Zadejte hledaný výraz...

Neprodejné produkty – dopad na konverzní poměr

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
7. 10. 2019 00:37:47
Zdravím, jak řešíte, když máte hodně podobných produktů v jedné kategorii a jsou mezi nimi takové, které se neprodávají. Jste nemilosrdní a prostě je čeká výmaz a nebo ne? Logicky, ale nemám to podložené, mi přijde, že ať se jedná o organiku nebo placenou reklamu, zde dochází k tomu, že se buď takové produkty občas objeví v inzerci místo toho, co by mohlo konvertovat a nebo rovnou vyhledávač naservíruje výsledek, návštěvník klikne, dostane se na méně vhodný produkt a odchází bez nákupu. Přitom kdyby takový produkt vůbec v eshopu nebyl, neindexoval se, stále je zde možnost, že vyhledávající dostane nabídnutý lepší produkt. U placené reklamy vůbec asi je lepší, když jsou ty produkty pryč, protože proč za to platit.
V jakém časovém horizontu označíte produkt za špatně prodejný a jak s takovým produktem zacházíte?
7. 10. 2019 00:37:47
https://webtrh.cz/diskuse/neprodejne-produkty-dopad-na-konverzni-pomer/#reply1419097
arsenik1
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
7. 10. 2019 08:57:54
ak je produkt nepredajný čaká ho výmaz, tak ako program, možete ho zalohovat
7. 10. 2019 08:57:54
https://webtrh.cz/diskuse/neprodejne-produkty-dopad-na-konverzni-pomer/#reply1419096
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
7. 10. 2019 09:15:30
Napsal arsenik1;1548079
ak je produkt nepredajný čaká ho výmaz, tak ako program, možete ho zalohovat
Děkuji a po jak dlouhé době vyhodnotíte produkt jako neprodejný? Já tomu dávám vždy 2-3 roky, ale to je asi extrém. Já všechno dělám dlouhodobě a ani výkyvy v kampaních neřeším častěji než kvartálně či ročně.
7. 10. 2019 09:15:30
https://webtrh.cz/diskuse/neprodejne-produkty-dopad-na-konverzni-pomer/#reply1419095
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit