Zadejte hledaný výraz...

Nevyzvednuté dobírky

radkamal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 7. 2013 13:33:25
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak vy ostatní ve svých e-shopech řešíte vrácené, nevyzvednuté dobírky? Jak dál s nespolehlivým zákazníkem? Jestli to teda řešíte :-)
Děkuji předem za každou odpověď.
11. 7. 2013 13:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921726
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 7. 2013 13:45:09
je tu o tom docela rozsahla diskuse https://webtrh.cz/79325-resite-neplatice-dobirek
11. 7. 2013 13:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921725
Roni
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 7. 2013 15:41:55
neřešíme, máme jich absolutně mizivý počet, jde to prostě do nákladů a nestojí nám za to se tím vůbec zaobírat a nějak se rozčilovat. Jen máme určitý text naddefinovaný, který jim přijde automaticky na e-mail, když změníme stav objednávky na "nevyzvednuto". Nic hnusného, protože ono se také může stát cokoliv - opravdu zapomenou a pak jedou na dovču, nemocnice, bábi zahodí lístek atd., člověk nikdy neví; ale jen malou poznámku o tom, že nás to stálo peníze, práci a čas.
Ono asi nejméně příjemné pro ně je, když jim zavoláš, ale nakonec stejně zjistíš, že jsou to jen zbytečně provolané peníze a ztracený čas. Navíc, kolikrát je jim blbé to do telefonu přiznat, takže tě to klidně nechají poslat znovu. Z toho jsem již vyrostla. Nejlepší je to opravdu neřešit.
Pokud však máš vrácených balíků nad nějakou únosnou mez, tak pak možná hledej chybu někde jinde (za jakou dobu jim balík expeduješ, informuješ je dostatečně atd). U drahého zboží bych určitě volala pro potvrzení objednávky i pak po odeslání, že již mají zboží na cestě...
11. 7. 2013 15:41:55
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921724
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 16:11:20
Napsal radkamal;972043
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak vy ostatní ve svých e-shopech řešíte vrácené, nevyzvednuté dobírky? Jak dál s nespolehlivým zákazníkem? Jestli to teda řešíte :-)
Děkuji předem za každou odpověď.
Hoď si do obchodních podmínek pokutu 10 000Kč za nevyzvednutí, penále 1% denně za nezaplacení do 3 dnů od vrácení balíku a po roce, dvou to předej na soud jako pohledávku. Tam nikdo nezkoumá jestli je to oprávněná, nebo neoprávněná pohledávka. A když se na to vykašlou tak už šupky dupky k exekutorovi ... :-)
11. 7. 2013 16:11:20
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921723
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 7. 2013 17:01:47
Tak to je super návod, jak akorát odradit lidi a pokazit si reputaci. To už mi připomíná exekutorské praktiky a neetické jednání např. za pokutu jízdy v MHD se zapomenutou "lítačkou", která je pár stovek, místo upomínky po pár letech exekuce... nad 10 k..
Raději bych se zamyslel, kdo jsou ti, co nevyzvedávají a proč...
11. 7. 2013 17:01:47
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921722
Napsal Já;972112
Hoď si do obchodních podmínek pokutu 10 000Kč za nevyzvednutí, penále 1% denně za nezaplacení do 3 dnů od vrácení balíku a po roce, dvou to předej na soud jako pohledávku. Tam nikdo nezkoumá jestli je to oprávněná, nebo neoprávněná pohledávka. A když se na to vykašlou tak už šupky dupky k exekutorovi ... :-)
Tak přesně takhle to nefunguje. Jinak návod je to dobrej tak akorát na to dostat šupky dupky párkrát do zubů. Krom toho je to nemorální, neopodstatněná výše a každý soud by ti to hodil na hlavu.
11. 7. 2013 17:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921721
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 18:41:52
Napsal Ondřej Veřtát;972140
Tak přesně takhle to nefunguje. Jinak návod je to dobrej tak akorát na to dostat šupky dupky párkrát do zubů. Krom toho je to nemorální, neopodstatněná výše a každý soud by ti to hodil na hlavu.
Ve chvíli kdy by ten člověk podal odpor tak bych do toho také nešel, ale jistě se najde někdo kdo to hodí za hlavu. A jakmile odpor nepodá už to jede...
Jinak není to až tak návod, spíš ironie:-) Ale věřím že by to takto mohlo fungovat.
Jinak pokažení reputace? a co jako dnes mám eshop A a za tři roky budu mít eshop B... a jede se dál
11. 7. 2013 18:41:52
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921720
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 7. 2013 18:48:56
Napsal Já;972163
Ve chvíli kdy by ten člověk podal odpor tak bych do toho také nešel, ale jistě se najde někdo kdo to hodí za hlavu. A jakmile odpor nepodá už to jede...
Jinak není to až tak návod, spíš ironie:-) Ale věřím že by to takto mohlo fungovat.
Jinak pokažení reputace? a co jako dnes mám eshop A a za tři roky budu mít eshop B... a jede se dál
Ta poslední věta na mě působí dost smutně. Bohužel, tenhle přístup je poplatný době a poměrně častý..
11. 7. 2013 18:48:56
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921719
Ja340
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 18:54:46
Napsal JKHouba;972166
Ta poslední věta na mě působí dost smutně. Bohužel, tenhle přístup je poplatný době a poměrně častý..
Na mou obranu podnikal jsem podstejnou značkou deset let, dnes už 3 roky jedu pod jinou,ale to jen proto že jsem přešel z počítačů na dětské zboží:-)
11. 7. 2013 18:54:46
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921718
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 7. 2013 19:24:50
Napsal Já;972168
Na mou obranu podnikal jsem podstejnou značkou deset let, dnes už 3 roky jedu pod jinou,ale to jen proto že jsem přešel z počítačů na dětské zboží:-)
No, tak to je, ale, něco jiného. To jsem zrovna na mysli neměl a pravděpodobně jsem špatně pochopil význam..
11. 7. 2013 19:24:50
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednute-dobirky#reply921717
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit