Zadejte hledaný výraz...

Nevyzvednutí zboží upravené na míru

Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
13. 10. 2017 15:10:20
Ahoj.
Jak řešíte pokud zákazník nevyzvedne zásilku (na dobírku), kde je zboží upravené na míru?
Naúčtujete spotřebovaný materiál, práci a každodenní uskladnění zboží?
Prosím jen adekvátní odpovědi od těch, kteří to opravdu řeší a ne jak "by se to mělo řešit" :-)
13. 10. 2017 15:10:20
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306304
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 10. 2017 15:23:48
Zalezi co mas v obchodnych podmienkach.
13. 10. 2017 15:23:48
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306303
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
13. 10. 2017 15:32:23
Pokud je to do částky 100.000Kč, tak to neřešíme, stejně jako ostatní. Nad 100.000Kč se nám to stalo jednou a tam byly asi měsíční tahanice a nakonec to dopadlo ke spokojenosti obou stran. Jinak to řešíme indivindi. Nyní u zboží do nějakých 50.000Kč v prodejce zálohy nebereme a nad tuto částku vždycky. Ale co s tím chcete dělat. Když zákazníkovi necháte vyrobit zboží za 50tis, on si něco vymyslí, bude se s vámi bude handrkovat, možná soudit, stejně si myslím, že to za to nestojí. Stále ta věc nějakou hodnotu má, jen nebude čekat na dalšího zákazníka rok, ale pět let nebo deset. Zrovna teď tu koukám na jednu vanu za třicet, která před šesti lety nebyla modrá dle toho, jak by mohla být. Co s tím naděláme.
13. 10. 2017 15:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306302
Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
13. 10. 2017 15:37:06
Napsal node;1417434
Zalezi co mas v obchodnych podmienkach.
Tak je to víceméně ošetřeno, ale jde o to aby to bylo podle zákona.
13. 10. 2017 15:37:06
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306301
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 10. 2017 15:42:38
Na to je hadam pravnik, nie?
13. 10. 2017 15:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306300
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 10. 2017 15:42:48
Napsal Ottovon;1417433
Ahoj.
Jak řešíte pokud zákazník nevyzvedne zásilku (na dobírku), kde je zboží upravené na míru?
Naúčtujete spotřebovaný materiál, práci a každodenní uskladnění zboží?
Prosím jen adekvátní odpovědi od těch, kteří to opravdu řeší a ne jak "by se to mělo řešit" :-)
Kupní smlouva je závazná. Tečka. Takže můžete vymáhat škodu po zákazníkovi.
13. 10. 2017 15:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306299
Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
13. 10. 2017 15:55:31
Napsal dkoudela;1417443
Kupní smlouva je závazná. Tečka. Takže můžete vymáhat škodu po zákazníkovi.
V OP mám uvedeno, že pokud nebude zásilka se zbožím upraveným na míru vyzvednuta, budou zákazníkovi vyúčtovány skutečné náklady na materiál a práci.
Je to tak cajk teda?
13. 10. 2017 15:55:31
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306298
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 10. 2017 16:04:04
Napsal Ottovon;1417445
V OP mám uvedeno, že pokud nebude zásilka se zbožím upraveným na míru vyzvednuta, budou zákazníkovi vyúčtovány skutečné náklady na materiál a práci.
Je to tak cajk teda?
Nevím jestli je formulace šťastná. Jestli tam nemusí být něco ve stylu ..pokud zákazník poruší kupní smlouvu tím, že zásilku nepřebere, ... bla bla. Ale jinak je to zákoný postup.
13. 10. 2017 16:04:04
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306297
Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
13. 10. 2017 16:07:02
Napsal dkoudela;1417448
Nevím jestli je formulace šťastná. Jestli tam nemusí být něco ve stylu ..pokud zákazník poruší kupní smlouvu tím, že zásilku nepřebere, ... bla bla. Ale jinak je to zákoný postup.
Tak pokud je dle zákona tak formulaci moc řešit nebudu :-)
13. 10. 2017 16:07:02
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306296
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 10. 2017 16:07:19
Řeším to zálohou, která mi pokryje materiál ve výši 100%, což je někdy i 80% celkové ceny. Asi to není odpověď přímo k tvojí otázce, ale práci na zakázku bych bez zálohy nedělal. Dělám to tak 10 let i není problém ani na jedné straně.
13. 10. 2017 16:07:19
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306295
Ottovon
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
13. 10. 2017 16:18:12
Napsal Zbyněk Šubert;1417450
Řeším to zálohou, která mi pokryje materiál ve výši 100%, což je někdy i 80% celkové ceny. Asi to není odpověď přímo k tvojí otázce, ale práci na zakázku bych bez zálohy nedělal. Dělám to tak 10 let i není problém ani na jedné straně.
Když je větší objednávka tak to taky takhle děláme. U menších to moc neřeším, ale pokud nevyzvedne tak chci svoje náklady zpět. Nejsem žádná charita :-)
13. 10. 2017 16:18:12
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zbozi-upravene-na-miru#reply1306294
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit