Dobrý den,
stala se mi taková věc v jednom obchodním řetězci jsem si dnes koupila nové kolečkové brusle avšak v obchodě jsem si je moc neprohlídla a nezkontrolovala obsah krabice a i u poklady když tedy pokladní brusle vyndavala aby jim sundala takové ty pípací věci jsem si holt nevšimla že obě brusle jsou v krabici levé. To to zjištění proběhlo až doma kdy jsem si brusle vyndala a chtěla si je nastavit na velikost své nohy.
Byla bych moc ráda kdyby ste mi co nejdříve poskytli odpověď zda mohu vůbec reklamaci uplatňovat a nebo zda to holt byla moje blbsot že jsem si zboží před nákupem nepřekontrolovala. A pokud k reklamaci může dojít mohu požadovat výměnu zboží případně vrácení peněz pokud zboží nebude v mé požadované velikosti???
Moc Vám děkuji za rychlé odpovědi chtěla jsem si prodloužené volno užít venku na bruslích a teď se bojím že mám asi bohužel smůlu.
9. 4. 2009 22:28:20