Zadejte hledaný výraz...

Nevyzvednutý zaplacený balík

tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 12. 2014 19:32:39
Jak řešíte to, když vám někdo zaplatí převodem, a pak si nevyzvedne balík?
Jeden chlapík si objednal, zaplatil převodem. Dostal mailem sledovácí kód, pak jsem mu psal upozornění, že má na poště zaplacený balík a nic. Balík jde zpět.
Tohle řeším poprvé, tak ocením rady.
4. 12. 2014 19:32:39
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073831
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 12. 2014 20:17:10
Nejlepší bude mu asi zavolat a domluvit se snim. Email a sms jsou na tohle naprd.. :)
4. 12. 2014 20:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073830
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
4. 12. 2014 21:41:43
Když nebude reagovat dále, jak se to řeší? :) je tam nějaká promlčení lhůta?
4. 12. 2014 21:41:43
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073829
Hana Svobodova
verified
rating uzivatele
4. 12. 2014 22:09:30
Když budu mít zboží zpátky, vrátím peníze na účet, ze kterého přišly. Pokud se mi nepodaří zákazníka kontaktovat, tak co jiného?
4. 12. 2014 22:09:30
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073828
PrintShop
verified
rating uzivatele
4. 12. 2014 22:24:19
Taky bych se přidal s otázkou. Co dělat pokud se vrátí balík se zbožím, které bylo vyrobeno na přání zákazníka? Zboží bylo zaplaceno předem a vrátilo se. Na výzvy nikdo nereaguje.
4. 12. 2014 22:24:19
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073827
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
4. 12. 2014 22:43:10
Napsal xxxmitschxxx;1147035
Nejlepší bude mu asi zavolat a domluvit se snim. Email a sms jsou na tohle naprd.. :)
ještě zkusím z jiného mailu + sms, ale nejdivnější je, že se prostě neozval, že mu chybí prachy nebo balík
---------- Post added 04.12.2014 at 22:48 ----------
Napsal Hana Svobodová;1147074
Když budu mít zboží zpátky, vrátím peníze na účet, ze kterého přišly. Pokud se mi nepodaří zákazníka kontaktovat, tak co jiného?
jedna z možnosti, ale já nemůžu odstoupit, podle op (od právníka) bych musel vracet celou částku a mě by vznikla škoda hlavně na poštovném
hlavně jsem nevěděl co dál, teda zkontaktovat ho nebo to nechat až se ozve apd. jinak v op mám na to body, že mi musí zaplatit znova poštovné, jak to chce znovu doručit atd.
---------- Post added 04.12.2014 at 22:50 ----------
Napsal PrintShop;1147081
Taky bych se přidal s otázkou. Co dělat pokud se vrátí balík se zbožím, které bylo vyrobeno na přání zákazníka? Zboží bylo zaplaceno předem a vrátilo se. Na výzvy nikdo nereaguje.
já tam mám tohle, ale ty čísla jsem nechal od právníka, jelikož mám jednoproduktový shop
V případě, že Kupující zboží nepřevezme a neodstoupí od kupní smlouvy v souladu
s těmito obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů
spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním (za uskladnění u Prodávajícího
za každý den prodlení ve výši max. 10,- Kč, maximálně však celkem 500,- Kč nebo
do výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč), jakož i dalších nákladů, které
Prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží Kupujícím vzniknou, a dále má právo od
kupní smlouvy odstoupit.
---------- Post added 04.12.2014 at 23:11 ----------
btw menší reklam op jsou od nich - https://webtrh.cz/286734-obchodni-podminky-eshopy-weby-advokata
4. 12. 2014 22:43:10
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuty-zaplaceny-balik#reply1073826
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit