Zadejte hledaný výraz...

Nevyzvednutá zásilka ani po 3. doručení

petrk
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
12. 8. 2009 11:16:16
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli mohu od zákazníka vymáhat náklady na poštovné. Můj případ je asi takový: Zákazník si objednal zboží v hodnotě 549 kč. Balíček se ovšem vrátil po telefonickém rozhovoru se zákazníkem, kdy tvrdil, že má rozbitou schránku a pošta mu nedala oznámení souhlasil se znovuzasláním balíčku. Ten se bohužel zase vrátil, opět sem měl rozhovor se zákazníkem, kdy mě na 100% ujišťoval že si zásilku převezme a souhlasil i s navýšením ceny o poštovné. Domluvili jsme se, že mu zašlu i pro jistotu SMS, kde mu oznámím, že balíček má u sebe na poště. Bohužel i poté se balíček vrátil. Mohu tedy od něj nějakým způsobem vymáhat náklady spojené s poštovným, popřípadě celou cenu zásilky? Mockrát děkuji za odpověď.
12. 8. 2009 11:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuta-zasilka-ani-po-3-doruceni#reply352951
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit