Zadejte hledaný výraz...

Neúplná reklamace

Petr
verified
rating uzivatele
(132 hodnocení)
19. 7. 2012 20:36:03
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jak postupovat při neúplné reklamaci, respektive, prodejce mi výrobek vyreklamoval, ale nevrátil přívodní kabel (bez něho je výrobek v podstatě nepoužitelný), reklamaci jsem tedy nepřevzal a nyní uběhla 30 denní lhůta, můžu nyní požádat o odstoupení kupní smlouvy?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Bc. Petr Malec
19. 7. 2012 20:36:03
https://webtrh.cz/diskuse/neuplna-reklamace#reply786823
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
27. 7. 2012 10:41:29
Mně by přišlo jako logičtější řešení požadovat po nich ten kabel.
Záleží asi na konkrétních okolnostech, pokud jste jim kabel předal, tak by vám samozřejmě měli vrátit opravený výrobek i s kabelem.
Spor ohledně odstoupení bych asi absolvoval jen pokud bych měl dostatek dokladů o tom, že jsem jim kabel dal a oni mi ho nejsou schopni vrátit.
JK
27. 7. 2012 10:41:29
https://webtrh.cz/diskuse/neuplna-reklamace#reply786822
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit