Zadejte hledaný výraz...

Newsletter – oslovení?

Dominik Najman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2014 11:16:49
Krásný den všem,
zajímalo by mě jaký máte názor na personalizaci e-mailu. Má smysl tvořit databázi zákazníků spolu se jménem (příjmením) a při newsletteru je takto oslovovat "napřímo" nebo je už na to každý zvyklý a nemá to smysl.
Díky. M.
29. 8. 2014 11:16:49
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051076
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 8. 2014 11:29:36
Osobně bych byl, když je to možné, raději pro osobnější verzi, tedy oslovení "na přímo".
29. 8. 2014 11:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051075
osobní dojem:
nesnáším to.
Osloví mě pěkně „Miroslave“ a pak mi nahodí "personalizovanou" nabídku, kde jsou věci, které nepotřebuju a ani jsem nikdy nepotřeboval.
Pokud chceš tedy personalizaci, tak úplnou, a nejenom to blbý oslovení :)
29. 8. 2014 12:27:53
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051074
Dominik Najman
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2014 13:53:45
Osobně to taky příliš nemusím... ale spíš by mě zajímalo zda to může zvýšit proklikovost sdělení. Samozřejmě by se ale jednalo o slušné oslovení např. Vážená paní Nováková apod. bez nějakých familiérností ala oslovení křestním jménem...
29. 8. 2014 13:53:45
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051073
Nishkam
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
29. 8. 2014 15:24:31
Podle meho nazoru a zkusenosti to ma smysl, kdyz se to pouziva v rozumne mire a rozumnym zpusobem.
Sam to bezne pouzivam pri komunikaci s klienty, ale obcas taky ne. Zalezi na zprave. Ale to je jen subjektivni nazor, nemam zadne namerene vysledky, jak to ovlivnuje procento otevrenych zprav nebo konverzi.
29. 8. 2014 15:24:31
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051072
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 8. 2014 22:10:33
Samozřejmě to má smysl, ale je potřeba mít databázi v 5. pádě. Dnes existují databáze příjmení s pátým pádem, které dokážou obstarat 90% variant)
Jak píše Mirator: chce to i personalizovat zbytek, aby to mělo dopad. Jinak je spíš spam. Smutné je, že to ani velké shopy personalizovat obsah nabídky neumí.
29. 8. 2014 22:10:33
https://webtrh.cz/diskuse/newsletter-osloveni/#reply1051071
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit