20:37:51
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742348
nahoru
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
12. 3. 2012 20:50:12
Taky si myslím že takhle nízký proklik je bohužel normální. Banerová reklama se v první řadě využívá pro budování značky...
12. 3. 2012 20:50:12
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742347
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 3. 2012 21:27:06
Klik nic neznamená ale statisticky jsou vaše čísla v normálu.
Výsledkem marketingu neni klik.
12. 3. 2012 21:27:06
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742346
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
12. 3. 2012 22:28:23
Je to sice oborově cílené ale návštěvníci na hyperinzerci (i jiné inzerci) jsou vymezenou cílovou skupinou,
jedná se převážně o lidi s nižší kupní silou, Vaše reklama na nové kočárky je dobře oborově cílená ale
špatně prezentovaná.
Osobně bych doporučil upravit stávající banner do podoby kdy nebude nositelem ceny ale slevy,
tedy nikoli "Golfový kočárek - 2 250 kč" ale "AKCE - SLEVA 30 % - Golfový kočárek - 2 250 kč".
12. 3. 2012 22:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742345
swservis
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 3. 2012 22:49:23
Snímky banneru jsem přidal do původního dotazu, jedná se o jiný banner. S tou cílovou skupinou souhlasím, pokusím se to nechat upravit.
Napsal jarin001;770940
Je to sice oborově cílené ale návštěvníci na hyperinzerci (i jiné inzerci) jsou vymezenou cílovou skupinou,
jedná se převážně o lidi s nižší kupní silou, Vaše reklama na nové kočárky je dobře oborově cílená ale
špatně prezentovaná.
Osobně bych doporučil upravit stávající banner do podoby kdy nebude nositelem ceny ale slevy,
tedy nikoli "Golfový kočárek - 2 250 kč" ale "AKCE - SLEVA 30 % - Golfový kočárek - 2 250 kč".
12. 3. 2012 22:49:23
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742344
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 3. 2012 22:52:57
Viz http://vrs.cz/ nahoře.
Bannery jsou velmi často využívány podobně jako billboardy u silnic. Na ty nikdo nekliká, přesto mají výrazný efekt.
12. 3. 2012 22:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742343
Vyuzij testovani. Nech si udelat dalsi banner a stridej je. Za me je banner vcelku nevyrazny a ceny mi nic nerikaji - v sedackach ani kocarcich se nevyznam, takze cena je pro me mimo.
Vzhledem k tomu, ze cilovka jsou zeny, tak zvolit jinou barevnost, zduraznit slevu a dat tam fotku spokojeneho mimina... lepsi nez obrazky kocarku.
13. 3. 2012 10:12:37
https://webtrh.cz/diskuse/nizky-proklik-bannerove-reklamy#reply742342
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit